تبلیغات

تبلیغات

حلال ثروت در آسمان زندگی‌ام رویت شد

battry-arad2

راه ثروتمند شدن و پولدار شدن اتفاقی نیست. من با برنامه ریزی و محکم کردن زیرساخت کاری ام در حوزه انواع باطری مکاشین توانستم به موفقیت برسم و به یک فرد ثروتمند تبدیل شوم. در ادامه برایتان شرح ماجرا می کنم.

باطری ماشین پژو پارس

همان طور که می دانید باطری ماشین پژو پارس فابریک ۱۲ ولت بوده و شدت جریان آن ۶۶ آمپر می باشد.

در صورتی که قصد دارید باتری قوی تری برای خودروی پژو پارس انتخاب کنید، می توانید از باتری های ۶۶ و ۷۴ آمپر استفاده کنید.

این مدل از باطری را به روزترین و پیشرفته ترین نمونه می دانند که دارای الکترولیت مایع است و کاملا با خودروی تیبا 2 سازگاری دارد.

باطری ماشین

باطری ماشین پیکان سواری

تولیدات باطری ماشین پیکان سواری از تنوع قابل توجهی برخوردار است و بر اساس مشخصات و ویژگی هایی که هر یک دارند قیمت گذاری خواهند شد.

نوع باطری از قبیل اسیدی یا اتمی، ایرانی یا خارجی بودن، تاریخ تولید، نوسانات ارزی، قیمت جهانی سرب و غیره مهم ترین عوامل قیمت گذاری آن هستند.

حتی جنس صفحات باطری ماشین تیگو 5 و یا تکنولوژی که برای ساخت آن به کار رفته هم دلایلی برای اختلاف قیمت مدل های مختلف محسوب می شوند.

باطری ماشین

 

باطری ماشین 24 ولت

بر اساس آن چه گفته شد نمی توان باطری ماشین 24 ولت را برای هر خودرویی خریداری کرد و اصلا مناسب مدل های سواری نیست.

باتری ماشین وظیفه ذخیره و تامین برق برای بخش های مختلف خودرو جهت استارت، نور چراغ ها، بخاری، کولر و… را بر عهده دارد.

مسلم است که وظیفه باتری ماشین بسیار مهم است و هر چه صنعت خودروسازی پیشرفت می کند و اجزای دیجیتال و وابسته به برق در ماشین ها افزایش می یابد نقش باتری و کیفیت آن مهم تر می شود.

این نوع باتری به عنوان یکی از شناخته شده ترین انواع باتری در بازار ایران، در دو نوع عمده برای ماشین های سنگین و ماشین های سبک تولید می شود.

بر خلاف تبلیغاتی که بر علیه محصولات ایرانی می شود اما در عمل شاهدیم که باتری ماشین زیتکس، همگام با تکنولوژی های روزآمد جهان، کارایی قابل رقابتی با باتری های خارجی دارد و مهم تر از همه قیمت بسیار مناسبی نیز دارد.

خدماتی که همراه با باتری ماشین زیتکس به عنوان یک محصول داخلی ارائه می شود مانند ضمانت نامه و امکان استعلام قیمت و وجود نمایندگی های معتبر فروش، اطمینان در خرید این باتری را موجب می شود.

همچنین بخوانید  دنیا چت | معرفی چتروم فارسی دنیا چت | چت روم ایرانی

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *