تبلیغات

تبلیغات

عینک مخصوص کامپیوتر آنتی رفلکس

norabi1

نور آبی چیست و چگونه بر سلامت چشم اثر می‌گذارد؟

به نوری که در طیف بصری به رنگ آبی دیده شود، نور آبی گفته می‌شود. منابع ساطع کننده نور آبی در اطراف ما محدود به خورشید نیست، بلکه لامپ‌های فلورسنت و LED، صفحه رایانه و لپ تاپ، صفحه نمایش گوشی و… از منابع غیر طبیعی نور آبی محسوب می‌شوند.

پژوهشگران حوزه سلامت می‌گویند نور آبی به دلیل برخورداری از انرژی بالا، مزایا و معایبی برای سلامت دارد. بهبود بیماری‌های پوستی و کمک به رفع افسردگی فصلی از فواید بلولایت برای بدن هستند. با این حال دریافت بیش از حد نور آبی به بافت چشم آسیب می‌زند.

عینک مخصوص کامپیوتر آنتی رفلکس

 

اگرچه چشم می‌تواند ۹۹ درصد اشعه فرابنفش را خنثی کند اما فیلتر چشمی در مقابله با نور آبی عملکرد صد در صدی ندارد و بخشی از نور آبی به شبکیه چشم خواهد رسید. اگر بیش از حد در معرض تابش نور آبی قرار بگیرید، سلول‌های حساس به نور در شبکیه آسیب می‌بیند. صدمات چشمی ناشی از نور آبی، علائم خود را با قرمزی چشم، تاری دید، سردرد، اختلال در تمرکز و… نشان می‌می دهد. شایع‌ترین آسیب بلولایت، ایجاد خستگی چشمی است. خستگی چشمی راندمان یادگیری را به شدن کاهش داده و یادگیری مغز را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

آیا چیزی از بیماری تباهی لکه زرد شنیده اید؟ نام دیگر این اختلال چشمی، دژنراسیون ماکولا بوده و از نشانه‌های آن اختلال دید طبیعی و تار شدن چشم است. در صورت پیشرفت دژنراسیون ماکولا، لکه‌ای تاریک در مرکز دید ایجاد شده و این مسئله به مرور تشدید می‌شود. محققان می‌گویند بلولایت از عوامل به وجود آورنده این بیماری است.

هر آنچه باید درباره عینک مخصوص کار با موبایل و کامپیوتر بدانید

اگر به صورت مداوم از گوشی، تبلت، لپ تاپ و سیستم‌های کامپیوتری استفاده می‌کنید و یا دائماً در حال تماشای تلویزیون هستید، بیش از سایرین در معرض آسیب‌های چشمی قرار می‌گیرید. با این حال اگر سلامت چشم‌هایتان مهم است، توصیه می‌کنیم از فیلتر نور آبی استفاده کنید. با این فیلترها، مقادیر قابل توجهی از بلولایت در مسیر رسیدن به چشم فیلتر می‌شود.

عینک محافظ چشم کار با کامپیوتر از جمله لوازمی است که بلولایت را فیلتر می‌کند. شیشه‌ای که در این عینک‌ها می‌بینید ضد اشعه بلولایت بوده و مسیر رسیدن نور آبی به چشم را مسدود خواهد کرد.

هدف از طراحی عینک مخصوص گوشی و کامپیوتر، بهینه‌سازی دید چشم در هنگام کار با سیستم‌های کامپیوتری است. این عینک‌ها نور خیره کننده را کاهش می‌دهند و از طریق لنزها، دید را به حداکثر میرسانند.

همچنین بخوانید  ترفندهای تولید محتوا محصول نویسی که تا به حال نمی دانستید!

انواع عینک مخصوص کار با گوشی و کامپیوتر

سازندگان عینک مخصوص کامپیوتر آنتی رفلاکس از لایه‌ای قدرتمند به عنوان محافظ برای ساخت عینک‌های محافظ چشم استفاده کرده اند. این لایه مانند یک سد در برابر ورود اشعه‌های مضر آفتاب عمل می‌کند. در ادامه انواع عینک مخصوص کار با کامپیوتر آورده شده است.

  • عینک بلوکات: این مدل از عینک از ابتدایی‌ترین مدل‌های عینک محافظ چشم بوده که نسبت به مدل‌های دیگر از قیمت پایین‌تری برخوردار است و مسلماً عملکرد ضعیف‌تری در مقایسه با آن‌ها دارد.
  • عینک بلوترکت: عدسی این عینک از سوی برند زایس طراحی و روانه بازار شده است. این عینک برای محدوده نمره ۴- تا ۶+ مناسب بوده و پوشش دهی آن برای آستیگمات ۳ می‌باشد.
  • عینک بلوکنترل: عدسی این عینک با میزان فشردگی ۱.۵۰ طراحی شده است. میزان مقاومتی که عینک بلوکنترل در برابر خط و خش دارد، به ۵ برابر عینک‌های مشابه خود می‌رسد. با این عینک، چشم‌های آستیگمات ۰ تا ۳ و نمره چشم ۵- تا 5/4+ تحت پوشش قرار می‌گیرند.

عینک بلوکنترل با تکنولوژی متفاوتی تولید شده است و لذا تفاوت زیادی با مدل بلوکات دارد. بلوکنترل با عملکردی هوشمندانه، فقط بخشی از نور آبی که برای بدن مضر است را فیلتر می‌کند. در تکمیل این توضیحات باید مجدداً به مزیت‌های بهره مندی از نور آبی اشاره‌ای داشته باشیم و بگوییم یک عینک محافظ چشم ایده آل، باید بتواند اشعه‌های مضر و مفید را متمایز کرده و تنها به فیلتر بخش مضر بپردازد. عینک بلوکات چنین قابلیتی ندارد و از آنجایی که عینک بلوکنترل از تکنولوژی جدیدتر و پیشرفته‌تری در ساخت برخوردار است، در این مورد بر عینک بلوکات برتری دارد.

اگر بخواهیم از زاویه شفافیت به بررسی این سه مدل از عینک بپردازیم باید بگوییم که عینک بلو کنترل نسبت به بلوکات وضوح بهتری دارد و از آنجایی که رنگ عدسی آن‌ها زرد نیست، کاربران استقبال بهتری از خرید این عینک داشته اند.

چه کسانی باید از عینک مخصوص کامپیوتر آنتی رفلکس استفاده کنند؟

اگر به عنوان یک برنامه‌نویس که دائماً پشت میز کامپیوتر نشسته اید و یا به عنوان یک گیمر که همواره با گوشی و تبلت به بازی کردن مشغول اید و قصد خرید عینک محافظ چشم کامپیوتر ارزان را دارید، باید اقدام شما را تحسین کرد. این انتخاب بهترین تصمیم شما خواهد بود. البته ما به تریدرهای بازار مالی و ایضاً گرافیست‌ها و تولیدکنندگان محتوا در فضای مجازی و در یک کلام به کسانی که بیش از اندازه از کامپیوتر استفاده می‌کنند توصیه می‌کنیم حتماً خرید عینک برای کار با گوشی و کامپیوتر را جدی بگیرند. این یک قدم مثبت در محافظت از سلامت چشم‌هایشان خواهد بود.

همچنین بخوانید  سایت گمشده ها

عینک مخصوص کامپیوتر آنتی رفلکس

 

معرفی انواع عدسی‌های بلوکنترل

عدسی به عنوان مهمترین قسمت در طراحی عینک، انواع مختلفی دارد. این روزها شرکت‌های بزرگی به طراحی و ساخت عدسی‌های درجه یک روی آورده‌اند که در ادامه با برخی از آن‌ها آشنا خواهیم شد.

انواع عدسی بلوکنترل:

  • عدسی بلوکنترل شرکت هویا ژاپن: می‌دانیم که شرکت هویا به عنوان یک شرکت پیشتاز ژاپنی، بهترین عدسی‌ها را تولید و روانه بازار می‌کند. عدسی بلوکنترل شرکت هویا ژاپن از مقاومت بالا در برابر خط و خش برخوردار بوده و کیفیت دید شگفت‌انگیزی دارد. این عدسی در برابر خط و خش بسیار مقاوم است در عینک‌های آفتابی و طبی قابل استفاده می‌باشد.
  • عدسی بلوکنترل مکسی هلند: عدسی مکسی از آن محصولاتی بوده که با قیمت بسیار مناسبی در بازار به فروش می‌رسد. مکسی، این برند موفق ژاپنی، گارانتی ۱ساله برای عدسی بلوکنترل در نظر گرفته است. خرید این عینک‌های مجهز به این عدسی برای کسانی که دائماً در برابر صفحه نمایش تلویزیون یا کامپیوتر هستند توصیه می‌شود. این شرکت برای کسانی که ضعف بینایی ندارند و می‌خواهند عینک‌ برای کار با گوشی و کامپیوتر را خریداری کنند، عدسی بدون نمره را طراحی نموده است.
  • عدسی بلوکنترل هویا: این عدسی از سبک‌ترین عدسی‌های موجود در بازار است که با بهره مندی از آن بهترین عینک‌های محافظ چشم ساخته می‌شود. این عدسی محدوده نمره 5- تا 5/4+ و آستیگمات ۰ تا ۳ را تحت پوشش قرار می‌دهد.

این عدسی‌ها با کیفیت بالایی که دارند عملکرد قابل قبولی به عینک برای کار با گوشی و کامپیوتر خواهند بخشید. عینک مخصوص کار با کامپیوتر شیائومی از بهترین مدل‌های عینک محافظ چشم است و انتظارات مشتریان را تماماً برآورده خواهد کرد. طراحی ساده عینک شیائومی از ویژگی‌های مهم آن است. این عینک از وزنی سبک برخوردار است و بدون کوچکترین فشاری بر روی بینی قرار می‌گیرد. پد عینک بلوکات شیائومی از جنس سیلیکون ساخته شده است.

چرا خرید عینک بلوکنترل؟

عینک بلوکات شیائومی در عین حال که از امتیازات ویژه‌ای برخوردار هستند، در مقایسه با عینک بلوکنترل عملکرد ضعیف‌تری در حفاظت از چشم‌ها خواهد داشت. عدسی عینک بلوکات شیائومی، صفحه نمایش را با کمی زردی نشان می‌دهد و نمی‌توان کیفیت دید فوق العاده‌ای را از آن انتظار داشت. این در حالی است که عینک بلوکنترل، در تمامی ساعات روز، وضوحی خارق العاده را به کاربران ارائه خواهد کرد.

بسیاری از کاربران به دلیل ارزانتر بودن قیمت عینک بلوکات شیائومی خرید آن را ترجیح می‌دهید. ما از شما می‌خواهیم که دست نگه دارید و کیفیت را فدای قیمت نکنید! مطمئن باشید با خرید عینک بلوکنترل و استفاده از آن در قالب عینک محافظ چشم کامپیوتر، از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

همچنین بخوانید  نحوه کار میکروفون و بلندگو

بهترین عینک مخصوص کار با کامپیوتر و گوشی را از کجا تهیه کنیم؟

یکی از بهترین مراکزی که این روزها به ارائه نمونه‌های درجه یک از عینک مخصوص گوشی و کامپیوتر پرداخته، سایت بلو بای بای می‌باشد. شما می‌توانید بهترین عینک محافظ کار با کامپیوتر را از این سایت سفارش دهید و آن را ظرف مدت کوتاهی تحویل بگیرید.

اصلاً فرقی نمی‌کند در کدام شهر و استان ساکن هستید و می‌خواهید عینک مورد نظر را سفارش دهید؛ چرا که عوامل فعال در سایت بلو بای بای، ارسال سریع کالا به سراسر کشور را در دستور کار خود قرار داده اند. خدمات این مجموعه شامل ارائه مشاوره و راهنمایی درباره انواع عینک محافظ چشم نیز هست. شما می‌توانید هم اکنون با این سایت تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری در این باره کسب نمایید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *