تبلیغات

تبلیغات

شیائومی ردمی نوت 7 با 48 مگاپیکسل دوربین معرفی شد

Xiaomi-Redmi-Note-7-Released

شیائومی همیشه سعی داشته تا گوشی هایش را با قیمت های مناسبی به بازار عرضه کند. وجود دوربین 48 مگاپیکسلی می تواند کمی این موضوع را سخت تر کند ، چرا که استفاده از دوربین 48 مگاپیکسلی می تواند بسیار هزینه بر باشد. البته باز هم باید توجه داشت که یک دوربین 48 مگاپیکسلی برای یک گوشی هوشمند بسیار زیاد به نظر می رسد!

 

ردمی نوت 7

 

کمپانی شیائومی ، اعلام کرد که گوشی ردمی نوت 7 همراه با یک دوربین خیره کننده است که هزینه ی آن 115 پوند یا 150 دلار در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند به لطف سنسور سامسونگ از 48 میلیون پیکسل 0.8 میکرون بهره می برد.

 

 

مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 7

 

این سنسور که در یک دوربین 5 مگاپیکسلی قرار دارد برای تشخیص عمق در تصاویر بکار می رود. همچنین ، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی که در قسمت ناچ Notch گوشی قرار داده شده است. جدا از بخش دوربین و عکس برداری ، این گوشی با توجه به امکاناتی که دارد قیمت مناسبی را برای کاربرانش در نظر گرفته تا کاملا مقرون به صرفه باشد. صفحه نمایش گوشی شیائومی ردمی نوت 7 در ابعاد 6.3 اینچی و نسبت تصویر 19:5:9 و رزولوشن Full HD نیز در نظر گرفته شده است.

 


حتما بخوانید : تم مشکی (Dark Mode) چطور باعث افزایش عمر باتری در گوشی های OLED می شود؟


 

این گوشی هوشمند از تراشه ی اسنپدراگون 660 (Snapdragon 660) قدرت گرفته است که شامل 6 گیگابایت RAM و حافظه ی داخلی 64 گیگابایتی می باشد. باتری گوشی شیائومی ردمی نوت 7 دارای 4000mAh میلی آمپر می باشد. دارای یک جک هدفون برای گوش دادن به موسیقی ، بلوتوث نسخه ی 5.0 و یک پورت USB-C برای شارژ کردن گوشی که از شارژ سریع بهره مند است بکار می رود.

 

تقریبا برای اولین عرضه تا اوایل هفته ی دیگر این دستگاه در کشور چین عرضه می شود که در رنگ های آبی ، صورتی و مشکی در نظر گرفته شده است. این شرکت چینی قیمت پایه گوشی را حدود 150 دلار (999 یوان) مشخص کرده که از 3 گیگابایت RAM و 32 گیگابایت حافظه ی داخلی بهره مند است.

 

 

جالب است بدانید که مدیرعامل شیائومی اعلام کرد که حالا شرکت ردمی (Redmi) یک شرکت مستقل از شیائومی بوده و جداگانه کار خود را می کند. بنابراین انتظار می رود که این گوشی حالا برای تولید گوشی های بهتر و بیشتر نیاز به بودجه ی بیشتری داشته باشد. همانطور که به نظر می رسد این گوشی یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین ها از نوع خود می باشد که حتی ارزش خرید نیز دارد.

همچنین بخوانید  تاریخ انتشار ویندوز 11 | نسخه عمومی | چرا احتمالا ماه اکتبر؟

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *