تبلیغات

تبلیغات

چگونه در آپلند کسب درامد کنیم

Make-money-in-Upland

امروزه بسیاری از کابران با نام متاورس و بازی هایی چون آپلند آشنایی دارند. در این مقاله قصد داریم ابتدا توضیح مختصری از بازی،  نحوه ثبت نام و سپس کسب درامد از بازی را در ادامه مقاله داشته باشیم.

آپلند چیست؟

آپلند

 

آپلند در واقع یک نوع بازی اینترنتی بر پایه بلاکچین است که به تمامی کاربران اجازه خرید و فروش دارایی هایشان را می دهد. با این بازی شما قادر خواهید بود که در تمامی نقاط جهان دارایی های مجازی خود را به فروش بگذارید و یا بر دارایی خود اضافه کنید، به این صورت که شما پس از ثبت نام در سایت و دریافت UPX ( واحد پول در آپلند ) می توانید قطعه دیجیتالی، زمین های قابل فروش در سراسر دنیا را خریداری نمایید.

علاوه بر این شما می توانید در بازی با استفاده از اسپارک ساخت و ساز خود را شروع و حتی آنها را اجاره و یا برای فروش قرار دهید.

ثبت نام در آپلند

چگونه در آپلند ثبت نام کنیم

 

  • ابتدا وارد لینک UPLAND شوید.
  • فیلد های خالی را به ترتیب جای گذاری کنید.
  • UserName : در این بخش نام مستعار و یا همان نام پروفایل تان را بنویسید. ( نام پروفایل باید بیشتر از 4 کاراکتر باشد )
  • Email Address : در بخش دوم آدرس ایمیل فعال خود را وارد نمایید.
  • Password : پسوورد خود را وارد نمایید. ( پسوورد باید بیشتر از 8 کاراکتر باشد )
  • SIGN UP را بزنید.
  • پس از اتمام ثبت نام، لینک فعال سازی به ایمیل شما ارسال می شود، که پس از ورود به ایمیلتان باید آن را فعال کنید.

باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که در صورتی که از لینک معرف Techtip در سایت عضو شوید، پس از رسیدن به سطح UPLANDER به هر دو کاربر 5 الی 100 هزار UPX هدیه داده می شود. بنابراین توصیه ما این است که برای دریافت جایزه از لینک دعوت اقدام به ثبت نام نمایید.

نحوه بازی در آپلند

بازی آپلند

پس از اتمام ثبت نام و ورود به سایت، در اولین فعالیت خود باید آیکون پروفایل خود را تنظیم و سپس ایالتی را که در آن قصد خرید قطعه و یا زمینی را دارید انتخاب و سپس فعالیت خود را شروع کنید. (باید به این نکته توجه کنید که برای شروع، ایالتی را انتخاب کنید که قطعه های زمین در آن قیمت پایین تری را دارند). پس از اجرای تنظیمات کلی، آیکون شما بر روی نقشه نمایش داده می شود که به صورت خودکار بر روی نقشه حرکت می کند.

Visitor

ویزیتور، در واقع پس ساخت اکانت و ورود به سایت، اکانت شما به عنوان ویزیتور شناخته می شود. در این حالت اکانت شما به مدت 7 روز در حالت ویزیتور باقی می ماند تا بتوانید با خرید و فروش قطعه مقدار دارایی خود را به 10 هزار UPX افزایش و اکانت خود را آپلندر نمایید.

Uplander

آپلندر در واقع پس افزایش دارایی خود در آپلند به مقدار 10 هزار UPX و تایید شماره همراه خود حساب اکانت شما به آپلندر تغییر می کند. شما می توانید برای ارتقای حساب خود به آپلندرنیز مقداری UPX خریداری نمایید.

نحوه خرید زمین

خرید زمین در آپلند

برای خرید زمین کافیست پس از ثبت نام در سایت Upland ایالتی را برای خرید در آن انتخاب نمایید. پس از انجام تنظیمات اولیه آیکون شما در منطقه مورد نظر به صورت خودکار به حرکت در می آید.

در مناطق قابل مشاهده شما میتوانید خانه های را با رنگ های آبی، سبز پر رنگ، سبز کم رنگ، طوسی و سفید مشاهده کنید. هر کدام از رنگ ها معنا و مفهوم خاصی دارند که در ادامه به آن اشاره میکنیم

آبی 

رنگ آبی بدین معناست که کاربران آن قطعه از زمین را خریداری کرده اند و در واقع آن قطعه از زمین غیر قابل خریداری می باشد.

سبز

این رنگ در واقع مناطقی است که کاربران پس از خرید زمین، مجددا آن قطعه را برای فروش قرار می دهند و هر کاربر در صورت توان پرداخت هزینه آن، میتوانند صابح آن قطعه شوند.

طوسی

در واقع وقتی قطعه و یا زمینی دارای رنگ طوسی باشد، بدین معناست که آن قطعه تحت مالکیت شخصی نمی باشد و کاربران می توانند آن زمین را خریداری نمایند.

سفید

مناطق سفید نیز در واقع غیر قابل فروش می باشند.

برای خرید زمین در آپلند شما می بایست آیکون خود را در نزدیک ترین حالت ممکن به خانه مورد نظر، بر روی قطعه آبی رنگ ارسال نمایید. در این صورت خانه مد نظرتان از سفید به سبز کم رنگ تغییر می کند. در این صورت شما میتوانید با کلیک بر روی زمین و سپس گزینه Buy آن قطعه را خریداری نمایید.

توجه داشته باشید که ارسال آیکون بر روی قطعه های آبی رنگ باعث کثر شدن UPX می شود. علاوه بر این شما می توانید حداکثر 11 Send را برای ارسال آیکون خود ذخیره کنید.

پس از ورود به بازی حدود 4500 UPX به صورت اتومات برای حساب کاربریتان فعال می شود و شما به مدت 7 روز به عنوان کاربر ویزیتور می توانید کار خود را در آپلند شروع کنید.

در ابتدای کار پیشنهاد می شود قطعه های با پس زمینه طوسی و نوشته FSA را خریداری نمایید زیرا این قطعه از زمین ها دارای قیمت کمتری نسبت باقی قطعه هاست. 

کسب درآمد UPX در آپلند

UPX چیست؟

UPX در واقع همان میزان دارایی شما در بازی می باشد. برای مثال هر 1 USD معادل 1000 UPX می باشد. شما می توانید علاوه بر کسب UPX در فروش زمین به صورت مستقیم نیز UPX را خریداری نمایید.

همانطور که میدانید با خرید هر قطعه زمین در آپلند می توانید روزانه تعدادی UPX به دست بیاورید. در واقع هر قطعه زمین روزانه مقداری UPX را برای شما ماین می کند از این رو شما با خرید هر زمین و قرار دادن آن در Collection میتوانید میزان دارایی خود را افزایش دهید.

علاوه بر این شما با خرید قطعه های با برچسب FSA و فروش آن، دارایی خود را نیز افزایش دهید.

خرید زمین هایی با عنوان FSA

FSA در واقع همان شروع قانون منصفانه می باشد. بازیکنانی که وضعیت حساب کاربری آنها Visitor و Uplander با ارزش دارایی کمتر از 100 هزار UPX می باشند می توانند قطعه های زمین با برچسب FSA را خریداری نمایند.

در این بازی توصیه می شود زمین های FSA را هر چند ارزان خریداری نمایید، زیرا همان قطعه را پس از خرید می توان با چند برابر قیمت به فروش گذاشت. باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که زمین های با برچسب FSA فقط برای کاربران ویزیتور و آپلندر نمایش داده می شود و کاربران سطح بالاتر قادر به خرید چنین زمین هایی نیستند.

تکمیل Collection 

تکمیل کالکشن در آپلند

تکمیل کالکشن ها یکی از راه های کسب درآمد در آپلند می باشند. برای مثال شما می توانید با خرید چنیدن خانه در یک خیابان برخی از کالکشن های بازی را تکمیل نمایید. در این صورت می توانید مقدار UPX بیشتری دریافت نمایید.

خرید زمین

در برخی از ایالت ها شما می توانید با خرید هر قطعه UPX بیشتری را کسب نمایید. برای مثال با خرید زمین در کنار فرودگاه ها، ایستگاه قطار، حاشیه دریا و یا خرید زمین در مراکز تجاری هر شهر شما می توانید روزانه تعداد بیشتری UPX دریافت نمایید. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که خرید زمین در چنین مناطقی UPX بیشتری را می طلبد.

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *