تبلیغات

تبلیغات

راهنمای دقیق خرید ملک در آنکارا در سال 2022

melkankara1

آیا قصد خرید ملک در آنکارا را دارید؟ ما در این مقاله از تمام نکات مربوط به خرید ملک در آنکارا در سال 2022 صحبت خواهیم کرد. پس به خواندن ادامه دهید.

املاک و مستغلات در ترکیه برای خارجی‌ها

1. آپارتمان

خرید آپارتمان در آنکارا در یکی از مجتمع‌های مسکونی مدرن آن با خدمات مدرن این فرصت را به شما و خانواده‌تان می‌دهد تا اقامت در خانه‌ای با سبک بین‌المللی را تجربه کنید.پایتخت آنکارا مملو از مجتمع‌های یکپارچه از نوع (مجموعه‌ها) است که با تنوع امکانات و غنای خدمات با سطح امنیت بالا، امروزه به یکی از بهترین اشکال مسکن در جهان تبدیل شده است.

 

خرید ملک در آنکارا

املاک و مستغلات آنکارا گزینه‌های مسکن را با قیمت‌هایی ارائه می‌دهد که 40 تا 45 درصد کمتر از همتایان خود در استانبول است، که تنها نشانه روشنی از تفاوت قیمت‌های بین دو شهر است.این شرکت همچنین با ارائه بهترین قیمت و بهترین خدمات، مهمترین پروژه‌های مجتمع مسکونی در آنکارا را پوشش می‌دهد.

2. ویلا

پس از قیمت آپارتمان، قیمت سایر املاک مانند ویلا، مغازه، زمین در مقایسه با استانبول قابل قبول است. بدون شک خرید ویلا در آنکارا با توجه به مناطق مختلف و توسعه خدمات و ضمیمه‌ها معمولا از نظر قیمت متفاوت است.

3. اراضی

در یک شهر مرکزی که همیشه در حال گسترش است، ایده خرید زمین در آنکارا ممکن است یک گزینه سرمایه گذاری معتبر باشد، مشروط بر اینکه گزینه‌های آن مورد مطالعه قرار گیرد، زیرا کیفیت مکان و مطالعه کامل پروژه مورد اجرا، واقعی و نهایی است. ایده‌ِ خرید زمین کشاورزی در آنکارا و بهره مندی از بازده آن، یا ساخت و ساز در زمین‌های تعیین شده برای بازسازی، ممکن است در میان مدت و بلندمدت سودآور باشد.

مزایای خرید ملک در آنکارا

اهمیت خرید املاک و مستغلات در آنکارا، صرف نظر از ارزش سیاسی شهر به عنوان پایتخت کشور و با توجه به امکانات تفریحی،‌ رفاهی و آموزشی، بسیار بالا است. خصوصا شما باید این نکته را در نظر بگیرید که قیمت ملک در ترکیه در شهر آنکارا، به نسبت اینکه پایتخت این کشور است، واقعا مقرون‌به‌صرفه است.

 

خرید ملک در آنکارا

آنکارا دارای یک سازمان شهری بزرگ و توسعه زیرساختی است که در هویت متمدن ظریف آن منعکس شده است. به همین دلیل است که به اختصار می‌توان گفت: اگر به دنبال زندگی لوکس در شهرهای بزرگ ترکیه هستید، بدون شک گزینه‌های شما در آنکارا با استانداردها و قیمت‌های مناسب پاسخگوی درخواست شما خواهد بود.

بهترین مناطق آنکارا برای خرید ملک

تمایل سرمایه‌گذاری و سودیابی از خرید ملک در ترکیه، ما را بر آن می‌دارد که ابتدا به مناطقی فکر کنیم که اکنون در حال تجربه رونق املاک و مستغلات هستند یا به زودی انتظار می‌رود به یک منطقه توسعه شهری مدرن تبدیل شوند. اغلب فرصت‌های سرمایه‌گذاری امیدوارکننده‌ای وجود دارد که با سودهای نزدیک مواجه می‌شوند. بنابراین، یکی از مهم ترین این حوزه‌ها ذکر چند مورد است:

  • چانکایا: منطقه وسیعی است که بخش‌های مرکزی آنکارا پایتخت ترکیه را در ضلع جنوبی خود در بر می‌گیرد و بخش‌های زیادی از آن شاهد رونق شهری بزرگ است.
  • گل‌باشی: در جنوب پایتخت آنکارا و در کنار دریاچه موگان که یکی از مناطق مهم تجدیدپذیر و شهری در شهر است.
  • مامک: یکی از شهر‌های مدرن و وسیع است که در شرق شهر آنکارا قرار دارد و دارای طیف خوبی از پروژه‌های ساختمانی بزرگ است.
  • ینی‌محله: نام آن به معنای منطقه جدید است که علاوه بر زیرساخت‌های مدرن، مجتمع‌های تجاری بزرگ و پارک‌های تفریحی در آن مستقر هستند.
همچنین بخوانید  سنسور جدید دوربین 108 مگاپیکسلی سامسونگ برای DSLR

مراحل خرید ملک در آنکارا

ابتدا باید اولویت‌های خود را از نظر فضا، تعداد اتاق‌ها، خدمات مورد نیاز و امکانات مورد نیاز خود مشخص کنید و بودجه خود را مشخص کنید، سپس به دنبال مشاور املاک مورد اعتماد با تجربه بالا باشید و مطمئن شوید.

نکاتی برای خرید ملک در آنکارا

  • نزدیک‌ترین ملک به خدمات عمومی ‌و مناطق حیاتی شهر را پیدا کنید.
  • حمل و نقل عمومی ‌و سهولت در رفت و آمد در شهر رکن مهم انتخاب درست است، چرا که ممکن است با هیچ انتخابی نیازهای زندگی روزمره شما تامین نشود و اعضای خانواده شما تمام وقت خود را در خانه نگذرانند.
  • بگذارید اولویت شما برای مجتمع‌های مسکونی مدرن باشد که امکانات تفریحی و خدماتی ارائه می‌دهند.
  • مطمئن شوید که در املاک جدید با مکان‌های مطلوب سرمایه گذاری کنید، زیرا زمانی که می‌خواهید آن‌ها را بفروشید فروش آن‌ها آسان‌تر و سودآورتر است.
  • یک مشاور املاک مورد اعتماد را استخدام کنید که نیازهای شما را با تجربه در قوانین کشور درک کند.

آرال گام، بهترین گزینه برای کمک به شما

برای خرید ملک در آنکارا به مشاوره‌ی تیمی نیاز دارید که باتجربه باشد و به طور کلی، سابقه‌ی درخشانی در زمینه‌ی خرید ملک در ترکیه داشته باشد؟ دفتر مهاجرتی آرال گام پیشنهاد ما به شماست.آرال گام سال‌هاست که صرفا و منحصرا روی انواع روش‌های مهاجرت به ترکیه کار می‌کند و تخصصش به طور کلی، کشور ترکیه است. این دفتر مهاجرتی تیمی از بهترین، باتجربه‌ترین و کارآمد‌ترین افراد را جهت کمک به شما برای خرید ملک در ترکیه تشکیل داده است.

شما می‌توانید با تماس با آرال گام و استفاده از مشاوره‌ی رایگان آن، تمام سوالاتتان را مطرح کنید و پاسخ‌های کاملی را دریافت نمایید. همچنین برای اینکه ریسک خرید ملک در یک کشور دیگر را کاهش دهید، می‌توانید آرال گام را نماینده‌ی قانونی خود برای خرید ملک در ترکیه کنید. از آنجا که این موسسه سال‌ها در زمینه‌ی خرید اموال غیر منقول مثل ملک، اراضی و … در ترکیه تخصص دارد، می‌تواند در سریع‌ترین حالت ممکن برای خرید ملک در آنکارا، اقدام نماید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *