تبلیغات

تبلیغات

برای فضاهای اداری کوچک چه میز کنفرانسی مناسب است؟

miz-confrance

دکوراسیون اتاق کنفرانس برای اعتبار شرکت شما بسیار مهم است. ضمن اینکه بهترین نظرات برای کسب و کارتان نیز در این اتاق ارائه می‌شود، بنابراین افرادی که از آن استفاده می‌کنند باید در بهترین حالت قرار داشته و یک آرامش خاطر بالایی داشته باشند تا بتوانند ایده‌هایی جذاب و کاربردی را ارائه کنند. برخی از کسب و کارها به دلیل فضای کمی که دارد، از اتاق کنفرانس صرف‌نظر کرده و تصور می‌کنند که برای یک اتاق کنفرانس حتما باید فضای بسیار بزرگی در اختیار داشته باشند. اما واقعیت اینگونه نیست و این روزها می‌توان حتی در فضاهای محدود یک اتاق عالی برای کنفرانس خود داشت.

میزهای کنفرانس که مهم‌ترین قسمت برای اتاق هستند، می‌توانند دکوراسیون کلی شما را تعیین کنند. مجموعه ایرانیان چوب طیف وسیعی از میزهای کنفرانس را در اختیار مشتریان خود قرار می‎‌دهد تا آن‌ها بتوانند با توجه به نیاز و فضایی که در اختیار دارند مدل مناسب را خریداری کنند.

میز کنفرانس مناسب فضای کوچک

چنانچه فضای محدود و کوچکی برای اتاق کنفرانس خود دارید، بهتر است نکاتی را برای خرید میز کنفرانس خود در نظر داشته باشید تا انتخابی صحیح داشته و از میز خود بتوانید نهایت استفاده را ببرید. اما این نکات کدامند؟

اندازه میز کنفرانس

در ابتدا ابعاد اتاق را به دقت اندازه بگیرید، به گونه‌ای که برای رفت و آمد و دیگر موارد نیز فضا در اختیار داشته باشید. سپس با توجه به آن میز کنفرانس خود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که میز باید قدری از این اندازه نیز کوچکتر باشد. بدین معنی که شما نباید تمامی فضای خود را با میز و صندلی کنفرانس پر کنید.

شکل میز کنفرانس

یکی از موارد مهمی که برای انتخاب میز کنفرانس یا حتی میز اداری باید در نظر داشته باشید، شکل میز است. اشکالی مانند مستطیل و بیضی کمترین فضا را به نسبت افرادی که می‌توانند از آن استفاده کنند، اشغال می‌کنند. اما میزهای دایره‌ای شکل و مربع به فضای بیشتری نیاز دارند و همچنین افرادی کمتری را در خود جای می‌دهند. بنابراین اگر فضای کوچکی برای اتاق کنفرانس خود در اختیار دارید، بهتر است از خرید میزهای دایره یا مربع صرف‌نظر کرده و مدل‌های مستطیل یا بیضی شکل را مورد بررسی قرار دهید.

میزهایی که شکل u یا v دارند نیز برای فضاهای کم جا چندان مناسب نیستند، زیرا بخش بزرگی از آن‌ها جایی برای صندلی ندارد و تنها فضا را اشغال می‌کنند.

طرح میز کنفرانس

برخی مدل یا طرح‌های کلاسیک هستند که ابعاد میز را نیز بزرگتر می‌کنند. درست است که این مدل‌ها بسیار زیبا و خیره کننده هستند و ممکن است به آن‌ها علاقه‌ شدیدی داشته باشید، اما اگر از فضای کمی برای اتاق کنفرانس برخوردارید، قطعا این مدل‌ها برای شما مناسب نیستند و دکوراسیون اتاق را نیز آشفته می‌کنند. حتی ممکن است به نحوی که قصد دارید نتوانید از میز کنفرانس خود استفاده کنید. بهترین کار برای شما خرید میزهایی است که طراحی جمع‌ و جوری داشته باشند. در ایرانیان چوب هر طرح و سبکی از میز کنفرانس که نیاز داشته باشید، موجود بوده و حتی می‌توانید به راحتی برای خرید اینترنتی میز کنفرانس خود نیز اقدام کنید.

همچنین بخوانید  قواعد و اصول مهم پولدار شدن

صندلی‌های اداری را فراموش نکنید، به تعداد افرادی که از میز کنفرانس استفاده می‌کنند، باید صندلی پشت میز جای شود و افراد بتوانند به راحتی روی آن بنشینند و دست‌های خود را آزادانه روی میز قرار دهند. بنابراین اگر فضای شما بسیار کوچک است می‌توانید جلسات را به گونه‌ای مدیریت و تنظیم کنید که افراد محدودی از آن استفاده کنند.

میز کنفرانس

 

میز کنفرانس به صرفه از کجا بخریم؟

واقعیت این است که برای خرید لوازم اداری گزینه‌های زیادی وجود دارد، اما باید بهترین مکان را پیدا کنید که علاوه بر تنوع، قیمت محصولات آن نیز مناسب باشد. مجموعه ایرانیان چوب این امکان را به مشتریان خود می‌دهد تا از طراح‌ها و همچنین قیمت‌های بسیار مناسب آن دیدن کرده و با مشورت همکاران خود میز کنفرانس مناسب را خریداری کنند. ضمن اینکه از طریق این فروشگاه می‌توانید لیست قیمت صندلی اداری را استعلام کرده و برای بودجه سازمان خود به درستی برنامه‌ریزی کنید. پیشنهاد می‌کنیم چنانچه فضای کمی برای اتاق کنفرانس خود دارید، در انتخاب رنگ میز نیز دقت داشته باشید. برخی از رنگ‌ها اتاق را دلبازتر نشان داده و این برای جلوه اتاق کنفرانس کوچک شما، معجزه می‌کند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *