تبلیغات

تبلیغات

قواعد و اصول مهم پولدار شدن

pato-arad2

برای خیلی از ما آدم های گریزان از سرمای زمستان، پتو همدم گرم و نرم شب های سرد و بلند زمستان است. کالایی دوست داشتنی که وابستگی برخی به آن آنقدر زیاد است که بدون خزیدن زیر آن در سرمای زمستان خواب به چشمشان نمی آید. کالایی شخصی که در سایه آن تن های خسته مان را به خواب می سپاریم و حدودا یک سوم عمرمان را در جوار آن می گذرانیم. برخی حتی در تمام فصول مشتری پر و پا قرص این کالا هستند.

پتو تک نفره نرمینه

امروزه تولیدکنندگان زیادی در زمینه صنایع خواب به ارائه کالای خواب باکیفیت می پردازند و همواره سعی می کنند تا در جهت کسب رضایت مشتری گام بردارند و وقتی رضایت مشتری را از بابت کیفیت به دست آوردند، به مبحث قیمت پتو تک نفره نرمینه نیز وارد می شوند. در همین راستا تولید کنندگان انواع پتو تک نفره نرمینه توانسته اند با کنترل جریان بازار به موفقیت های شایانی دست پیدا کنند. پتو تک نفره نرمینه از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است. تولید کنندگان به خاطر استقبال بالایی که همواره از این محصول صورت می گیرد، دریافت سود کم را با میزان فروش بالا جبران می کنند. اگر قصد خرید عمده این محصولات را دارید می توانید مستقیما به تولید کننده این کالای خواب مراجعه نمایید و از قیمت های فروش مستقیم این محصول برخوردار شوید.

پتو تک نفره

پتو چهارخونه

خریداران این محصولات تمایل دارند تا حد ممکن قیمت پتو چهارخونه را کاهش دهند، در ادامه مطلب به این دغدغه مهم خریداران نیز پاسخ داده خواهد شد. امروزه نه تنها از پتو چهارخونه و یا همان پتو مسافرتی در سفر استفاده می شود، بلکه بسیاری از افراد این پتو را برای استفاده در خانه نیز خریداری می نمایند. در فصول گرم سال که عمدتاً در بیشتر مناطق گرم و خشک ایران در شب، دمای هوای تا حد متوسطی پایین می آید، استفاده از پتوهای معمولی و مدلهای گلباف مناسب نیست. پتو چهارخونه مسافرتی نسبت به پتو چهارخونه ضخیم از لحاظ ضخامت با توجه به کاربرد آن نازک تر بوده و وزن کمتری نیز دارد. این وزن پایین موجب شده تا استفاده از چنین پتوهایی در سفر بسیار آسان باشد.

پتو تک نفره

پتو دونفره گل برجسته

این کالای اساسی که برای هر منزلی مورد نیاز است در برند های مختلف و توسط کارخانه های متعددی تولید می شود. قطعا قیمت پتو دونفره گل برجسته یا تک نفره که در طرح و نقش های مختلفی توسط تولیدکنندگان آن عرضه می شود متفاوت خواهد بود. پتو گلبافت: برند گلبافت 40 سال سابقه در تولید و عرضه پتو در بازار کشور را دارد، این برند مشهور بدون شک نخستین نامی است که پس از شنیدن کلمه پتو به ذهن مخاطب خطور می کند. برند گلبافت یکی از کمپانی های معتبر در تولید محصولات و کالای خواب به شمار می رود. مهم ترین مزیت پتو های این برند حفظ گرمای حداکثری می باشد به این ترتیب که پرز های پشمی موجود در تولیدات این شرکت به مقدار زیادی از انتقالسرما به زیر پتو جلوگیری می کنند.

همچنین بخوانید  ۱۰ روش جذب فالوور اینستاگرام

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *