تبلیغات

تبلیغات

شرکت طراحی سایت و سئو لاگ

image_faecf4b0f3193aab202b6d6b066cea5bb4a37ea0

آیا برای حضور در دنیای بی ‌پایان اینترنت آماده هستید؟ آیا به استعداد خود در این بازار مجازی که تمام بازارهای حقیقی را تحت‌ شعاع دارد، فکر کرده ‌اید؟ اینترنت عرصه نوپایی در تجارت جهانی است که به ‌سرعت در حال بزرگ شدن است. پس اگر می ‌خواهید در دنیای بی ‌پایان اینترنت هر چه بیشتر دیده شوید، نیاز به یک سایت قدرتمند دارید. سایت فروشگاهی و یا شرکتی که با قواعد اصولی و درست فضای اینترنت با هدف پیدا کردن بازار هدف طراحی‌ شده باشد.

طراحی سایت فروشگاهی یک قدم کلیدی برای طی کردن مسیر طولانی موفقیت در اینترنت است. گروه طراحی سایت و خدمات سئو لاگ همراه شما است تا مقدمات طی کردن این قدم کلیدی را برای شما هر چه حرفه ‌ای ‌تر فراهم سازد.

چرا باید سایت فروشگاهی داشته باشید؟

در سطح بازار که باشید، فروش کالا و یا خدمات اصلی‌ ترین هدف شما می ‌شود. شما برای یک فروش ساده از انواع ابزارها و روش‌ها استفاده می ‌کنید. اما در نهایت وقتی فروش حداکثری را تجربه می‌ کنید که بیش‌ از دیگران دیده شده باشید. دنیای اینترنت بهترین فضا برای دیده شدن حداکثری است. مردم از خرید اینترنتی استقبال می ‌کنند. البته خرید اینترنتی که در فضای مطمئن، منظم، ساختار یافته و هدفمند طراحی ‌شده باشد.

همه فعالان بازار علاقه به فروش اینترنتی دارند. اما همه نمی ‌توانند نظر مطمئن و هیجانی مردم را جذب نمایند. برای تکمیل یک خرید اینترنتی باید حس اعتماد و نیاز را در مخاطب اینترنتی ایجاد کنید و تنها با طراحی سایت فروشگاهی که جریانی هدفمند و ساختار یافته داشته باشد، چنین فرایندی را انجام می ‌دهید. لذا اگر قصد فروش در دنیای بزرگ اینترنت را دارید، استفاده از خدمات طراحی سایت فروشگاهی بهترین و شاید مطمئن ‌ترین روش جذب مشتری ‌هایی ماندگار است. اما یک سایت فروشگاهی حرفه‌ ای چه شکلی است؟ این فضا باید چه ویژگی ‌هایی داشته باشد؟

ویژگی ‌های یک سایت فروشگاهی حرفه ‌ای کدام است؟

به‌ صرف دایر کردن یک سایت و قرار دادن چند کالا و یا خدمات نمی ‌توانید مشتری سخت پسند اینترنتی را مجاب به خریدی دائمی کنید. اینترنت عرصه رقابتی همیشگی است. رقابتی نفس ‌گیر با کسب ‌و کارهای سنتی و در عین ‌حال رقابتی سرسختانه با دیگر سایت ‌ها که کالا و خدمات مشابه شما را عرضه می ‌کنند. یک سایت فروشگاهی خوب باید این ویژگی ‌ها را داشته باشد:

  1. طراحی سایت فروشگاهی باید زیبا و چشم ‌نواز باشد. آنقدر زیبا و منظم که کاربر اینترنتی را تحت تاثیر قرار بدهد. البته نیازی نیست تا فضای فروشگاهی را به یک گالری هنری تبدیل کنید. یک فضای ساختار یافته که در آن سطح دسترسی درست و منظم به تمام فضاهای فروشگاه همراه با نمایشی زیبا برقرار باشد، نظر مخاطب را جلب خواهد کرد.
  2. سایت فروشگاهی باید امنیت بالایی داشته باشد. کاربران اینترنتی قرار است در فضای سایت فروشگاهی شما تبادل مالی داشته باشند. آنها نیاز به حضور یک جریان امن مالی دارند. در عین ‌حال هرگز نباید اجازه دهید تا اطلاعات کلیدی سایت شما توسط هکرها دزدیده شود.
  3. یک سایت فروشگاهی باید سرعت بالایی داشته باشد. تجربه نشان داده ‌است که کاربران اینترنتی منتظر سایت‌ هایی که کند هستند، نمی ‌مانند. یک لحظه تاخیر در بالا آمدن صفحات سایت برای از دست دادن همیشگی مخاطبان کافی است.
  4. سایت فروشگاهی خوب باید قابلیت اجرا شدن درست در گوشی ‌های موبایل را داشته باشد. همه سایت ‌ها بر روی گوشی موبایل باز می ‌شوند. اما همگی آنها به‌ درستی اطلاعات خود را در صفحه کوچک موبایل نمایش نمی‌ دهند. زیرا این سایت‌ها از قواعد ریسپانسیو شده برای نمایش در گوشی ندارند.
همچنین بخوانید  بهترین سایت های مشاهده اخبار لحظه ای ارز دیجیتال

  1. سایت فروشگاهی باید با قواعد سئو شده طراحی ‌شده باشد. تمام ویژگی ‌هایی که مطرح کردیم، زمانی مؤثر هستند که سایت فروشگاهی شما دیده ‌شده باشد. برای دیده شدن در دنیای اینترنت باید به صفحات اول در موتور جستجوی گوگل رسیده باشید و تنها راه رسیدن به این جایگاه، بهره ‌مندی از یک جریان سئو قدرتمند است.

سایت شرکتی چیست و چه ویژگی ‌های برجسته ‌ای دارد؟

شرکت ‌ها برای بیشتر دیده شدن به فضای اینترنت نیاز دارند. در عین ‌حال هر شرکتی باید وجهه ای حرفه ‌ای و فعالیت معتبر از خود نشان داده باشد. از طرفی مدیریت تعامل با کارفرما نیز یک نیاز همیشگی است. وقتی تمام این ماجرا را کنار هم می ‌گذاریم، بهره‌ مندی از یک سایت شرکتی تبدیل به یک اصل جدی خواهد شد. شرکت ‌ها از طریق فضای سایت ‌هایی که دارند، خودشان را معرفی می ‌کنند. لذا وقتی یک شرکت مدرن و موفق هستید که دارای یک سایت شرکتی اصولی با طراحی حرفه ‌ای شده باشید. سایت شرکتی باید بتواند:

  • فضایی ساده و سرراست برای معرفی توانمندی ‌ها و اهداف و فعالیت ‌های شرکت داشته باشد.
  • به‌ راحتی با کارفرما تعامل داشته باشد. به شکلی که کارفرما در فضای ساده و عاری از پیچیدگی بتواند با کارمندان و حتی مدیران شرکت ارتباط بگیرد.
  • نمایشی تمام ‌عیار از اعتبار و جایگاه شرکت باشد. به نوعی تبدیل به یک رزومه آنلاین و قدرتمند از توانمندی‌ های شرکت شده باشد.
  • هر چه بیشتر دیده شود. برای دیده شدن باید در رتبه ‌های بالای گوگل قرار بگیرد که تنها با رعایت قواعد سئو می ‌توان چنین رتبه های موثر را کسب کرد.

 طراحی سایت فروشگاهی و حتی شرکتی یک هنر مدرن در دنیای ارتباطات امروزی است. نظر کارشناسان گروه طراحی سایت و خدمات سئو لاگ چنین نگاه است. نگاهی که هنرمندانه با استفاده از تکنیک های اینترنتی بستری مناسب برای تعامل پایدار با مخاطبان را فراهم می کند

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *