تبلیغات

تبلیغات

سیستم عامل HarmonyOS در تلویزیون Honor Vision

Honor-Vision-TV-is-Huawei’s

هواوی از اولین دستگاه های مجهز به سیستم عامل HarmonyOS رونمایی کرد: یک جفت تلویزیون هوشمند به نام های Honor Vision و Honor Vision Pro که هفته آینده در چین به فروش می رسند .

 

سیستم عامل HarmonyOS

 

دیروز اعلام شد ، HarmonyOS سیستم عاملی است که هواوی قرار است از ان به جای اندروید گوگل استفاده کند . از آنجا که گوگل مجوز اندرویدی هواوی را در ماه مه به حالت تعلیق درآورد ، این شرکت سعی دارد تا سیستم عاملی جایگزین اندروید کند ، گرچه هواوی می گوید بیش از 2 سال است که در حال توسعه سیستم عامل HarmonyOS است.

 

سرانجام ، سیستم عامل HarmonyOS  در همه چیز ، از پوشیدنی گرفته تا رایانه های شخصی و تبلت اجرا خواهد شد ، اما Huawei در حال حاضر می گوید تمرکز آن روی “صفحه های هوشمند” است. اگرچه این شرکت اعلام کرده است که این سیستم عامل آماده اجرای بر روی تلفن های همراه است ، اما گفته است که قصد دارد فعلا استفاده از اندروید برای گوشی های هوشمند خود را ادامه دهد.

 

از نظر سخت افزاری ، تلویزیون ها شامل چیپست هوآوی Honghu 818 ، پردازنده هشت هسته ای هستند که تصاویر دیده شده روی صفحه را پردازش می کنند. به گفته Gadget360 ، آنها همچنین دارای صفحه نمایش 55 اینچی ، 4K هستند و می توانند به عنوان یک سینمای خانگی هوشمند استفاده شوند . این صفحه نمایش ها می توانند اطلاعاتی در مورد وضعیت آب و هوا را در اختیار تماشاگران قرار دهند و با یک تلفن هوشمند کنترل می شوند.

 

در 15 آگوست Honor Vision با قیمت 3،799 پوند (تقریبا 540 دلار) و Honor Vision Pro با قیمت 4،799 پوند (تقریبا 680 دلار)  به فروش میرسند.

 

 

تفاوت تلویزیون های Honor Vision و Honor Vision Pro

 

تفاوت هایی بین این دو مدل وجود دارد: Honor Vision Pro از یک دوربین پاپ آپ قابل تنظیم و شش میکروفون دوربرد برخوردار است که با رزولوشن 1080p و 30fps می توان از آنها برای تماس ویدیویی استفاده کرد.

Honor Vision Pro دارای شش بلندگوی 10W است ، در حالی که Honor Vision تنها دارای چهار بلندگو است.

 


بیشتر بدانید :

تلویزیون 95 اینچی 8K سونی 70,000 دلار قیمت دارد


 

نباید انتظار داشته باشید که بزودی تلویزیون به اروپا بیاید. هواوی پیش از این گفته بود که قصد دارد ابتدا تمرکز سیستم عامل HarmonyOS  فقط در بازار چین باشد ، این بدین معنی است که بعید به نظر میرسد این تلویزیون ها در سراسر جهان در دسترس باشند.

همچنین بخوانید  برای مانیتور 4K باید از چه کابلی استفاده کنیم؟ ( HDMI ، DisplayPort یا USB-C )

 

بعید به نظر می رسد هواوی تنها شرکت کننده جدید چینی باشد که بازار تلویزیون امسال به خود می بیند. سال گذشته ، OnePlus اعلام کرد که می تواند یک تلویزیون تولید کند ، و خبرها حاکی از این است که اولین مدل های آن به زودی می توانند در راه باشند. با این حال ، بر خلاف تلویزیون Honor ، مجموعه OnePlus به احتمال زیاد به جای سیستم عامل توسعه یافته در OnePlus در اندروید اجرا می شود.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *