تبلیغات

تبلیغات

موتورولا گوشی Moto G50 5G را معرفی کرد

موتورولا گوشی Moto G50 5G را معرفی کرد

شرکت موتورولا در اقدامی غیره منتظره به تازگی از تلفن هوشمند Moto G50 5G رونمایی به عمل آورد. اسمارتفونی میان رده که شباهت فاحشی با Moto G50 اخیر دارد.

موتورولا در مدل جدید به جای پردازنده اسنپدراگون 480، از چیپ دیمنسیتی 700 مدیاتک بهره گرفت. در باقی مشخصات گوشی نمونه مشابه موتو جی 50 بوده و حسگر اثرانگشت هم در بخش جانبی قرار دارد.

یک صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+ LCD با نرخ تازه سازی 90 هرتز و ناچ برای دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی تدارک دیده شد. در بخش عقب ما یک دوربین سه گانه داریم که دارای ماژول مربعی با یک حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی در کنار یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک حسگر عمق سنج 2 مگاپیکسلی است.

موتورولا گوشی Moto G50 5G را معرفی کرد

چیپست Dimensity 700 مدیاتک از 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه پشتیبانی می‌کند که از طریق microSD قابل افزایش است. این تلفن هوشمند با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی فناوری شارژ سریع 15 واتی دارد. در بخش نرم افزاری رابط کاربری My UX موتورولا در کنار اندروید 11 قرار می‌گیرد. همچنین یک اسکنر اثر انگشت، جک هدفون و گیرنده NFC هم فراهم آمده است.

Moto G50 5G در رنگ‌های خاکستری و سبز Meteorite عرضه می‌شود و بزودی با قیمت 289 دلار ابتدا در استرالیا به فروش خواهد رسید و مدتی بعد در سایر بازارها عرضه خواهد شد.

همچنین بخوانید  معرفی گلکسی تب اس 6 : سامسونگ گلکسی تب S6 بهترین تبلت اندرویدی
منبع :
gsmarena

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *