تبلیغات

تبلیغات

۱۰ روش جذب فالوور اینستاگرام

foll2

جذب فالوور اینستاگرام یکی از مهم ترین مواردی است که کاربران این شبکه اجتماعی باید به آن توجه کنندبرای جذب و افزایش فالوور راه های مختلفی وجود دارد که در این مطلب ۱۰ روش آن را بررسی می کنیماگر شما هم می خواهید که با جذب فالوور در اینستاگرام، بیشتر و بهتر دیده شوید پس این مطلب را از دست ندهید.

۱ تولید محتوا مستمر

تولید محتوا مستمر باعث می شود که کاربران با دیدن محتوا، اطلاعاتی به دست آورند و برای دیدن سایر پست ها شما را فالو کنندتولید محتوا باید کاملا اصولی و منظم انجام شود و اطلاعات درج شده برای کاربران مفید باشدجذب و افزایش فالوور در اینستاگرام از طریق تولید محتوا سبب پیدا کردن مخاطبین هدف می شود و بدین شکل بازخوردها و تعاملات پیج افزایش می یابد.

۲– خرید فالوور

برای همه ما زمان بسیار با اهمیت است و سعی داریم که در کوتاه ترین زمان، نتایج بزرگی را بدست آوریمبرای جذب فالوور در اینستاگرام نیز این موضوع صدق می کند و به همین دلیل خرید فالوور به عنوان راهی سریع و موثر شناخته می شودبا خرید فالوور از پارس فالوور می توانید که تعداد فالوور خود را افزایش داده، اعتبار بیشتری کسب نمایید و با جلب اعتماد مشتریان به درآمد بیشتری برسید.

 

جذب فالوور اینستاگرام

۳– هدف و برنامه ریزی

اگر بدون هدف و برنامه ریزی به تولید محتوا بپردازید نمی توانید فالوورهای زیادی جذب کنید زیرا مخاطبان با محتواهایی بی هدف روبرو می شوند و پس از مدتی شما را آنفالو می کنندبهتر است هدف و برنامه ریزی محتوا را مشخص کنید و بر اساس آن به تولید محتوا برای جذب فالوور اینستاگرام بپردازید.

۴– تحلیل پیج های رقیب

در هر زمینه ای که فعالیت داشته باشید رقیبانی خواهید داشت پس برای افزایش فالوور باید پیج های رقبا را تحلیل کنید و استراتژی آنها برای جذب فالوور در اینستاگرام را ببینیداز این طریق می توانید با الگوبرداری از این پیج ها، فالوورهای خود را در مدت زمان کمی افزایش دهیددر سایر بخش ها نیز می توانید از پیج های رقیب الگو بگیرید اما توجه داشته باشید که تقلید نکنید زیرا تقلید از پیج دیگران، باعث نادیده گرفتن خلاقیت های خودتان می شود.

۵ تعامل با پیج ها

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که بر مبنای ارتباط و تعامل ایجاد شده استشما می توانید از طریق تعامل با سایر پیج ها جذب و افزایش فالوور در اینستاگرام داشته باشیدتعامل باعث می شود که بازخوردهای شما افزایش یابد و روند مثبتی را در پیج خود مشاهده کنید.

همچنین بخوانید  خرید عمده لوازم جانبی موبایل از دیجی رکسل

 

جذب فالوور اینستاگرام

۶ انتشار پست در بهترین زمان

شما می توانید در طول ۲۴ ساعت و در هر زمانی که بخواهید پست منتشر کنید اما اگر پیج خود را دوست دارید پس از انتشار پست در هر زمانی خودداری کنیدشما باید بهترین زمان را برای پست گذاری انتخاب نمایید تا از طریق آن به جذب فالوور اینستاگرام بپردازیدبه همین منظور باید بررسی کنید که بیشتر فالوورها در چه زمانی آنلاین هستند و سپس بر آن اساس و طبق برنامه ریزی، پست خود را منتشر نمایید.

۷ کپشن اصولی و جذاب

شاید تاکنون به قسمت کپشن توجهی نکرده و برای نوشتن آن زمان زیادی را صرف نکرده اید اما اگر می خواهید که جذب فالوور در اینستاگرام داشته باشید پس این بخش را جدی بگیریدزمانی که شخصی وارد پیج شما می شود با دیدن پست ها برای خواندن کپشن نیز ترغیب می شوداگر در کپشن موضوع جالبی گفته نشده باشد، کاربر از پیج رد شده و فالو نمی کند.

شما می توانید در کپشن مباحثی مرتبط و تکمیل کننده پست را منتشر کنید و در بین آن از مخاطب بخواهید که کاری انجام دهدمثلا می توانید از وی بخواهید که پست شما را لایک کند و یا به سوالی که پرسیده اید در بخش کامنت ها پاسخ بدهدبدین شکل مخاطب با پست و کپشن آن همراه شده و در نهایت پیج شما را فالو می کند.

۸– طراحی مسابقه

همه ما از برنده شدن در مسابقه خوشمان می آید زیرا یک برد کوچک می تواند روحیه ما را به کلی تغییر دهدهر پیجی می تواند برای کاربران اینستاگرام مسابقه ای خاص طراحی کندطراحی مسابقه باید به شکلی انجام شود که باعث دیده شدن بیشتر خدمات و محصولات پیج گرددزمانی که شما مسابقه اینستاگرامی طراحی می کنید جذب و افزایش فالوور در اینستاگرام خواهید داشت.

بهتر است برای جایزه مسابقه از خدمات و محصولات خودتان استفاده کنید زیرا این کار باعث می شود که تبلیغ کارهای خودتان را داشته باشید و از این طریق مشتری جذب کنیداز برگزاری مسابقات بی هدف که هیچ نتیجه ای را به همراه ندارد بپرهیزید زیرا علاوه بر هدر دادن وقت و هزینه، نتیجه لازم را کسب نمی کنید.

 

جذب فالوور اینستاگرام

۹ استوری های مفید

یکی دیگر از راه های جذب فالوور اینستاگرام داشتن استوری های مفید و جذاب استشما می توانید استوری هایی را منتشر کنید که مخاطب با آن همراه شوددر چنین زمانی وقتی فردی برای اولین بار به پیج شما وارد می شود، با دیدن استوری ها و اطلاعات موجود در آنها، پیج را حتما فالو خواهد کردبرای داشتن استوری های مفید و جذاب می توانید هر روز یک موضوع خاص را جریان سازی کنید تا مخاطب با استوری ها همراه شده و برای دیدن بقیه مطالب کنجکاو شود.

همچنین بخوانید  رشته ای که مرا میلیاردر کرد

استوری ها برای دیده شدن محصولات و خدمات نیز بسیار مناسب هستند و به شما کمک می کنند تا بتوانید مشتریان بالقوه خود را از این طریق افزایش دهیداین راه جذب فالوور در اینستاگرام یکی از راه هایی است که به آن توجه شایانی نشده و اگر شما بتوانید در این زمینه خود را نشان دهید، به سرعت پیشرفت می کنید.

 

۱۰ استفاده از هشتگ های مرتبط

در پست ها و استوری های پیج می توانید از هشتگ های مختلفی استفاده کنیدهشتگ ها یک راه ارتباطی بین پیج و مخاطبین هدف آن هستندبه طور مثال وقتی فردی به دنبال خرید فالوور است از طریق هشتگ خرید فالوور به دنبال پیج های مفید و مرتبط می گردد حال اگر در این بین پیج غیر مرتبطی مشاهده کند نه تنها آن پیج را فالو نمی کند بلکه ممکن است محتوای منتشر شده را بلاک نماید.

بنابراین بهتر است از هشتگ هایی مرتبط با پیج و محتوای خود استفاده کنید تا مخاطب پس از مشاهده پست شما در هشتگ، پیج را فالو کند و از سایر پست ها استفاده نمایدبدین صورت می توانید جذب و افزایش فالوور در اینستاگرام داشته باشید و مخاطبین هدف خود را افزایش دهید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *