تبلیغات

تبلیغات

بهترین کوتاه کننده لینک کدام سایت است؟ معرفی 20 وبسایت برتر کوتاه کننده لینک

Best Link Shortener

وب سایت تک تیپ در این مقاله به بررسی بهترین کوتاه کننده لینک در جهان پرداخته و لیستی از برترین وب سایت‌های داخلی و خارجی در این زمینه را ارائه می‌دهد.

استفاده از کوتاه کننده لینک می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. کوتاه کننده‌های لینک به مرتب کردن URL ها کمک کرده و اجازه می‌دهند که بازتاب مطالب منتشرشده را از طریق این لینک‌ها بررسی کنید.

بااین‌وجود بسیاری از کوتاه کنندگان لینک علاوه بر ارائه لینک‌هایی کوتاه، قابلیت‌های دیگری نیز در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند؛ که در این مقاله به تمامی آن‌ها اشاره می‌کنیم.

اگر به دنبال انتخاب بهترین کوتاه کننده لینک هستید به مکان مناسبی رسیده‌اید! پس با ما همراه باشید.

بهترین کوتاه کننده های لینک خارجی

1#: Bitly

بیت لای بهترین کوتاه کننده لینک

بی شک Bitly یکی از محبوب‌ترین کوتاه کننده‌های لینک در جهان است. دلایل مختلفی برای محبوبیت این وب‌سایت وجود دارد که یکی از آن‌ها را می‌توان مرور آمار لینک‌های کوتاه شده دانست.

Bitly خدماتش را به دو صورت رایگان و پرمیوم ارائه می‌دهد. در حالت رایگان تعداد لینک‌هایی که می‌توانید آن‌ها را به‌صورت یک مارک تجاری کوتاه کنید 500 عدد است اما در حالت پرمیوم 1500 لینک می‌باشد.

همچنین بیت لای با پلتفرم‌های نرم افزاری Zapier، Hootsuite و Buffer ادغام شده که این سرویس‌دهنده را به یکی از بهترین‌ها و محبوب‌ترین ها تبدیل می‌کند.

ازجمله دیگر ویژگی‌های Bitly رابط کاربری ساده و فوق العاده آن است که کار با آن را جذاب‌تر جلوه می‌دهد.

2#: Capsulink

Capsulink بهترین کوتاه کننده لینک

Capsulink به کاربرانش کمک می‌کند که در عرض چند ثانیه لینک‌های خود را به پیوندهایی کوتاه تبدیل کنند. علاوه بر این داشبوردی که به آن دسترسی دارید اجازه خواهد داد که مکان جغرافیایی بازدید کنندگان، تعداد بازدیدها و تاریخ و زمان بازدید را به سادگی دنبال کند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که این وب سایت را به نوعی، به یکی از بهترین کوتاه کننده‌های لینک تبدیل می‌کند امکان تعمیر URL های خراب می‌باشد! اگر بخواهیم ساده‌تر توضیح دهیم، تصور کنید که شما یک لینک را به‌وسیله این وب‌سایت کوتاه کرده‌اید؛ حال لینک کوتاه شده آسیب‌دیده است و نمی‌خواهید لینک کوتاه شما بازدید خود را از دست بدهد.

در این صورت قادر خواهید بود لینک را ویرایش کرده تا هرگونه مشکلی را برطرف کنید.

3#: PixelMe

PixelMe

PixelMe خود را بهترین کوتاه کننده لینک در جهان می‌دانید، زیرا نه کمک می‌کند لینک‌های خود را کوتاه‌تر کنید، بلکه اجازه خواهد داد همانند یک پلتفرم بازاریابی، دیجیتال مارکتینگی هدفمند را دنبال کنید.

مهم‌ترین ویژگی این سایت فوق‌العاده توانایی افزودن پیکسل به لینک‌ها می‌باشد. افزودن پیکسل بدین معنی است که شما می‌توانید بازدید کنندگان URL های خود را بار دیگر با محتوایی ارزشمند هدف گیری کنید.

همچنین بخوانید  سایت bigbangram چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

4#: Rebrandly

Rebrandly

Rebrandly یکی دیگر از برترین کوتاه کننده‌های لینک می‌باشد. شاید نیازی به توضیحات اضافی نبوده و نگاهی به این وب‌سایت بیندازید! مجموعه امکاناتی که توسط این وب‌سایت در اختیار کاربران قرار داده می‌شود به رشد آن‌ها در حوضه فروش دیجیتال و معرفی برند کمک می‌کند.

5#: BL.INK

BL.INK

BL.INK عنوان یکی دیگر از بهترین کوتاه کننده لینک می‌باشد که با دو آفر ویژه به بهبود دیجیتال مارکتینگ شرکت‌های بزرگ و کوچک کمک می‌کند. در آفر رایگان شما می‌توانید تا 15 یوزر مختلف را برای کسب و کار کوچک خود تعریف کنید و در طرح موجود امکان ثبت 50 یوزر مختلف وجود دارد.

کاربران تعریف‌شده می‌توانند لینک‌ها را متناسب با موقعیت جغرافیایی، زمان و تعداد بازدید تحلیل کرده و برای راحتی هر چه بهتر کار پنل خود را با Google Analytics ادغام کنند.

لیستی از دیگر وب سایت برتر کوتاه کننده لینک خارجی

6#: Poplink برای ورود به وبسایت کلیک کنید. https://www.poplink.io

7#: RocketLink برای ورود به وبسایت کلیک کنید. https://rocketlink.io

8#: Sniply برای ورود به وبسایت کلیک کنید. https://snip.ly

9#: Linkiro برای ورود به وبسایت کلیک کنید. https://linkiro.com

10#: Short.cm برای ورود به وبسایت کلیک کنید. https://short.cm

11#: Replug برای ورود به وبسایت کلیک کنید. https://replug.io

12#: JotURL برای ورود به وبسایت کلیک کنید. https://www.joturl.com

13#: Sharest برای ورود به وبسایت کلیک کنید. https://www.sharest.co

14#: UTM.io برای ورود به وب سایت کلیک کنید. https://web.utm.io

6 وبسایت برتر کوتاه کننده لینک داخلی

ما در توضیحات فوق تلاش کردیم که لیستی از بهترین کوتاه کنندگان لینک خارجی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با این وجود وب‌سایت داخلی مختلفی هستند که با امکاناتشان در این زمینه کمک می‌کنند لینک‌های خود را کوتاه کرده و نظارتی هوشمندانه بر آن‌ها داشته باشیم.

15#: yun

yun بهترین کوتاه کننده لینک

یون یکی از محبوب‌ترین و بهترین سرویس‌های کوتاه کننده لینک داخلی می‌باشد. این وب‌سایت همانند دیگر سایت‌های خارجی کمک می‌کند که علاوه بر کوتاه کردن لینک‌های تان نظارتی هوشمندانه بر آن‌ها داشته باشید و اطلاعاتی را نظیر تعداد کلیک‌ها، تعداد بازدیدها، منطقه جغرافیایی بازدید و … را زیر نظر بگیرید.

علاوه بر این توسط این وب‌سایت قادر خواهید بود روی لینک‌های خود رمز گذاشته UTM هایی خاص برای کمپین‌های تبلیغاتی ایجاد نمایید.

16#: 1da

1da

کوتاه کننده لینک وان دا یک ابزار و خدمات کامل رایگان است که علاوه بر کوتاه کردن لینک‌ها به شما اجازه می‌دهد تا کسب درآمد نمایید. بنابراین شما می‌توانید در خانه و درحالی‌که به مدیریت و حفاظت از لینک‌ها می‌پردازید کسب درآمد کنید.

مخاطبان خود را بشناسید! مشاهده جزئیات دقیق از بازدیدکنندگان لینک‌ها و درآمد شما باعث می‌شود تا بدانید چه استراتژی لازم است.

همچنین بخوانید  آشنایی با خدمات فرادرس بهترین سایت آموزش مجازی
17#: bitn

bitn

یکی دیگر کوتاه کننده‌های لینک داخلی وب‌سایت بیتن می‌باشد. این وب‌سایت با ارائه اکانت های خود در سه پلن مختلف کمک می‌کند که نظارتی هوشمندانه بر بازاریابی دیجیتال خود داشته باشید.

همانند وب‌سایت یون، بیتن نیز کمک می‌کند به اطلاعاتی فوق‌العاده در ارتباط با لینک‌ها دست‌یافته و کمپین‌های تبلیغاتی خود را گسترش دهید.

18#: zaya

بهترین کوتاه کننده لینک zaya

زایا دیگر کوتاه کننده لینک داخلی است که بیش از 12 ویژگی فوق‌العاده را در اختیار کاربران اش قرار می‌دهد. ارائه آمار پیشرفته، رمزگذاری لینک‌ها، بوکمارکلت، چرخش لینک، فعال و یا غیرفعال سازی و … تنها تعدادی از امکاناتی است با ثبت‌نام رایگان در زایا به آن‌ها دسترسی خواهید داشت.

19#: b2n

b2n

b2n دیگر کوتاه کننده لینک داخلی است که امکاناتش را به ساده ترین شکل ممکن در اختیار کاربران اش قرار می دهد. یکی از مواردی که باعث خاص شدن بی 2 ان می شود نمایش یک کیو آر کد از لینک کوتاه شده می باشد که به کمک آن قادر خواهید بود لینک را در ساده ترین حالت ممکن با دیگران به اشتراک بگذارید.

20#: plink

پی لینک

سرویس کوتاه کننده لینک پی لینک ابزاری قدرتمند برای بازاریابی و مارکتینگ است که آدرس‌های طولانی و زشت را به لینک‌های کوتاه زیبا، به‌یادماندنی و قابل‌پیگیری تبدیل می‌کند. دارای قابلیت‌هایی ازجمله لینک‌های کوتاه سفارشی برای برند سازی، داشبورد قدرتمند کاربرپسند، تجزیه‌وتحلیل دقیق آمار لینک‌ها، API قوی، ساخت کدهای UTM برای ردیابی موفقیت کمپین‌ها، ایجاد QR کد، برنامه افزودنی مرورگرها، دامنه اختصاصی، صفحه انتقال‌دهنده سفارشی و امکانات پرمیوم دیگر می‌باشد.

نتیجه گیری نهایی

همان‌طور که بارها اشاره کرده‌ایم استفاده از کوتاه کننده لینک یکی از بهترین راه‌ها برای ردیابی موفقیت کمپین‌های ایجادشده و گسترش استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ می‌باشد. تصمیم انتخاب بهترین کوتاه کننده لینک به‌دست شما است؛ اما ما در این مقاله تلاش کردیم 14 کوتاه کننده برتر لینک خارجی و 6 کوتاه کننده لینک برتر داخلی را به شما عزیزان معرفی نمایید. با این‌ وجود اگر شما نیز کوتاه کننده‌های لینک خاصی را می‌شناسید آدرس آن را با دیگر کاربران از بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

تبلیغات

دیدگاه ها

  • plink فروردین 17, 1400 :: 11:02

    با سلام و تشکر از معرفی سایت کوتاه کننده plink

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *