تبلیغات

تبلیغات

بهترین افزونه های گوگل آنالتیکس در وردپرس برای افزایش رتبه(Google Analytics)

Best-Google-Analytics-WordPress-Plugins

با استفاده از افزونه های گوگل آنالیتکیس (Google Analytics) می توانید رفتار کاربران سایت خود را تحلیل و ارزیابی کنید ، که می تواند تأثیر زیادی در عملکرد سایت وردپرس شما بگذارد در ادامه با 3 تا از بهترین افزونه های گوگل آنالیتیکس آورده شده است.

هرکسی که در زمینه بهبود ترافیک ، نرخ تبدیل و عملکرد کلی استراتژی وب خود جدی است ، می داند که موارد کمی از داده های جمع آوری شده و سخت مهم هستند.

در صورت استفاده صحیح ، اطلاعاتی که گوگل آنالیتیکس در اختیار شما قرار می دهد می تواند به شما در ساخت استراتژی های وب بهتر برای سایت وردپرس و مخاطبان خود کمک کند. به همین دلیل افزونه های گوگل آنالیتیکس از محبوبیت زیادی در بین کاربران وردپرس برخوردار هستند.

همه این افزونه ها برابر نیستند ، همچنین در صورتی که با وردپرس آشنا نیستید پیشنهاد میکنم مقاله آموزش کامل کار با وردپرس را مطالعه کنید.

در این مقاله با سه مورد از بهترین افزونه های گوگل آنالیتیکس Google Analytics برای وردپرس آشنا می شوید تا بتوانید ایده بهتری در مورد اینکه کدام یک برای نیازهای شما مناسب است ، کسب کنید.

1. MonsterInsights

افزونه گوگل آنلیتیکس MonsterInsights

افزونه محبوب دارای بیش از 2 میلیون نصب فعال است و آن را به یکی از محبوب ترین افزونه های Google Analytics در جهان و به دلایل خوب تبدیل کرده است.

نصب و راه اندازی

یکی از بهترین بخش ها در مورد MonsterInsights این است که به دانش برنامه نویسی کاملاً صفر نیاز دارد. برای شروع استفاده از آن ، نیازی به استخدام یک برنامه نویس ندارید ، یا روزها یا حتی هفته ها صبر نمیخواهد.

فقط افزونه را نصب و فعال کنید ، Google Analytics را در سایت وردپرس خود خواهید داشت. چند کلید را فعال کنید تا ویژگی های مورد نظر خود را فعال کنید و خوب است که بیشتر بدانید.

تحلیل داده ها

MonsterInsights دقیقاً به شما می گوید بازدید کنندگان سایت وردپرس شما را چگونه پیدا می کنند.

  • آیا آنها توسط شخص دیگری ارجاع شده اند؟
  • چه کلمات کلیدی خاصی را برای رسیدن به وب سایت شما جستجو کردند؟
  • پس از رسیدن به آنجا ، روی چه لینک هایی کلیک کردند؟

با استفاده از این داده ها می توانید بفهمید که در هنگام مراجعه به وب سایت خود چه مسیری را طی کنید. MonsterInsights همچنین به شما امکان می دهد بازدید کنندگان خود را به روشی جامع آشنا کنید.

شما می توانید اطلاعات مربوط به سن ، کشورشان ، علاقه ها ، جنسیت و حتی در مورد مرورگری که کاربران از استفاده می کنند جمع آوری کنید. از این گذشته ، این فقط منطقی است که درک بهتر کابران بالقوه شما به شما امکان می دهد یک استراتژی کلی بهتر وب را ترسیم کنید.

بیشتر بدانید:

بهترین افزونه های افزایش امنیت سایت وردپرس

اکنون که می دانید ترافیک شما چیست و از کجا می آید ، می توانید از پیشنهادات مطالب وب سایت MonsterInsights استفاده کنید تا فقط آنچه را که به دنبال آن هستید بفهمید. ببینید کدام محتوا محبوب ترین در بین بازدید کنندگان شما است و روی افزایش کاربر متمرکز شوید.

همچنین بخوانید  چگونه سرعت ویندوز را بالا ببریم ؟ نحوه افزایش سرعت ویندوز (2020)

با در اختیار داشتن اطلاعاتی که افزونه MonsterInsights Google Analytics در اختیار شما قرار می دهد ، لازم نیست در تاریکی حدس بزنید که چه چیزی کار می کند و چه چیزی انجام نمی شود. می توانید درباره نحوه بهبود ترافیک و تبدیل وب سایت خود تصمیم گیری آگاهانه بگیرید.

نتیجه :

با تمام ویژگی هایی که MonsterInsights ارائه می دهد ، جای تعجب نیست که به طور مداوم به عنوان یکی از بهترین افزونه های Google Analytics برای وردپرس شناخته شود.

2. Analytify

افزونه تحلیل وردودی سایت با Analytify

این افزونه اطلاعاتی به شما امکان می دهد تا با بازدید کنندگان خود را به روشی جامع و کامل آشنا شوید. به عنوان مثال ، این افزونه قدرتمند کوچک می تواند به شما بگوید که بازدید کنندگان شما از چه کشورها و شهرهایی وارد سایت شما شده اند.

همچنین به شما می گوید که آیا آنها در دستگاه های تلفن همراه هستند و از چه مرورگری استفاده می کنند. شما می توانید از این اطلاعات برای درک بهتر بازدید کنندگان خود استفاده کنید ، بنابراین می توانید یک استراتژی بهتر برای بازاریابی متناسب با آنها تهیه کنید.

تجزیه و تحلیل همچنین به شما امکان می دهد ببینید که چه کلمات کلیدی برای شما بهترین عملکرد را دارند گذشته از آن ، شما می توانید آمار و اندازه گیری ها را در هر صفحه ، پست و پست سفارشی مشاهده کنید.

  • نرخ ماندن در صفحات شما چقدر است؟
  • آیا مرتباً بازدید کنندگان بر می گردنند؟ یا همه آنها بازدید کننده جدید هستند؟
  • کاربران معمولاً در هر صفحه چقدر وقت می گذارند؟

تمام این اطلاعات را می توانید در داشبورد وردپرس خود هنگام نصب این افزونه شگفت انگیز پیدا کنید.

پیشنهادی :

نحوه افزایش سرعت سایت وردپرس

Analytify همچنین گزارش ها را به طور خودکار از طریق ایمیل از همه این معیارها برای شما ارسال می کند. این تصمیم می تواند بسیار ارزشمند باشد هنگام تصمیم گیری در مورد نحوه پیشبرد استراتژی کلی وب خود.

شما قادر خواهید بود لینک های ضعیف را در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود به راحتی شناسایی کنید و در جهت بهبود آنها گام بردارید. با داشتن اطلاعات ، توانایی به درستی قرار دادن داده ها برای استفاده می تواند تفاوت بین متوسط ​​و موفقیت باشد. Analytify می تواند این رقابت را به شما نشان دهد.

آیا با استفاده از افزونه ووکامرس (WooCommerce) در وردپرس ، یک فروشگاه اینترنتی دارید ؟

این افزونه کوچک بی نظیر ، گزارش های تجارت الکترونیکی و ردیابی افزونه محبوب تجارت الکترونیک منبع باز را ارائه می دهد. گذشته از کل معاملات و درآمد کل ، این شامل جزئیاتی از قبیل سبد خریدهای اضافی ، ارزش متوسط ​​سفارش ، خریدهای منحصر به فرد و واریز محصولات نیز می شود.

همچنین بخوانید  تغییر نام پرینتر ، چاپگر در ویندوز های 10 ، 8 و 7

شما می توانید تمام این داده ها را درست از داشبورد وردپرس خود مشاهده کنید ، بنابراین می توانید با یک نگاه دقیقاً بگویید که تلاش تجارت الکترونیک شما در حال انجام است.

نتیجه :

و اگر همه این ویژگی های قدرتمند برای شما کافی نیستند ، Analytify نیز بسیار قابل تنظیم است. جای تعجب نیست که این افزونه Google Analytics دارای بیش از 200،000 دانلود است.

3. Google Analytics Dashboard for WP

افزونه Google Analytics Dashboard for WP

با بیش از 1 میلیون نصب فعال ، افزونه Google Analytics Dashboard for WP یکی از محبوب ترین و پرکاربرد افزونه های Google Analytics محسوب می شود.

همانند Analytify و MonsterInsights ، این افزونه قدرتمند همچنین به شما امکان دسترسی به کلیه داده های Google Analytics را که می توانستید همیشه درست در داشبورد وردپرس خود داشته باشید ، می دهد.

نصب و راه اندازی

نصب افزونه Google Analytics Dashboard for WP کمی پیچیده تر از دو افزونه دیگر Google Analytics در این لیست است ، اما تلاش اضافی ارزش آن را دارد.

Google Analytics Dashboard for WP همچنین به شما امکان می دهد تا آخرین کد رهگیری Google Analytics را تغییر دهید. این شامل افزایش سرعت کد برای انتساب لینک های ارتقا یافته سفارشی ، ردیابی دامنه ، ردیابی مجدد و تغییر جمعیت و کنترل سرعت نمونه برداری از سرعت صفحه است.

این برای کسانی که تجربه کمی بیشتر با کار با کد دارند مناسب است.

تحلیل داده ها

با این افزونه ، نه تنها داده های استاندارد را در مورد میزان جستجوی صفحات ، وردپرس ، مراجعه کنندگان و کلمات کلیدی صفحات وردپرس خود به دست می آورد ، بلکه می توانید آمار در زمان واقعی دریافت کنید که می تواند ارزشمند باشد.

بیشتر بدانید:

آموزش سئو و افزایش رتبه گوگل

تصور کنید که می توانید بازدید کنندگان و منابع ترافیکی خود را در هنگام وارد شدن به سایت نظارت کنید. نکته دیگری که کاربران در مورد این افزونه شگفت انگیز دوست دارند ، امکان ردیابی رویدادهای سفارشی مانند ایمیل ، دانلود و لینک های خروجی است.

به همین روش همچنین می توانید دسته ها ، تگ ها را پیگیری کنید. اگر به درستی از آن استفاده شود ، واقعاً می تواند ابزاری فوق العاده قدرتمند برای افزایش رتبه خود هنگام صحبت از استراتژی وب شما باشد.

نتیجه :

افزونه Google Analytics Dashboard for WP صددرصد با نصب های چند جانبه سازگار است. این که آیا می خواهید از یک حساب Google Analytics تنها یا چندین حساب استفاده کنید ، این افزونه تحت پوشش قرار گرفته است.

همچنین بخوانید  چگونه گوگل اسلاید را به پاورپوینت تبدیل کنیم؟ نحوه تبدیل گوگل اسلاید به پاورپوینت

با استفاده از این اطلاعات، رتبه بهتری کسب کنید

هر یک از این افزونه های Google Analytics می تواند تأثیر بسزایی در عملکرد سایت وردپرس شما داشته باشد. داشتن اطلاعات برای ارائه دقیق برگه ها در مورد نحوه انجام سایت به شما کمک می کند تا از نقاط قوت خود سرمایه گذاری کرده و نقاط ضعف خود را برطرف کنید.

دانستن نیمی از نبرد است و این افزونه ها به شما در انجام این کار کمک می کنند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *