تبلیغات

تبلیغات

آشنایی با خدمات فرادرس بهترین سایت آموزش مجازی

faradars3

امروز می خوایم در سایت تک تیپ در مورد سایت فرادرس که یکی از بهترین سایت های اموزشی کشور محسوب می شود ، صحبت کنیم . پس در ادامه با ما همراه باشید تا با ویژگی ها و امکانات این سایت جذاب آشنا بشوید.

فرادرس یکی از بهترین سایت های آموزشی کشور به شمار میره که در انواع تخصص ها دارای آموزش های مبتدی تا پیشرفته و حرفه ای بوده و بشترین مدرسین کشور رو در اختیار داره. در این سایت انواع آموزش های عملی ، هنری ، کامپیوتر ، دانشگاهی ، دانش آموزی و … رو میتونید به راحتی پیدا کنید.

سایت فرادرس دانشجو های زیادی داره و با مراجعه کردن به دوره های آموزشی میتونید تعداد افراد شرکت کننده در دوره رو مشاهده کنید و نظراتشون رو در مورد آموزش داده شده جویا بشید تا بهترین نتیجه را در انتخاب مدرس داشته باشید.

آموزش آنلاین بر بستر وب

با گسترش تکنولوژی و پیشرفت آن که باعث شد بسیاری از افراد صاحب گوشی های هوشمند شوند ف فضای مجازی و وب نیز گسترش پیدا کرد ، به همین دلیل آموزش های حضوری کم کم از رونق افتاد زیرا هم هزینه و زمان زیادی در این نوع آموزش تلف می شود و هم این آموزش ها یک بار بود و اگر نیاز به تکرار داشتید باید هزینه بیشتری پرداخت می کردید.

در این مواقع بود که آموزش های آنلاین با مزایای بی شماری که نسبت به آموزش حضوری داشت رونق گرفت و باعث شد پلتفرم ها و سایت های جذابی برای تامین نیاز های روز آموزش دست به کار شوند .

یکی از قدیمی ترین سایت ها که در بستر وب توانست استارت این فعالیت را در ایران بزند سایت فرادرس بود.

فرادرس بهترین سایت آموزش مجازی

با اینکه ابتدا کمتر کسی راغب به شرکت در چنین کلاس هایی داشت و موثر بودن آن را نسبت به کلاس های حضوری کم تر می دید با افزایش کیفیت آموزش ها ، آموزش آنلاین به سرعت همه گیر شد سایت های دیگری همون فرانش ، مکتب خونه ، متمم ، بلدشو و … نیز برای سهیم شدن در این بازار فعالیت خود را شروع کردند.

این سایت ها با اینکه فعالیت های خوبی در این زمینه انجام دادند ، اما هنوز نتوانستند از نظر کمی با فرادرس رقابت کنند.

تو این دوران کرونا هم که دورکاری داره رونق میگیره با استفاده از آموزش رایگان سایت های این چنینی میتونی مهارت های خودتونو تو کار های غیر حضوری افزایش بدین و تا بعد از کرونا هم بتونید به صورت دورکاری ، کار کنید و هزینه های حمل و نقل سرسام آور تهران و شهر های بزرگ رو کاهش بدین.

همچنین بخوانید  هوش مصنوعی در آینده ما چه تاثیری دارد + راهنمای شروع یادگیری علم هوش مصنوعی

آموزش رایگان در فرادرس

فرادرس به علت اینکه افزایش آگاهی و آموزش دادن به تمام افراد در فکرش داره ، معمولا آموزش های ابتدایی خودشو به صورت رایگان قرار داده تا افرادی که نیازمند آموزش در سطح ابتدایی هستند بتونند بدون هزینه کردن استارت بزنن و اگه استعدادشونو تو اون موضوع دیدند برای ادامه راه آموزش های پولی رو که با هزینه کم هم وجود داره تهیه کنند.

آموزش های رایگان فرادرس در زمینه آموزش کامپیوتر ، نرم افزار های ویندوز ، اندروی و آی او اس هم موجوده که اگه بجای هدر دادن وقت تو اینستاگرام ، آموزش های رایگان فرادرس رو ببینید می تونید بعد از چند ماه هم یک مهارت یاد بگیرید و هم کسب درآمد کنید.

پیشنهادم اینه که اگه به کاری علاقه داری ولی بلد نیستی آموزش رایگانشو تو فرادرس پیدا کن و با تمرین و تکرار مهارت هاتو افزایش بده و اگه حس کردی تواناییشو داری وارد بازار کار شو و یا به صورت فریلنسری کارتو شروع کن.

به علت اینکه تو ایران همه پدر مادر ها تشویق می کنند که درس بخونیم ، افرادی که مهارت یک کار رو داشته باشند به شدت کم شده و اگه مهارت داشته باشی به راحتی میتونی کار پیدا کنی.

اگه می خوای به آموزش های مجانی فرادرس دسترسی داشته باشی می تونی روی لینک کلیک کنی تا انواع آموزش رایگان فرادرس رو ببینی

فرادرس یک دانشگاه مجازی

فرادرس بهترین سایت آموزش مجازی

شاید زمانی که فرادرس کارش رو شروع می کرد و دنبال استاد می گشتند واسه تدریس و تولید ویدیو های آموزشی اصلا فکرش رو نمی کردم که یک سایت بتونه به یک دانشگاه مجازی تبدیل بشه ، این دانشگاه مجازی الان از خیلی از دانشگاه های بزرگ دنیا پر مخاطب تره و انواع آموزش ها رو ارائه میده .

سایت فرادرس واقعا یک دانشگاه مجازیه چون برخلاف سایت های دیگه مثل تاپ لرن که فقط آموزش برنامه نویسی دارند ، شامل تمام علوم و شاخه های جهان میشه که تو هیچ سایت ایرانی دیگه ندیم.

به نظرم فرادرس یکی از بهترین دانشگاه های مجازی مهارت محوره که علاوه بر دانش افزایی روی آموزش های مهارتی هم کار کرده و برای کسانی که دنبال بدست آوردن مهارت هستند راحت ترین راه به شمار میره.

اگر دنبال آموزش های جدید سایت فرا درس هستید پیشنهاد می کنم این صفحه از سایت رو که جدید ترین آموزش هاشونو میزارند رو ببینید.

آموزش مجازی با سایت فرادرس

آموزش مجازی با فراگیری کرونا به سرعت رشد کرد تا این حد که مدارس و دانشگاه ها هم به علت مزایای ویژه آن که نیاز به حضور فیزیکی ندارد ، از آن استفاده کردند ، آموزش مجازی به نظرم رفته رفته اقبال بیشتری پیدا می کنه چون هم اینترنت به تمام نقاط کشور خواهد رسید و هم موبایل و و سیستم راحت تر در اختیار افراد قرار خواهد گرفت.

همچنین بخوانید  ارزمدرن، صرافی معتبر ارزهای دیجیتال

سایت فرادرس یکی از قدیمی ترین پلتفرم های آموزش مجازی تو ایران بوده و اگر بگوییم جزو سه پلتفرم برتر آموزش آنلاین ایران نیست خیلی کم لطفی کردیم.

مزایای آموزش مجازی

آموزش مجازی تو فرادرس مزیت های زیادی داره که در زیر می خوهم به صورت فهرست بیان کنم.

  1. هزینه بسیار پایین : هزینه اموزش مجازی از آموزش های عمومی هم کمتره
  2. دسترسی به مطالب آموزش بهترین اساتید هر حوضه
  3. کاهش هزینه رفت آمد به کلاس
  4. عدم نیاز به حضور فیزیکی در یک ساعت خاص ( هر موقع بخواید می تونید آموزش رو مشاهده کنید)
  5. محتوا ها کاملا بروز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
  6. مقید نبودن به مکان ( در سفر یا هرجا که باشید می توانید آموزش ببینید. )

انواع آموزش مجازی

آموزش های مجازی معمولا به صورت آموزش های ویدیویی ارائه می شه ، اما آموزش متنی ، صوتی و تصویری هم جزو آموزش های مجازی محصوب می شوند .

آموزش های مجازیه دیگه به علت اینکه در بیشتر رشته ها بازدهی خوبی مثل آموزش ویدیویی ندارند زیاد تولید نمی شوند.

 

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *