تبلیغات

تبلیغات

چگونه اکانت تیک تاک را خصوصی کنیم ؟ آموزش پریویت کردن حساب تیک تاک

tiktok-private-accoutn

آیا می توانید به هر کاربری که در تیک تک با آن روبرو هستید اعتماد کنید؟ پاسخ به آن ممکن است به نحوه استفاده از خدمات بستگی داشته باشد ، اما سوال واقعی این است ، آیا می توانید به هر کاربری که محتوای شما را می بیند اعتماد کنید؟ همه کاربران در تیک تاک کسانی نیستند که شما می خواهید محتوای خود را مشاهده کنند یا ارتباط برقرار کنند ، و راهی برای جلوگیری از انجام آنها وجود دارد .

پریویت یا خصوصی کردن اکانت تیک تاک یعنی چه ؟

هر کسی بدون داشتن حساب کاربری ، و یا ایجاد اکانت تیک تاک ناشناس می توانید کامنت یا نظرات اهانت آمیز و آزاردهنده برای دیگران بزارد . همچنین یک ترس واقعی وجود دارد که می توانند به کودکانی وانمود کنند شخص دیگری هستند . به عنوان یک کاربر تیک تاک یا والدین کودکی که از تیک تاک استفاده می کند ، آگاهی از این خطرات بسیار مهم است .

خصوصی یا پریویت کردن اکانت تیک تاک بهترین راه برای اطمینان از این است که فقط با خانواده و دوستانی که در تیک تاک می شناسید ، محتوا را به اشتراک می گذارید . همچنین در صورتی که برنامه تیک تاک را در گوشی خود نصب نکرده اید می توانید از مقاله آموزش دانلود و نصب تیک تاک کمک بگیرید .

بیشتر بدانید :

آموزش حذف یا دیلیت اکانت تیک تاک

آموزش خصوصی کردن اکانت تیک تاک

برای پریویت یا خصوی کردن اکانت تیک تاک مراحل زیر را دنبال کنید :

  • ابتدا در دستگاه اندروید یا آیفون خود وارد برنامه تیک تاک شوید .
  • روی آیکون آدم (🙍‍♂️) در پایین سمت راست ضربه بزنید .
  • در این تب ، روی گزینه (• • •) سه نقطه بالا سمت راست کلیک کنید .
  • در پنجره باز شده گزینه حریم خصوصی و ایمنی ” Privacy and Safety ” ضربه بزنید .
  • در اینجا ، می توانید گزینه حساب خصوصی ” Private Account ” را فعال کنید .

بعد از فعال کردن گزینه خصوصی شدن اکانت تیک تاک فقط افرادی که شما به عنوان دوست قبول می کنید می توانند فیلم های شما را ببینند . با این حال ، اگر شما از قبل دنبال کننده دارید ، آنها پاک نمی شوند ، بنابراین مطمئن شوید که همه آنها با دسترسی به فیلم های خود مجاز باشند .

آموزش خصوصی کردن اکانت تیک تاک

اکنون ، هر وقت محتوای خود را مشاهده می کنید ، نشان خصوصی شدن اکانت تیک تاک را در گوشه ای مشاهده می کنید که به شما یادآوری می کند که محتوای شما عمومی نیست . و وقتی شخصی اتفاقی اکانت تیک تاک شما را پیدا می کند ، می گوید خصوصی است . هر وقت بر روی دنبال “Follow” ضربه بزند ، در پایان درخواست را برای تأیید یا انکار دریافت خواهید کرد.

همچنین بخوانید  چگونه نام گوشی اندروید را عوض کنیم؟
آموزش خصوصی کردن اکانت تیک تاک

اگر می خواهید اکانت خود را بیشتر شخصی و خصوصی کنید ، می توانید گزینه بقیه بتوانند من را پیدا کنند ” Allow Others to Find Me ” را نیز غیرفعال کنید ، به این معنی که به عنوان پیشنهادی برای کاربران دیگر ظاهر نمی شوید ، که این ممکن است در هنگام دوست متقابل یا شماره تلفن شما اتفاق بیفتد. به حساب شما پیوست شده است و کاربر دیگری آن اطلاعات را در تلفن هوشمند خود ذخیره کرده است .

بعد از قبول کردن در خواست کاربران تیک تاک به عنوان دوست خود ، می توانید نحوه ارتباط آنها با حساب شما را با استفاده از گزینه های دیگر در منوی حریم خصوصی و ایمنی ” Privacy and Safety ” تغییر دهید . اگر در صورتی که مشاهده کردید کاربری در تیک تاک به کاربر دیگری تغییر هویت داد ، می توانید آن کاربر را را مسدود کنید .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *