تبلیغات

تبلیغات

تیک تاک (TikTok) رو از کجا دانلود کنیم ؟ (اندروید و آیفون)

How-to-Download-TikTok

برنامه تیک تک TikTok ، یکی از داغترین برنامه ها از سال 2018 است . TikTok به شما امکان می دهد فیلمبرداری کنید و از انواع موسیقی و صداها بر خلاف سایر برنامه های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام یا اسنپ چت استفاده کنید . سوال این است که از کجا برنامه TikTok را دانلود کنیم ؟

تیک تاک در بیش از 150 فروشگاه های آنلاین نرم افزار موجود است که در 75 زبان در سطح جهانی مورد استفاده قرار گرفته است و با بیش از 1 میلیارد کاربر ، TikTok قطعاً رکورد را به اصطلاح “محبوبیت” در سراسر جهان زده است . از اکتبر سال 2019 ، TikTok یکی از برنامه های پر دانلود در جهان است .

این برنامه بیشتر توسط نوجوانان و بچه هایی استفاده می شود که از این برنامه برای ایجاد کلیپ های موسیقی کوتاه استفاده می کنند ، عمدتا کلیپ های موسیقی 3 تا 15 ثانیه و فیلم های کوتاه حلقه ای 3 تا 60 ثانیه ای است . برنامه اجازه می دهد تا کاربران فیلم های خود و خانواده خود را (و گاهی اوقات بسیار حساس) به صورت خصوصی ذخیره کنید ، همچنین جوانان می توانند ویدئو و کلیپ های خود را با دیگران به اشتراک بگذارند .

بیشتر بدانید :

Finsta (فینستا) چیست و چگونه می توانید از آن استفاده کنید؟
آموزش فعال کردن حالت تاریک یا تم مشکی اینستاگرام در اندروید و iOS

آموزش دانلود تیک تاک برای اندروید

آموزش دانلود تیک تاک برای اندروید

برای دانلود تیک تاک برای گوشی اندروید خود مراحل زیر را دنبال کنید :

در صورتی که برنامه تیک تاک در گوگل پلی مشاهده نکردید به این خاطر است که این برنامه کشور ایران را تحریم کرده و میتوانید از لینک مستفیم این برنامه رو دانلود کنید .

نکته : بعد از نصب برنامه تیک تاک به صورت مستفیم حتما برای آپدیت کردن اقدام کنید .

آموزش دانلود تیک تیک برای آیفون

آموزش دانلود تیک تیک برای آیفون

برای دانلود تیک تاک برای آیفون یا آیپد خود مراحل زیر را دنبال کنید :

TikTok چقدر ایمن است؟

استفاده از هر شبکه اجتماعی می تواند خطرناک باشد ، اما ممکن است بچه ها با خیال راحت از برنامه با نظارت بزرگسالان (و یک حساب خصوصی) استفاده کنند. وقتی در تیک تاک ثبت نام می کنید ، اکانت تیک تاک شما بصورت پیش فرض عمومی است ، به این معنی که هرکسی می تواند فیلم های شما را ببیند ، پیام های مستقیم برای شما ارسال کند و از اطلاعات موقعیت مکانی شما استفاده کند .

همچنین بخوانید  چگونه فایل آپدیت دانلود شده IOS را در گوشی های آیفون و آیپد پاک کنیم؟

والدین باید اطمینان حاصل کنند که کلیه تنظیمات حریم خصوصی حساب هایی که بچه ها از آنها استفاده می کنند را روشن کند ، بنابراین فقط افرادی که می شناسید می توانند با فیلمهای شما ارتباط برقرار کنند یا به شما پیام دهند. این بدان معناست که با انتخاب یک حساب کاربری خصوصی یا تغییر تنظیمات نظر ، واکنش و پیام به جای “همه” برای “دوستان” انتخاب کنید . همچنین می توانید آن ویژگی ها را کاملاً خاموش کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *