تبلیغات

تبلیغات

چگونه نام گوشی اندروید را عوض کنیم؟

how-to-change-phones-name-android

هر گوشی و تبلت اندرویدی دارای نام عمومی متناسب با مدل (Pixel 5 ، Galaxy S20 و غیره) است. اگر سایر دستگاه ها را به دستگاه خود متصل کنید ، این نام گاهی اوقات ظاهر می شود. یک کار ساده و مفید که می توانید برای جلوگیری از پیدا نکردن اسم دستگاه خود انجام دهید تغییر نام گوشی اندروید است.

یک وضعیت معمول که ممکن است نام دستگاه شما در آن ظاهر شود ، اتصالات بلوتوث است. زمانی که میخواهید تلفن خود را به سیستم متصل می کنید و هنگامی که دستگاه های اطراف را اسکن می کنید ، نام گوشی اندروید شما ظاهر می شود. اگر چند نفر در خانه شما از دستگاه یکسانی برخوردار باشند ، این می تواند گیج کننده باشد.

پیشنهادی:

نحوه افزایش امنیت گوشی های اندروید

عوض کردن اسم گوشی اندروید

تغییر نام دستگاه اندروید سریع و آسان است. ابتدا از بالای صفحه به سمت پایین بکشید (یک یا دو بار به تلفن یا تبلت شما بستگی دارد) تا پنجره اعلان ها باز شود ، سپس روی آیکون چرخ دنده یا تنظیمات ضربه بزنید تا منوی تنظیمات باز شود.

عوض کردن اسم گوشی اندروید

بعد ، در تنظیمات به پایین بروید و گزینه “درباره تلفن یا About Phone” را انتخاب کنید. بسته به نوع دستگاه خود ، ممکن است لازم باشد قبل از انتخاب گزینه “درباره تلفن” ، ابتدا گزینه “سیستم” را انتخاب کنید.

عوض کردن اسم گوشی اندروید

گزینه “نام دستگاه یا Device Name” را پیدا کنید و به راحتی روی آن ضربه بزنید.

عوض کردن اسم گوشی اندروید

روش دیگر ، به دنبال یک دکمه ویرایش یا Edit باشید.

عوض کردن اسم گوشی اندروید

در آخر ، نام جدید تلفن یا و تبلت اندروید خود را تایپ کنید و روی گزینه “تأیید” یا “ذخیره Save” ضربه بزنید.

عوض کردن اسم گوشی اندروید

به همین سادگی تغییر نام گوشی اندروید خود را انجام دادید. نام دستگاه در بسیاری از موارد وجود ندارد ، اما با این وجود می توان نام خاص تری به نام خود داد. امیدوارم که این آموزش به شما کمک کند تا در هنگام اتصال دستگاه ها هرگونه سردرگمی رفع شود.

همچنین بخوانید  تفاوت سی پی یو Core i3 ,Core i5 , Core i7 اینتل کدام را واقعا نیاز داریم ؟

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *