تبلیغات

تبلیغات

بررسی کامل مشخصات و ویژگی های لپ تاپ Acer Swift 7

Acer-Swift-7

لپ تاپ Acer Swift 7 پرچم دار Ultrabook که بسیار باریک و سبک است که باعث می شود سایر لپ تاپ های باریک احساس چاقی کنند. نسخه سال گذشته قبلا باریکترین لپ تاپ در جهان بود و همچنان آخرین مدل است .

 

به طور جدی – بسیار نادر است که وقتی یک لپ تاپ جدید را باز کنیم ، و بلافاصله مردم به دیدن آن بیایند ، اما Acer Swift 7 2019 آنقدر صیقلی و شفاف است که شما واقعاً لازم است به آن دست بزنید تا به طور کامل آن را مشاهده کنید .

 

با این حال ، در حالی که ساخت باورنکردنی یک لپ تاپ نازک و سبک مطمئناً چشمگیر است ، مدل سال گذشته ثابت کرد که لپ تاپ ها برای جلب مشتری به چیزی بیش از یک طراحی صاف نیاز دارند. در بررسی مدل قبلی اندازه و وزن قابل قبولی داشت .

 

با این حال ، به نظر می رسد مدل امسال می تواند مشکلات بسیاری را که با نسخه سال گذشته داشتیم، اصلاح کند. اگر این کار را انجام دهد ، پس Acer واقعاً موفقیت را در دستان خود خواهد گرفت.

 

قیمت و زمان عرضه ایسر Swift 7

 

قیمت و زمان عرضه ایسر Swift 7

 

به عنوان یک پرچمدار اولترابوک که مجهز به برخی از جدیدترین فناوری های تلفن همراه با بدنه ای بسیار نازک است ، باید خود را برای صرف پول هنگفتی آماده کنید ، و این لپ تاپ 1،699 دلار قیمت دارد (حدود 1،300 پوند) .

 

برای این قیمت ، ایسر Swift 7 با 8 گیگابایت حافظه DDR3 و یک SSD با 256GB حافظه ، در کنار پردازنده نسل هشتم Intel Core i7-8500Y و یک صفحه نمایش لمسی 14 اینچی ، Full HD 1،920 x 1،080 ارائه می شود.

 

در حال حاضر ، این یک برچسب قیمتی است که بسیار بالاتر از رقبای خود مانند Dell XPS 13 ، Asus ZenBook 3 و حتی 2019 MacBook Pro  است. اینها برخی از بهترین لپ تاپ های جهان هستند ، بنابراین ایسر برای رقابت باید تمام موارد را در  Swift 7-2019 ردیف کند .

 

با اینکه این کار بدون شک از قیمت بالایی برخوردار است ، اما حداقل گرانتر از Swift 7 2018 نیست ، که به این معنی است که مشخصات ارتقا داده و یک طراحی جدید بدون پرداخت هزینه اضافی دریافت خواهید کرد. با این حال ، همانطور که در بررسی، ما به مدل 2018 اشاره کردیم ، برچسب قیمت بالا کاملاً موجه نبود. مطمئنا، این باریکترین لپ تاپ در بازار است ، اما شما برای کاهش چند میلی متر و چند گرم چقدر حاضرید هزینه کنید ؟

 

طراحی Acer Swift 7

 

طراحی Acer Swift 7

 

بهترین و بزرگترین نقطه فروش Acer Swift 7 ،  طراحی باریک و نازک است. حال ممکن است فکر کنید دستگاه فعلی شما نازک و سبک است ، اما ما می توانیم تضمین کنیم که به اندازه Acer Swift 7 جدید نازک نیست . این دستگاه کاملاً باریک است ، و شما برای درک واقعی آن باید این لپ تاپ را ببینید (و لمس کنید).

 


پیشنهادی :

بررسی ویژگی های لپ تاپ پیکسل بوک گوگل ( PixelBook )


 

تنها در 12.51 اینچ (317.9 میلی متر) عرض و 7.53 اینچ (191.5 میلی متر) طول ، Acer به نوعی توانسته است طول را تقریبا 20٪ کاهش دهد. با این حال ، کمی ضخیم تر از نسخه سال گذشته در 0.39 اینچ (9.95 میلی متر) است – اما هنوز هم بسیار نازک است .

 

ایسر با ساخت قابلیتی که در حاشیه با صفحه نمایش قرار دارد ، به شکلی اندازه کلی Swift 7 امسال را کاهش داده است ، که نسبت صفحه نمایش به بدنه لپ تاپ را به 92 درصد چشمگیر می رساند .

 

طراحی Acer Swift 7

 

این بدان معناست که ایسر وب کم را از بالای صفحه برداشته است. به این معنی نیست که وب کم کاملاً حذف شده است ، زیرا به نیمه پایینی دستگاه منتقل شده است .

 

در گوشه بالا سمت چپ پایین Swift 7 ، درست بالای صفحه کلید ، یک مستطیل کوچک قرار دارد. آن را فشار دهید تا وب کم ظاهر شود. این یک روش بسیار خوب برای کاهش اندازه Swift 7 بدون حذف کامل وب کم است.

همچنین بخوانید  بهترین روتر و مودم های دو باند (Dual-Band) برای خانه کدامند؟

 

خود وب کم 720p تصویربرداری با دامنه پویای فوق العاده بالا (SHDR) ارائه می دهد. بنابراین ، به نظر نمی رسد که در مورد تغییر موقعیت دوربین در سخت افزار توافق زیادی وجود داشته باشد – و هنگام استفاده برای تماس تصویری بسیار خوب به نظر می رسد. با این حال ، موقعیت یابی آن به این معنی است که به جای اینکه مستقیماً به سمت شما نگاه کند، یک زاویه نسبتاً ناخوشایند را ضبط می کند.

 

این زاویه ای نیست که افراد زیادی دوست دارند  ما طرفدار آن نیستیم. وقتی دل وب کم XPS 13 را به موقعیت مشابهی منتقل کرد ، غوغایی به راه افتاده بود که سرانجام کمپانی آن را به موقعیت قبلش برگرداند.

 

طراحی Acer Swift 7

 

بنابراین باید توجه داشته باشید که زاویه دوربین اگر شما تماس‌های ویدئویی زیادی انجام می دهید چقدر برایتان مهم است. و طرفدار افرادی نیستید که به بینی شما نگاه می‌کنند، بنابراین این می‌تواند دلیلی برای اجتناب از سوییفت جدید باشد. با این حال، برای بسیاری این ممکن است یک معامله مناسب برای رسیدن به چنین لپ‌تاپ فشرده ای باشد.

 

چیزی که ما متوجه شدیم این است که اگر در حین تماس ویدیویی دوربین را فشار دهید ، وب کم خاموش نمی شود. در عوض، تصویر فقط یک صفحه تاریک را نشان می‌دهد در حالی که دوربین هنوز ضبط می کند. بنابراین ، اگرچه به شما یک حریم خصوصی می دهد ، اما ما ترجیح می دهیم دوربین کاملاً خاموش شود.

 

به دلیل طراحی صاف ، فضای زیادی برای درگاه ها وجود ندارد ، بنابراین Acer Swift 7 فقط دو درگاه USB-C در سمت راست و یک درگاه جک صوتی در سمت چپ قرار دارد. این قابل درک است که پورت ها برای کاهش اندازه لپ تاپ در نظر گرفته می شوند ، و USB-C حداقل متناسب با پورت ها، بسیار متنوع است – و به عنوان یک درگاه شارژ نیز می توانند دو برابر شوند.

 

همچنین یک تاچ خوب وجود دارد که ایسر یک آداپتور USB-C را شامل شده است که حاوی یک درگاه USB استاندارد ، USB-C و درگاه HDMI است. به اندازه کافی کوچک است که بتواند همراه شما باشد و ما این واقعیت که آن به صورت رایگان است را دوست داریم ، در حالی که بسیاری از رقبا Swift 7 از این تقاضا پیروی نمی کنند.

 

موضوعی که داشتیم این است که با قرار دادن هر دو پورت USB-C در سمت راست لپ تاپ ، شما انتخابی ندارید که کجا شارژر را وصل کنید. از طرف دیگر اگر آداپتور برق به یک سوکت وصل شود ، می تواند آن را کمی خراب کند.

 

طراحی Acer Swift 7

 

با توجه به صفحه نمایش ، محافظت از آن با Corning Gorilla Glass 6 صفحه لمسی آن همچنان فعال می ماند. وضوح تصویر full HD1،920 x 1،080) این روزها با توجه به قیمت، کمی پایین است. با این حال ، می توانید استدلال کنید که یک صفحه نمایش جمع و جور 14 اینچی نیازی به وضوح تصویر بالاتری ندارید.

 


بیشتر بدانید :

بهترین برنامه برای تجزیه و تحلیل سلامت باتری لپ تاپ


 

همچنین 100٪ از طیف رنگ های RGB را برآورده می کند ، به این معنی که رنگ ها هم پر جنب و جوش و هم دقیق هستند. صفحه نمایش نیز نسبتاً روشن است و 400 نمایشگر دارد و صفحه نمایش لمسی زیبا و پاسخگو است.

 

کیبورد و موس پد ایسر سویفت 7

 

کیبورد و موس پد ایسر سویفت 7

 

با توجه به اندازه Acer Swift 7 ، صفحه کلید بزرگ نیست ، اما اکثر کلیدها به اندازه ای مناسب هستند که ضربه زدن به آنها خیلی سخت نیست ، حتی اگر شما یک تایپیست سریع باشید. با این حال ، چند کلید مانند Esc و Caps Lock وجود دارد که برای کوچک شدن در اندازه کوچک Swift 7 کوچک شده اند ، و استفاده از این موارد کمی سخت تر است.

همچنین بخوانید  دستیار بیکسبی چیست؟ راهنمای ما برای دستیار صوتی سامسونگ

 

باریک بودن Swift 7 همچنین به این معنی است که سفر کلید (یعنی همان مسافتی که کلیدها در هنگام زده شدن فشرده می شوند ) بسیار کم عمق است. این بدان معنی است که آنها مانند سایر صفحه کلیدها احساس لمس نمی کنند ، و ممکن است عادت کند – به خصوص اگر اهل کامپیوتر رومیزی هستید. با این حال ، مانند کمبود درگاه و وب کم قابل استفاده ، اینها همه توافقی برای بدست آوردن چنین لپ تاپ بسیار نازک و برجسته ای است.

 

ترک پد نیز نسبت به مدل سال گذشته اصلاح شده است. یکی از بزرگترین مسائل ما در مورد مدل Swift 7 2018 ، ترک پد بدون کلیک بود – که در اصل بدان معنی بود که شما فقط می توانید روی ترک پد لپ تاپ ضربه بزنید ، نه آن را فشار دهید تا کلیک ماوس تکرار شود.

 

کیبورد و موس پد ایسر سویفت 7

 

در حالی که این امر به Acer اجازه می داد ضخامت بیشتری از Swift 7 2018 کم کند ، این بدان معناست که در هنگام کلیک کردن و انتخاب موارد در ویندوز 10 ، ترک پد فاقد هر گونه بازخورد جسمی است. این کار همچنین چیزی را انتخاب کردن سپس اسکرول کردن با ترک پد ، هنگام کشیدن و رها کردن پرونده ها – خیلی سخت تر است.

 

بنابراین ، ما خوشحالیم که صفحه‌ نمایش Swift 7 2019 کلیک را به موقعیت قبلی بازگرداند. استفاده از آن بسیار راحت تر و بسیار آسان تر است و اگرچه مدل امسال کمی ضخیم تر از مدل سال گذشته است ، اما فکر می کنیم که این حرکت حتماً درست است.

عملکرد لپ تاپ ایسر سویفت7

 

ما متوجه شدیم که عملکرد مدل 2018 Acer Swift 7 با توجه به قیمت درخواستی آن ، غیر قابل توجیه است ، بنابراین امیدوار بودیم که با Acer Swift 2019 شاهد بهبودی باشیم. روی کاغذ ، افت عملکرد کمی دیده شده است. مدل سال گذشته با پردازنده 1.3 گیگاهرتزی Intel Core i7-7Y75 (دو هسته ای ، حافظه کش 4 مگابایت ، تا 3.6 گیگاهرتز) ارائه شده بود ، در حالی که مدل امسال دارای 1.5 1.5GHz Intel Core i7-8500Y (حافظه نهان 4 مگابایتی دو هسته ای ، حداکثر تا 4.2 گیگاهرتز) است.

 

این امر از نظر تئوری باید در نظر گرفته شود که مدل 2019 باید باعث افزایش عملکرد ویندوز نسبت به نسخه قبلی خود بخصوص هنگام بارگیری شود زیرا کلاک تقویتی آن بیشتر است. با این حال ، این هنوز یک تراشه کم قدرت اینتل است ، بنابراین باید انتظارات خود را هنگام اجرا محدود کنید. انتخاب تراشه های ایسر به دلیل نازک بودن لپ تاپ محدود است – به علاوه طراحی بدون فن آن. بنابراین ، Acer Swift 7 کاملاً ساکت کار می کند ، که خوب است ، اما به این معنی است که سخت افزاری که روی آن اجرا می شود باید کاملاً محدود شود تا گرمای زیادی تولید نشود.

 

GPU یا پردازنده گرافیک یکپارچه از Intel UHD Graphics 615 بهره کمی می برد و فضای ذخیره سازی آن نیز با 512 گیگابایت SSD دو برابر می شود. با این حال با حافظه 8 گیگابایت LPDDR3 همان است.

 

اگر امیدوار هستید که به روزرسانی بزرگی در کارایی مدل امسال در مقایسه با مدلسال گذشته داشته باشید ، می ترسیم بگوییم که شما را رها کنید. نتایج بنچمارک تقریباً یکسان است – اگر از بعضی جهات کمی پایین تر نباشد ، که یک اتفاق عجیب است.

 

این لپ تاپی نیست که بخواهید با آن بازی کنید یا کارهای فشرده ای مانند ویرایش ویدیو را انجام دهید. با این حال ، برای کارهای ساده روزانه مانند مرور وب ، نوشتن اسناد Word و پخش فیلم ، Acer Swift 7 2019 عملکرد مناسبی دارد. سؤال این است که ، هنگام پرداخت 1،699 دلار ، فقط کافی است.

 


پیشنهادی :

11 ویژگی که هنگام خرید لپ تاپ نباید فراموش کنید!

همچنین بخوانید  سیستم عامل HarmonyOS در تلویزیون Honor Vision

 

مشکل این است که لپ تاپ های بسیاری برای این مقدار پول وجود دارند که Acer Swift 7 را از رده خارج می کنند. به عنوان مثال ، Dell XPS 13 جدید در حال حاضر به لطف عملکرد عالی و کیفیت ساخت ، انتخاب ما برای بهترین لپ تاپ جهان است و بسیار ارزان تر از Acer Swift 7 است. HP Spectre Folio  شیک یکی دیگر از لپ تاپ های تماشایی ارزانتر از Acer Swift 7 است .

 

البته هیچکدام از این لپ تاپ ها به اندازه Swift 7 نازک و سبک نیستند ، بنابراین ، باید در نظر بگیرید که آیا طراحی نازک قانع کننده Swift 7 ارزش تأثیرگذاری بر عملکرد و برچسب قیمت بالا را دارد. برای برخی افراد ، اینگونه خواهد بود. برای دیگران ، اینگونه نخواهد بود همچنین لازم به یادآوری است که با وجودی که امثال XPS 13 و Specter Folio به اندازه Swift 7 نازک نیستند ، اما ضخیم تر و سنگین تر نیستند.

 

عمر باتری لپ تاپ ایسر سویفت 7

 

عمر باتری لپ تاپ ایسر سویفت 7

 

داشتن چنین طراحی نازکی ، پیامدهایی از جانب باتری نیز دارد. در حالی که Acer Swift 7 فضایی در داخل برای استفاده از انرژی داخلی ندارد و همچنین جایی برای باتری بزرگ ندارد. در معیار باتری ما ، که یک ویدیوی حلقوی 1080p با روشنایی 50٪ را اجرا می کند ، Swift 7 پنج ساعت و یک دقیقه به طول انجامید. با کمی ترفند دقیق ، این در بیشتر روزهای کاری طول می کشد ، اما مطمئناً طولانی ترین عمر باتری که ما دیده ایم نیست – و این یک کاهش قابل توجه از مدل سال گذشته است که بیش از هشت ساعت طول کشیده بود.

 

در تست باتری PC Mark 8 ، که حجم کاری شدیدتری را مانند مرور وب و تماس ویدیویی ایجاد می کند ، Swift 7 2019 کمی بیش از چهار ساعت به طول انجامید. بهترین نتیجه ای که ما دیده ایم نیست ، و به این معنی است که اگر به فکر استفاده از لپ تاپ برای کارهای فشرده هستید ، باید مطمئن شوید که به یک پریز برق نزدیک هستید.

 

یک بار دیگر ، احساس می شود که Swift 7 در حال توافق برای اطمینان از نازک و سبک بودن است. باید در نظر بگیرید که آیا با کاهش چند ساعت از عمر باتری آن را کم ارزش می دانید یا خیر.

 

نتیجه

 

مانند مدل سال گذشته ، Acer Swift 7 (2019) دل ما را کمی ریش ریش می کند. طراحی نازک و سبک به سادگی دیدنی است و هرکسی که این لپ تاپ را در اختیار دارد واقعاً با وزن کم آن تحت تأثیر قرار می گیرد. از این نظر ، این کاملاً بی همتا است ، و اگر بعد از یک لپ تاپ فوق العاده قابل حمل که یک مجری مناسب نیز هست ، قرار است این لپ تاپ را دوست داشته باشید.

 

با این حال ، این طراحی بسیار نازک با هزینه ای همراه می شود. اول ، یکی از موارد مالی آن است که Acer Swift 7 (2019) بسیار بیشتر از سایر لپ تاپ هایی که عملکرد قابل مقایسه ای ارائه می دهند ، هزینه دارد. برای قیمت درخواستی ، می توانید لپ تاپ بسیار قدرتمندتر – و ماندگارتر از لحاظ ماندگاری باتری – بگیرید ، البته مطمئناً شما یکی از آن ها را نازک نمی کنید.

 

اجزاء و عمر باتری نیز به اسم نازک شدن به خطر افتاده است. نکته جالب این است که اگر طراحی نازک و سبک را بیش از هر چیز دیگری ارزیابی کنید – و بودجه لازم را برای آن دارید – پس Acer Swift 7 (2019) یک توصیه ساده است. شما یک لپ تاپ نازک و سبک پیدا نمی کنید که بتواند از این نظر با آن مطابقت داشته باشد.

 

با این حال ، برای هر کس دیگری گزینه های دیگری وجود دارد که ارزش بهتری را برای پول و عملکرد بهتر ارائه می دهند.

تبلیغات

دیدگاه ها

  • سیمین آبان 9, 1398 :: 12:47

    سلام و تشکر.میخواستم بدونم با این تفاسیر بین ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ کدوم بهتره؟و این که از لحاظ ضاهری من دیدم و عاشقش شدم ولی از لحاظ باتری به نظرتون برای استفاده معمولی مناسب هست یا عمر کمی داره؟

    • مهدی آبان 9, 1398 :: 19:31

      سلام سیمین ، قطعا هرچی دستگاه جدیدتره ، تکنولوژی های جدیدتری داخلش استفاده می شه. از این رو نسخه ۲۰۱۹ پیشنهاد میشه. برای باتری هم باید نکاتی که لازمه انجام بدید ، پیشنهاد می کنیم مقاله زیر رو مشاهده کنید :

      چگونه از باتری لپ تاپ مراقبت کنیم؟ افزایش عمر باتری

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *