تبلیغات

تبلیغات

نحوه راه اندازی وشارژ اولیه ایرپاد اپل (AirPods)

Apple-Air-Pods-Guide

شرکت اپل برای نخستین بار سال 2016 هدفون بی سیم منحصر بفرد ایرپاد را معرفی کرد. این هدفون با تاخیری در سال 2017 راهی بازار شد و استقبال خوبی هم در بحث فروش پیدا کرد. اگر شما از دسته افرادی هستید که علاقه ای به هدفون بی سیم و کوچک در روی گوش خود ندارید، بدون شک نمی توان ایرپاد اپل را به شما پیشنهاد کرد. زیرا این محصول شرکت کوپرتینویی مناسب افرادیست که می خواهند همیشه قابلیت برقراری تماس داشته و دیگر سیم یا کابلی در دور گردن آنها قرار نگرفته و به راحتی موسیقی گوش دهند یا تماسی برقرار کنند.

در طول چند سال گذشته ایرپاد در میان هدفون های بی سیم فروش چشمگیری داشته و اپل توانسته به موفقیتی دست پیدا کند . اپل هنگامی که نخستین بار ایرپاد را معرفی کرد، تاکنون شرکتی با چنین طرحی هدفون معرفی نکرده و عرضه نداشتند. شکی نیست این شرکت کوپرتینویی در بحث طرحی محصول همیشه نوآورانه عمل کرده و دیگر تولیدکنندگان نیز به دنبال آن طرحی به کار می گیرند .

آموزش راه اندازی ایرپاد اپل

رمز موفقیت اپل را می توان در طراحی شگفت انگیز محصولاتش دانست . در چند ماه اخیر رقبا بسیاری برای ایرپاد روی کارآمدند که باید به سنهایزر   وایرلس اشاره کرد . اما با تمام این رقبا باید ایرپاد را یکی از هدفون های برجسته و فوق العاده دانست و تجربه کاربری خوبی هم رقم می زند.

پیشنهادی : چگونه دو ایرپاد را همزمان به آیفون یا آیپد جفت کنیم ؟

اگر شما در حال حاضر ایرپاد اپل را دارید با توجه به مراحلی که به آن اشاره می شود ، می توانید به سادگی هدفون بی سیم اپل را بدون هیچ دشواری راه اندازی کنید.

ایرپاد را می توان به هر دستگاه اندرویدی یا iOS متصل کرد . بنابراین برای اتصال باید از دستورالعمل خاص بهره گیرید تا بتوانید بدون هیچ مشکلی هدفون مذکور را متصل نمایید . شایان ذکر است شما باید مراحل را به ترتیب دنبال کنید:

ایر پاد اپل Airpod

1- ایرپاد خود را شارژ کنید

شما پیش از انجام آموزش باید ایرپادز خود را شارژ کنید تا بتوانید ساعت ها آن را روشن بگذارید. ایرپاد با چهار ساعت شارژ بیش از هشت ساعت دوام می آورد. شما با قرار دادن ایرپادز درون باکس شارژ می توانید کیس را به صورت بی سیم نیز شارژ کنید. گذشته از آن هنگام شارژ چراغ شارژ هم روشن می شود و می توانید از قرار گرفتن هدفون درون کیس اطمینان حاصل کنید.

برای شارژ اولیه ایرپاد حدود 5 ساعت شارژ کیس ایرپاد کافی است .

همچنین بخوانید  آموزش بزرگ یا کوچک کردن آیکون های دسکتاپ ویندوز

2- بلوتوث را روشن کنید

مرحله بعدی، روشن کردن بلوتوث برای اتصال است. معمولا یک میان بر بلوتوث در کامپیوتر یا تلفن هوشمند وجود دارد که با فعالسازی آن می توانید به این هدفون متصل شوید. در بخش تنظیمات نیز روشی برای دسترسی به بلوتوث در نظر گرفته شده از این رو راه های مختلفی جهت فعال ساختن بلوتوث فراهم آمده است.

3- جفت کردن ایرپاد

شما برای آن که ایرپاد را به تلفن هوشمند یا رایانه خود متصل کنید، باید اطمینان حاصل نمایید که گوشی های ایرپاد درون کیس شارژ خود قرار گرفتند یا خیر. در غیر این صورت اگر هدفون های بی سیم درون کیس شارژ بی سیم قرار نگرفته باشد، عملیات جفت سازی با دیگر دستگاه ها موفقیت آمیز نخواهد بود.

سپس نحوه شارژ کیس ایرپاد را تغییر می دهید. یک دایره سفید کوچک روی کیس تعبیه شده که همان کلید جفت سازی است. این کلید را برای مدت زمانی باید نگه دارید تا نور چراغ آن از زرد به سفید تبدیل شود. در این حالت شما عملیات جفت سازی را با موفقیت پشت سر گذاشتید.

پیشنهادی : آموزش جفت کردن ایرپاد پرو اپل با اندروید ، آیفون ، ویندوز

4- پایان جفت سازی

در روی گوشی هوشمند یا لپتاپ خود گزینه Pair new device را انتخاب کنید. البته این موضوع ممکن است در دستگاه هایی با سیستم عامل مختلف متفاوت باشد و شما باید ایرپاد را انتخاب کنید.

شما در حال حاضر متصل شدید و هر کاری که می خواهید روی ایرپاد خود انجام دهید. البته توصیه می شود برای استفاده کامل قابلیت ایرپادز آن را به یک دستگاه اپلی متصل کنید زیرا اگرچه به دیگر دیوایس ها متصل می شود، اما قابلیت های مختلفی را نمی توان به نمایش بگذارد.

اما چگونه ایرپاد را تمیز کنیم ؟

ایرپاد های شما احتمالاً بعد از مدتی استفاده کثیف می شود . کثیفی گوشها ، عرق ، خاک و آهک همه روی درز های ایرپاد قرار می گیرند . تمیز کردن مرتب آنها مفید است ، اما باید مراقب باشید که به ایرپاد ها آسیب نرسانید . در ادامه چند روش برای انجام این کار آورده شده است ، حتما مقاله آموزش تمیز کردن ایرپاد اپل را مطالعه کنید .

شارژ اولیه ایرپاد i12 , نحوه شارژ ایرپاد i11 , شارژ اولیه ایرپاد , نحوه شارژ ایرپاد , شارژ اولیه ایرپاد پرو , طریقه شارژ ایرپاد , چگونه ایرپاد را شارژ کنیم , نحوه شارژ کردن ایرپاد , ایرپاد چند ساعت باید شارژ شود , نحوه شارژ ایرپاد i12 , نحوه شارژ ایرپاد پرو , شارژ کردن ایرپاد , چگونه ایرپاد پرو را شارژ کنیم , شارژ ایرپاد , راه اندازی ایرپاد , مدت زمان شارژ شدن کیس ایرپاد پرو , نحوه شارژ شدن ایرپاد

همچنین بخوانید  چگونه دو ایرپاد را همزمان به آیفون یا آیپد جفت کنیم ؟

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *