تبلیغات

تبلیغات

آموزش جفت کردن ایرپاد پرو اپل با اندروید ، آیفون ، ویندوز و …

Pair-the-Apple-AirPods-Pro-With-Any-Device

ایرپاد پرو از طراحی جدید و قیمت بالایی برخوردار است ، اما فرآیند جفت کردن آن همانند سایر هدفون های بی سیم دیگر اپل است. روند کار برای جفت کردن آنها به آیفون یا هر چیز دیگری بسیار اسان است .

 


بیشتر بدانید :


 

وصل کردن ایرپاد پرو به آیفون

 

برای شروع وصل کردن ایرپاد پرو به آیفون خود ، کیس شارژ را در نزدیکی تلفن هوشمند قفل نشده خود نگه دارید. درب کیس را باز کنید.  یک گفتگوی تنظیم بر روی صفحه شما ظاهر می شود.

 

وقتی آماده اتصال ایرپاد پرو به آیفون خود هستید ، روی دکمه “Connect” ضربه بزنید.

 

وصل کردن ایرپاد پرو به آیفون

 

بعد از چند ثانیه ، ایرپاد پرو به آیفون شما جفت می شود. گفتگوی روی صفحه نمایش از طریق سه صفحه مختلف نحوه عملکرد برخی از ویژگی های جدید هدفون مانند حذف نویز را توضیح می دهد. در ادامه از شما می خواهد که آیا می خواهید سیری پیام های دریافتی را از طریق ایرپاد پرو بخواند بدون اینکه قفل آیفون خود را باز کند. این ویژگی برای کسانی که در حال اجرا iOS 13.2 و بالاتر هستند در دسترس است.

 

برای فعال کردن این ویژگی ، دکمه “Announce Messages With Siri” را انتخاب کنید. اگر نمی خواهید ، روی لینک “Not Now” ضربه بزنید. همیشه می توانید وارد تنظیمات ایرپاد پرو شوید و بعداً این مورد را تغییر دهید.

 

وصل کردن ایرپاد پرو به آیفون

 

برای خروج از فرآیند تنظیم ، روی دکمه “Done” ضربه بزنید.

 

جفت کردن ایرپاد پرو به آیفون

 

اگر iCloud را در گوشی خود تنظیم کرده اید ، جفت شدن ایرپاد با سایر دستگاه های اپل شما به اشتراک گذاشته می شود. این به این معنی است که هدفون باید به طور خودکار با آیپد، مک و سایر دستگاههای پشتیبانی شده کار کند ، بدون این که شما کاری انجام دهید.

 

وصل کردن ایرپاد پرو با اندروید ، ویندوز ، مک و غیره

 

برای جفت کردن ایرپاد پرو به اندروید ، ویندوز و .. همانند ایرپاد های نسل اول و دوم ، ایرپاد پرو می تواند به عنوان هدفون معمولی از طریق بلوتوث تقریباً با هر دستگاه دیگری کار کند. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید :

 

قبل از شروع اگر ایرپاد پرو را با آیفون خود از قبل جفت کرده اید ، باید هدفون با آیپد ،مک و سایر دستگاه های اپل تنظیم شود. اگر آیفون ندارید ، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید . ابتدا با اطمینان از اینکه ایرپادها در قسمت شارژ قرار دارند ، روند جفت سازی را شروع کنید. بعد ، در جعبه را باز کنید. کیس را با دقت بچرخانید تا دکمه پشت کیس را مشاهده کنید. دکمه را فشار دهید و نگه دارید تا چراغ جلوی کیس شروع به چشمک زدن کند.

همچنین بخوانید  نحوه اجرای بازی ها با کیفیت 4K در مانیتور 1080p با Supersampling

 

ایرپاد پرو  تا بسته شدن درب در حالت جفت ماندن باقی خواهد ماند.

 

وصل کردن ایرپاد پرو با اندروید ، ویندوز ، مک و غیره

 

اکنون می توانید منوی بلوتوث را در دستگاه دیگر خود باز کنید ، “ایرپاد پرو ” را پیدا کنید و به هدفون متصل شوید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *