تبلیغات

تبلیغات

چگونه پست دیگران را استوری کنیم ؟ چرا نمیتونم پست رو استوری کنیم

Reshare_Instagram_TechTip

خیلی از کابران با نحوه استوری کردن پست دیگران آشنا نیستند و می پرسند چگونه پست دیگران را استوری کنیم ؟ نگران نباشید در ادامه با آموزش چگونه پست را استوری کنیم آشنا خواهید شد .

اخیرا مشاهده شده است که اینستاگرام اعلام کرده که می توانیم پست دیگران را استوری کنیم و همچنین پست خودتان را در استوری به اشتراک بگذارید. استوری کردن پست اینستاگرام می تواند به خودی خود یک جذابیت خاص و جالبی را همراه خود برای کاربران داشته باشد (مانند استفاده از گیف در استوری).

چگونه پست را استوری کنیم ؟

شما با ویژگی پست کردن استوری که اخیرا به اینستاگرام اضافه شده است به راحتی می توانید عکس ، فیلم و پست های مورد نظر خود را در استوری خود قرار دهید تا دیگران و دنبال کنندگان شما آن را مشاهده کنند و در صورت لزوم با لمس کردن عکس وارد پست بازنشر شده شوند .

ابتدا توجه داشته باشید که اگر چنین ویژگی ای را مشاهده نمی کنید جای تعجبی ندارد ، بلکه کم کم برای تمامی کاربران اضافه خواهد شد ، در صورتی که با پست آپلود کردن فیلم در اینستاگرام مشکل دارید مقاله حل مشکل آپلود کردن فیلم در اینستاگرام را مشاهده کنید .

چگونه پست دیگران را استوری کنیم؟

در صورتی که نمی دانید چگونه پست دیگران را استوری کنید ، برای استوری کردن پست اینستاگرام ابتدا اول از همه توسط لینک های زیر اینستاگرام خود را آپدیت کنید :

2- وارد اینستاگرام شده و به پستی که می خواهید در استوری خود قرار دهید مراجعه کنید.

( می توانید پست های خود و پست های اکانت های عمومی را منتشر یا Reshare دهید )

3- حالا باید آیکون موشک که در کنار آیکون کامنت قرار دارد را لمس کنید.

گذاشتن پست در استوری اینستاگرام

4- در نهایت با باز شدن منو اولین گزینه یعنی “Add post to your story” را لمس کنید.

گذاشتن پست در استوری اینستاگرام

5- خواهید دید که بصورت زیر پست شما در استوری قرار خواهد گرفت. ( با یکبار تپ کردن روی عکس مدل پست تغییر خواهد کرد )

گذاشتن پست در استوری اینستاگرام

در نهایت می توانید آن را در استوری خود قرار دهید تا دیگران مشاهده کنند.

آموزش ویرایش یا ادیت پست استوری شده در اینستاگرام

اینستاگرام طبق هوش مصنوعی که دارد برای پست مورد نظر شما یک رنگ پس زمینه انتخاب می کند ، اما گاهی اوقات پیش می آید که شما رنگ پس زمینه را دوست ندارید و قصد دارید از رنگ دیگری برای پس زمینه استوری خود استفاده کنید. برای اینکار شما تنها می بایست ابتدا روی آیکون “قلم” کلیک کرده و رنگ مورد نظر را انتخاب کنید ، حالا انگشت خود را روی پس زمینه گذاشته و چند لحظه نگه دارید ، خواهید دید که رنگ پس زمینه به رنگی که انتخاب کرده بودید تغییر پیدا کرده است.

گذاشتن پست در استوری اینستاگرام

نحوه تغییر نوع پست انتشار داده شده در استوری اینستاگرام

همانطور که در ابتدا گفته شد در حال حاضر 2 نوع حالت نمایش پست در استوری وجود دارد که حالت اول عکس مورد نظر بدون حاشیه است و در پایین عکس آیدی پیج مورد نظر نوشته شده است ، حال اگر بخواهید از حالت دوم استفاده کنید ( که کاملا بهتر و زیباتر است ) باید یکبار روی پست که در استوری قرار دارد در همانجا تپ کنید تا شکل کلی پست تغییر کند. خواهید دید که از حالت بی حاشیه خارج شده و مانند یک پست در استوری قرار داده شده است.

گذاشتن پست در استوری اینستاگرام

نحوه غیرفعال کردن استوری کردن پست در اینستاگرام

اگر شما یک پیج عمومی دارید و نمی خواهید دیگران از قابلیت جدید اینستاگرام (استوری کردن پست) از پست های شما استفاده کنند به راحتی می توانید گزینه ی Reshare که مربوط به بازنشر پست در استوری است را غیرفعال کنید تا دیگر کسی نتواند پست های شما را در استوری های خود قرار دهند.

همچنین بخوانید  منابع انسانی چگونه بر عملکرد سازمانی تاثیر می گذارد؟

1- ابتدا به پروفایل خود رفته و آیکون چرخ دنده را لمس کنید تا وارد تنظیمات شوید.

2- حالا کمی به پایین رفته و وارد بخش Resharing To Stories شوید.

گذاشتن پست در استوری اینستاگرام

3- در نهایت تیک گزینه ی Allow Resharing To Stories را بردارید.

گذاشتن پست در استوری اینستاگرام

نتیجه ی نهایی پست کردن استوری اینستاگرام چگونه است؟

حالا که از چگونه پست کردن استوری اینستاگرام متوجه شدید باید ببینید که با اشتراک گذاری و بازنشر پست در استوری دیگران آن را چطور خواهند دید و چگونه باید وارد پست شوند.

بعد از اینکه عکس ، فیلم و یا همان پست مورد نظر را در استوری قرار دادید ، دیگران برای مراجعه به پست بازنشر شده می بایست یکبار عکس را لمس کرده و See Post را بزنند. خواهید دید که به پست بازنشر شده هدایت خواهید شد.

گذاشتن پست در استوری اینستاگرام

راه های خلاقانه برای پست کردن استوری در اینستاگرام

شاید شما هم از دسته افراد یا کسب و کار هایی هستید که قصد دارید زمانی که پست می گذارید برای دریافت بازده بهتر دیگر کاربران پست شما را در استوری شان قرار دهند یا به نوعی Reshare (بازنشر) کنند.

معمولا زمانی که پست مان در استوری به اشتراک گذاشته می شود باعث می شود تا توسط کاربران بیشتری دیده و مورد توجه قرار بگیرد. اگر می خواهید پستی که انتشار داده اید در استوری افراد دیگر قرار گیرد می توانید از روش های زیر استفاده کنید :

  • اگر کسب و کار دارید می توانید درباره نحوه استفاده از محصول خود پست بگذارید.
  • رویداد های (جشن ها) کسب و کار خود را معرفی کنید.
  • نکات آموزشی و راه های رسیدن به موفقیت را ارائه دهید.
  • اخبار جدید به اشتراک بگذارید و یا اطلاعاتی در رابطه با کسب و کار خود بنویسید.
  • پیام هایی که کاربران به شما داده اند را به اشتراک بگذارید.

چرا نمیتونم پست رو استوری کنم؟

یکی از دلایلی که نمی توانید پست را استوری کنید ، همانطور که در بالا گفته شد ممکن است این ویژگی هنوز برای برخی کاربران فعال نشده باشد ، بنابراین بهتر است هنوز صبر کنید. البته اگر فالوورهایتان به این ویژگی دسترسی داشته باشند می تواند پست هایتان را استوری کنند . همین ویژگی باعث می شود تا کسب و کارتان علاوه بر فالوورها توسط افراد دیگر دیده شود.

استوری کردن پست دیگران در اینستاگرام , نحوه استوری کردن پست دیگران , چگونه پست دیگران را استوری کنیم , چگونه پست فیلم دیگران را استوری کنیم , استوری کردن پست دیگران , اموزش استوری کردن پست دیگران , گذاشتن پست در استوری , طریقه استوری کردن پست دیگران , استوری کردن یک پست , چرا نمیتونم پست رو استوری کنم , اشتراک گذاری پست دیگران در استوری , روش استوری کردن پست دیگران , نحوه استوری کردن پست , نحوه استوری کردن یک پست در اینستاگرام , قرار دادن پست در استوری , استوری پست دیگران , روش استوری گذاشتن پست دیگران , به اشتراک گذاشتن پست در استوری , نحوه استوری گذاشتن پست دیگران , چطور پست دیگران را استوری کنیم , طریقه استوری کردن پست در اینستا , چطوری پست دیگران را استوری کنیم , نحوه گذاشتن پست در استوری
نحوه استوری کردن یک پست , اموزش استوری کردن پست در اینستاگرام , روش استوری کردن پست , چگونه پست یک پیج دیگر را استوری کنیم , اموزش استوری کردن پست , پخش پست در استوری , بازنشر پست در استوری , چگونه در استوری see post بگذاریم , نحوه شیر کردن پست دیگران در استوری اینستاگرام , شیر کردن پست در استوری , چگونه پست دیگران را در استوری خود بگذاریم , گذاشتن پست دیگران در استوری , افزودن پست به استوری , استوری گذاشتن پست دیگران , نحوه ی استوری کردن پست دیگران , روش استوری کردن پست دیگران , چجوری ی پست رو تو استوری بگذاریم , چگونه پست را استوری کنیم , گذاشتن کلیپ دیگران در استوری اینستا , پلی شدن پست در استوری , نحوه استوری کردن پست دیگران , آموزش استوری کردن پست , طریقه استوری کردن پست , چگونه پست دیگران را در استوری بگذاریم , استوری کردن پست , چگونه پست فیلم را استوری کنیم , چگونه پست اینستاگرام را در استوری بگذاریم , نیو پست در استوری , چگونه گزینه add to your story را فعال کنیم , چطور یک پست را استوری کنیم , تگ کردن پست در استوری اینستاگرام , چگونه یک پست را استوری کنیم؟ , چطور پست را استوری کنیم , چگونه add post to your story را فعال کنیم , چگونه یک پست را استوری کنیم , چگونه پستی را استوری کنیم , چگونه یک پست را در اینستاگرام استوری کنیم , new post در اینستا , چگونه در اینستا پست را استوری کنیم , چگونه اد استوری کنیم در اینستاگرام , چگونه پست اینستا را استوری کنیم , چجوری پست رو استوری کنیم , چطوری پست رو استوری کنیم , چگونه پست در استوری پخش شود , چطوری یه پست رو استوری کنیم , چجوری پست دیگران را استوری کنیم , منشن کردن پست در استوری , چگونه پستی را استوری کنیم که پخش شود , چطور یه پست رو استوری کنیم

همچنین بخوانید  تست سرعت آداپتور شبکه در ویندوز 10 | قدم به قدم و تصویری

تبلیغات

دیدگاه ها

  • زراوند آبان 29, 1400 :: 19:45

    سلام وقت بخیر خیلی عالی بود خیلی توانست به من کمک کند ممنون بابت سایت خوبتون، چند وقتی بود که نمیدونستم چگونه باید پست را استوری کنیم و با اطلاعات خوب شما تونستم این کار را انجام بدم مرسی از راهنماییتون

  • naser آذر 4, 1399 :: 22:24

    درود
    یه پسته ک فیلم هستش
    میخوام استوریش کنم ولی میخوام در استوری هم پخش بشه .
    الان پست رو ک استوری میکنم حالت عکسه ک باید با انگشت بزنی روش بعد بره رو پسته بعد پخش میشه

    • رسول توکلی آذر 5, 1399 :: 10:49

      سلام وقت بخیر، هنوز این قابلیت برای شما ارائه نشده. باید صبر کنید تا اکانتتون آپدیت بشه یا هم پست رو دانلود کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *