تبلیغات

تبلیغات

ویدئوهای اینستاگرام آپلود نمی شوند ؟ حل مشکل آپلود نشدن فیلم های اینستاگرام

Instagram-video-cant-upload

در بیشتر موارد ، اینستاگرام مشکلی در بارگذاری یا آپلود عکس ها ندارد ، بنابراین همه فالوور های شما می توانند پست های شما را مشاهده کنند . با این حال ، مواقعی پیش می آید که فیلم ها در اینستاگرام آپلود نمی شود ، شبکه اجتماعی کمی فریبنده عمل می کند . بله ، من در مورد شرایطی صحبت می کنم که در آن اینستاگرام فیلم ها را بارگذاری یا آپلود نمی کند ، مهم نیست که چه فیلمی را امتحان می کنید . همچنین اگر احساس می کنید که اینستاگرام شما کند است ، راهنمای افزایش سرعت اینستاگرام در اندروید و آیفون را مطالعه کنید .

کاربران شکایت دارند که پس از آماده سازی ویدیو خود ، آنها با پیغام “مشکلی در آپلود کردن ویدیوی شما وجود دارد . لطفاً دوباره امتحان کنید . یا یا آپلود متقوف شده است ” روبرو می شوند . اگر این اتفاق برای شما نیز افتاد و به دنبال حل مشکل آپلود نشدن فیلم های اینستاگرام باشید ، در جای مناسب هستید . بیایید ببینیم که چرا ویدیوهای اینستاگرام آپلود نمی شوند و چگونه این مسئله را با استفاده از چند قدم ساده حل کنیم .

چرا فیلم ها در اینستاگرام آپلود نمی شوند ؟

آموزش برطرف کردن مشکل آپلود نشدن ویدیو در اینستاگرام

قبلا در مورد حل مشکل نمایش ندادن استوری دیگران با هم صحبت کردیم ، اما اکنون برخی کاربران با مشکل آپلود نشدن فیلم ها در اینستاگرام مواجه شدند . پس از کمی تحقیق ،متوجه شدیم که چند دلیل برای پست نشدن فیلم در اینستاگرام وجود دارد :

1 – فرمت ویدیوی شما پشتیبانی نمی شود

اینستاگرام تنهای فایل های ویدیویی با مشخصات زیر را پشتیبانی می کند :

  • فرمت ها: H.264 codec یا MP4
  • وضوح تصویر : حداکثر عرض 1080 پیکسل (1080P)
  • نرخ فریم : 29.96 فریم در ثانیه
  • نرخ بیت : بیت فیلمبرداری 3500 کیلوبیت بر ثانیه
  • رمزگذار صوتی : کدک صوتی AAC با مونو 44.1 کیلوهرتز
  • مدت زمان : 3 تا 60 ثانیه

با این حال ، اکثر دستگاه ها فیلم هایی سازگار با مشخصات بالا را تهیه می کنند . مگر اینکه فیلم شما بیش از 60 ثانیه طول بکشد یا می خواهید یک کلیپ با کیفیت 4K را آپلود کنید ، که اغلب با ارور اینستاگرام مواجه خواهید شد .

2 – اکانت اینستاگرام شما مشکلی دارد

باز هم ، کمتر اتفاق می افتد ، اما حداقل باید این را در نظر بگیرید ، شاید به این خاطر ویدیوی اینستاگرام شما آپلود نمی شود زیرا اکانت شما بلاک یا غیرفعال شده است (آموزش فعال کردن اکانت اینستاگرام) .

3 – اینترنت شما ضعیف است

این در واقع یکی از رایج ترین موضوعاتی است که چرا نمی توانید فیلم ها را در اینستاگرام آپلود کنید . به سادگی سرعت اینترنت وای فای یا اینترنت سیم کارت خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آنها فعال هستند . اگر روشن هستند و مشکل همچنان ادامه دارد ، اینترنت وای فای یا گوشی را خاموش و روشن کنید (همچنین میتوانید مقاله حل مشکل کار نکردن اینترنت وای فای را مشاهده کنید ) .

همچنین بخوانید  چگونه صدای فیلم ها را در ویندوز حذف کنیم و یک صدا یا اهنگ رو فیلم بزاریم؟

گزارش شده است که آپلود ویدیوها در اینستاگرام ، با اینترنت با دانشگاه و اماکن کاری یا اتصالات محدود کار نمی کند .

4 – انتشار محتوای غیر مجاز یا غیر اخلاقی

باور کنید یا نه ، برخی از کاربران سعی می کنند ویدیوهایی را در اینستاگرام آپلود کنند که شرایط و ضوابط اینستاگرام را نقض می کند ، به عنوان مثال رعایت نکردن قانون کپی رایت ، هم اجازه آپلود فیلم در اینستاگرام را نمی دهد و هم امکان دارد اکانت اینستاگرام شما را غیرفعال کند . هرگز آپلود چنین مواردی را امتحان نکنید ، زیرا این کار دردسر دارد . همچنین اگر ویدیو را اپلود کردید ، بلافاصله حذف می شود .

آموزش برطرف کردن مشکل آپلود نشدن ویدیو در اینستاگرام

اگر مراحل فوق را بررسی کرده اید و هیچکدام مسئله شما را توصیف نکرده اند ، اما فیلم شما هنوز در اینستاگرام آپلود نشده است ، مواردی وجود دارد که می توانید برای رفع این مشکل امتحان کنید .

1 – راه اندازی مجدد اینستاگرام

به همین سادگی . اینستاگرام را ببندید ، سپس دوباره اینستاگرام را اجرا کنید و ویدیو را مجدد در اینستاگرام آپلود کنید .

2 – حافظه کش اینستاگرام را پاک کنید

اینستاگرام حافظه کش زیادی دارد . به تنظیمات دستگاه > برنامه ها > اینستاگرام بروید و روی آن ضربه بزنید . به دنبال گزینه پاک کردن حافظه نهان یا ” Clear Cache ” باشید و بر روی آن ضربه بزنید .

3 – اینستاگرام را آپدیت کنید

اطمینان حاصل کنید که آخرین نسخه اینستاگرام را در دستگاه خود نصب دارید. به گوگل پلی بروید و ببینید آیا برنامه اینستاگرام شما ه روز است یا خیر .

4 – دستگاه خود را شارژ کنید

برخی از کاربران می گویند این مشکل هنگامی بروز می کند که دستگاه از باتری بسیار کمی برخوردار باشد . سعی کنید گوشی خود را شارژ کنید و ببینید که آیا این مشکل همچنان ادامه دارد یا خیر .

5 – دستگاه خود را مجدداً راه اندازی کنید

در صورت عدم موفقیت هر یک از روش های بالا ، راه اندازی مجدد دستگاه در واقع می تواند مشکل آپلود نشدن فیلم های اینستاگرام را حل کند .

احتمالا آپلود نشدن فیلم در اینستاگرام یک اشکال است ، بعدا تلاش کنید

کمی مسخره به نظر می رسد ، اما این اتفاقات نیز در دنیای تکنولوژی و اینترنت رخ می دهد ، در نتیجه ویدیوی شما آپلود نمی شود ، مشکلی نیست بعدا تلاش کنید . معمولاً وقتی چنین مشکلاتی رخ می دهد ، اینستاگرام این مشکل را در رسانه های اجتماعی اعلام می کند . شبکه های اجتماعی آنها را بررسی کنید و ببینید آیا چیزی شبیه به این مشکل وجود دارد یا خیر .

همچنین بخوانید  آیا گوشی های آیفون هک می شوند؟ چگونه غیرقابل هک شویم؟

اگر هنوز هیچ پیامی اعلام نشده است ، جستجو کنید و ببینید آیا سایر کاربران از همین موضوع نیز شکایت دارند یا خیر. کدام یک از این نکات برای شما کار کرده است؟ همچنین ، اگر راه حل دیگری برای برطرف کردن مشکل آپلود نشدن فیلم های اینستاگرام می دانید ، با استفاده از بخش نظرات زیر ، با ما در میان بگذارید .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *