تبلیغات

تبلیغات

آموزش غیرفعال کردن هیستوری سیری و حذف هیستوری سیری در آیفون و آیپد

Disable-and-Delete-Your-Siri-History

به روزرسانی جدید iOS 13.2 در اپل برای آیفون ها و آیپد ها ، کنترل های حریم خصوصی بهبود یافته برای سیری را ارائه می دهد. اکنون می توانید انتخاب کنید که آیا می خواهید  Siri به سخنان شما گوش دهد یا خیر همچنین می توانید ضبط های موجود را از سرورهای اپل نیز حذف کنید.

آیفون یا آیپد شما پس از بروزرسانی ، شما را با این موضوع آشنا می کند. صفحه “Improve Siri & Dictation” را مشاهده خواهید کرد. اگر “Share Audio Recordings” را انتخاب کنید ، دستگاه ضبط های شما را با اپل به اشتراک می گذارد و ممکن است توسط بقیه گوش داده شود تا به پیشرفت سیری کمک کند.


بیشتر بدانید :


چگونه هیستوری سیری را غیرفعال کنیم

برای پیدا کردن این گزینه ها به Settings > Privacy > Analytics & Improvements بروید. گزینه Analytics & Improvements را در پایین مشاهده خواهید کرد.

چگونه هیستوری سیری را غیرفعال کنیم

مطمئن شوید که گزینه “Improve Siri & Dictation” در اینجا خاموش است. در صورت فعال بودن ، آیفون یا آیپد شما ، صدای شما را با اپل به اشتراک می گذارد. با غیرفعال کردن این گزینه ، اپل صدای شما را برای تعامل های آینده ذخیره و بررسی نمی کند. برای حذف تاریخچه صوتی قدیمی تر از سرور های اپل ، باید از گزینه زیر نیز استفاده کنید.

اگر چندین دستگاه دارید(به عنوان مثال ، یک آیفون و آیپد ) غیرفعال کردن Improve Siri & Dictation ، آن را غیرفعال نمی کند. باید روی هر دستگاهی که استفاده می کنید ، این گزینه را جداگانه تغییر دهید.

چگونه هیستوری سیری را غیرفعال کنیم

چگونه هیستوری سیری را حذف کنیم

برای حذف تاریخچه از سرورهای اپل ، به Settings > Siri & Search > Siri & Dictation History بروید .

چگونه هیستوری سیری خود را حذف کنیم

روی “Delete Siri & Dictation History” ضربه بزنید تا تمام تعاملات Siri ذخیره شده از سرورهای اپل حذف شود. با فرض اینکه شما مجموعه تاریخچه را غیرفعال کرده اید و تاریخچه صوتی را حذف کرده اید ، اپل تاریخچه سیری و صدای شما را ذخیره یا گوش نمی کند .

چگونه هیستوری سیری خود را حذف کنیم

همانطور که این گزینه ها توضیح می دهند دیگر نمایندگان اپل به صدای شما برای پیشرفت سیری گوش نمی دهند .

همچنین بخوانید  آموزش کامل حذف برنامه های پیش فرض اندروید

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *