تبلیغات

تبلیغات

چگونه پست های تردز (Threads) را در برنامه ذخیره کنیم؟

How-to-save-Threads-posts-in-the-program

اکنون برنامه تردز (Threads) همانند اینستاگرام، ویژگی خاصی را اضافه کرده است که به شما امکان می دهد، پست های مورد علاقه خود را برای بازدید مجدد در زمان و تاریخ دیگری در برنامه ذخیره کنید. این موارد در یک پوشه اختصاصی ذخیره می شوند که در نهایت باعث می شود بدون نیاز به جستجوی آنها، پست ها را به راحتی پیدا و مشاهده کنید. چیزی شبیه به ذخیره کردن پست ها در اینستاگرام و ایکس (توییتر سابق).

بنابراین، اگر پستی را در برنامه تردز دوست دارید و می خواهید هر از گاهی آن را مشاهده کنید، می توانید مراحل اشاره شده در این مقاله را مورد بررسی قرار دهید.

نحوه ذخیره پست ها در برنامه تردز (Threads)

نحوه ذخیره کردن پست در برنامه تردز

مزایای استفاده از این روش

  • استفاده از این روش آسان است.
  • امکان مشاهده کردن آن ها به صورت آفلاین نیز امکان پذیر است.
  • می توانید پست ها را نیز به راحتی برای دوستان خود ارسال کنید.

معایب استفاده از این روش

  • این قابلیت تنها برای حساب های عمومی قابل استفاده است.
  • اگر صاحب حساب، محتوای مربوطه را حذف کند، پست ذخیره شده شما نیز حذف خواهد شد.

ذخیره کردن پست در برنامه تردز بسیار ساده است. برای انجام این فرایند، تنها کافی است پستی را که می خواهید همواره در فید برنامه همراه داشته باشید، پیدا کنید. بر روی نماد سه نقطه افقی () که کنار پست مربوطه قرار دارد ضربه بزنید. اکنون برای ذخیره پست، بر روی گزینه “Save” کلیک کنید تا محتوای مورد نظر در پروفایل ذخیره شود. اکنون یک پاپ آپ برای تایید مشاهده می کنید که نشان می دهد پست مورد نظر ذخیره شده است. از طرفی گزینه ای با عنوان “See All” را می بینید که با انتخاب آن می توانید به مسیر پست های ذخیره شده بروید.

نکته: همانطور که مشاهده می کنید، با انتخاب نماد سه نقطه یک منوی زمینه در پایین صفحه نمایش داده می شود که می توانید برای پست انتخاب شده به روش های مختلف تعامل داشته باشید، به عنوان مثال، می توانید پست را ذخیره یا مخفی کنید، آن را مسدود کرده و یا به پشتیبانی برنامه گزارش کنید.

پست های ذخیره شده در تردز را مشاهده کنید

رفتن به پست های ذخیره شده در برنامه تردز

مراحل مشاهده پست های ذخیره شده در برنامه تردز همانند برنامه اینستاگرام است. با این حال، در ادامه می توانید نحوه انجام آن را مورد بررسی قرار دهید:

  • بر روی نمایه پروفایل خود در پایین صفحه ضربه بزنید.
  • منوی دوخطی تنظیمات را که در سمت راست وجود دارد انتخاب کنید.
  • در تنظیمات صفحه، بر روی گزینه مربوط به “Saved” تاچ کنید.
  • اکنون همانند اینستاگرام می توانید پست های ذخیره شده خود را مشاهده کنید.
همچنین بخوانید  7 راهی که هکر‌ها اطلاعاتمان را از شبکه های اجتماعی سرقت می کنند

اگر در آینده از ذخیره کردن محتوایی در برنامه تردز منصرف شدید تنها کافی است برای حذف یک پست ذخیره شده، بر روی نماد سه نقطه کلیک کرده و سپس Unsave را انتخاب کنید. پس از انجام این فرایند، پست مورد نظر از صفحه شما حذف شده و دیگر آن را مشاهده نمی کنید.

نکات اضافی برای ذخیره کردن محتوا در تردز

  • ویژگی ذخیره کردن پست ها در برنامه تردز در برخی از مناطق و یا نسخه ها فعال شده است. بنابراین، اگر برای شما اینگونه نیست، می بایست صبر کرده و با هر بار به روزرسانی آن را دریافت کنید.
  • برنامه تردز همانند نسخه اینستاگرام، گزینه ای را نیز همراه این ویژگی آورده است که می توانید در صورت نیاز مجددا پست ذخیره شده را حذف کنید.
  • تردز برخلاف اینستاگرام ذخیره کردن محتوا را به صورت به صورت مجموعه و یا مشترک ارائه نمی دهد.

چرا باید پست های برنامه تردز را ذخیره کنید

همانند سایر شبکه های اجتماعی، برنامه تردز نیز پر از محتوا است. به خصوص که اگر علاقه مند به مواردی باشید که Threads در بخش For You به شما توصیه می کند. این می تواند پست هایی از افراد ناشناس را برای شما ارائه کندکه ممکن است به قدری عالی باشد که ارزش ذخیره کردن را دارد و می تواند در آینده به کمک شما بیاید

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *