تبلیغات

تبلیغات

سئو کلاه خاکستری چیست و چه تکنیک ها و روش هایی برای انجام آن وجود دارد؟

seokar

آیا میدانید معنای سئو کلاه خاکستری چیست؟ چرا باید از سئو کلاه خاکستری استفاده شود؟ مزیت های استفاده از کلاه خاکستری چه میباشد؟ و چه تکنیک‌هایی جهت انجام سئو کلاه خاکستری وجود دارد؟  چگونه باید سئوکلاه خاکستری را انجام داد تا بتوان نتایج عالی را در مدت زمان کوتاه کسب کرد؟ جهت کسب اطلاعات کامل و دقیق در رابطه با اهمیت و ضرورت کلاه خاکستری در وبسایت تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

سئو کلاه خاکستری چیست؟

در حالت کلی اگر بخواهیم سئو وبسایت را  توسط سئوکار  به چند بخش تقسیم نماییم در این صورت بحث‌های سئو کلاه سفید سئو کلاه سیاه و سئو کلاه خاکستری مطرح می گردد، که هر کدام دارای تکنیک های مخصوص بخود می باشند.

به تمام روش‌هایی که مورد تایید گوگل هستند را سئو کلاه سفید می گویند و تمام تکنیک ها و روش هایی که با هدف دور زدن موتورهای جستجو انجام می‌شوند را سئوکلاه سیاه می گویند، که در صورت تشخیص باعث جریمه وب سایت و افت شدید رتبه سایت می گردد.

 ولی تعریف سئو کلاه خاکستری کمی دشوار است به گونه‌ای می‌توان گفت که شامل تکنیک هایی است که چندان قانونی نمی باشد و در صورت تشخیص می‌تواند باعث جریمه وبسایت گردد.

 ولی اگر به وسیله افراد حرفه‌ای انجام شود در نتیجه می‌تواند نتایج فوق‌العاده عالی در پی داشته باشد.

 که در واقع پیاده کردن تمام تکنیک های سئو کلاه خاکستری باعث صرفه جویی در هزینه می‌شود و تاثیر فوق العاده عالی در بحث رتبه وبسایت دارد.

 و با مدنظر قرار دادن اینکه الگوریتم های گوگل بسیار هوشمند هستند و هر روزه آپدیت می شوند پس باید تمام تکنیک ها و موارد مهم در بحث سئو کلاه خاکستری به وسیله متخصصین سئو انجام شود تا عواقب بدی در پی نداشته باشد.

چه کسانی باید از تکنیک های سئو کلاه خاکستری استفاده کنند؟

اگر متخصص سئو نیستید پس به هیچ عنوان نباید تکنیک ها و متدهای سئو کلاه خاکستری را در روی وب‌سایت پیاده کنید.

 حتی انجام این کار به صورت آزمایشی و تست می تواند عواقب بسیار بدی در پی داشته باشد و آسیب بسیار جدی به رتبه وبسایت بزند.

 ازجمله تکنیک‌هایی که در بحث سئو کلاه خاکستری استفاده می‌شود می‌توان به بحث خرید دامین، حضور در شبکه های اجتماعی با حساب های جعلی، طراحی سایت به صورت دوباره، ایجاد کردن کامنت ها، درست کردن لینک ها در وبسایت یا کلیک نمودار در روی شبکه‌های اجتماعی، استفاده نمودن از کلمات کلیدی تنها در عناوین اصلی، یا استفاده نمودن از لینک ها در ایمیل و سایت های خبری اشاره کرد که تمامی موارد باید به صورت کاملاً حرفه‌ای و با دقت و حساسیت بسیار بالا انجام شود تا به هیچ عنوان باعث افت رتبه وب سایت و یا جریمه وبسایت نشود

همچنین بخوانید  معرفی بهترین قفل هوشمند درب از نگاه متخصصان

که تنها متخصصین سئو و افراد حرفه‌ای به راحتی می‌توانند تمام متدهای بیان شده و موارد و تکنیک‌های دیگر را به صورت کاملاً حرفه‌ای انجام دهند در نتیجه باعث افزایش رتبه وب سایت می گردند.

تکنیک های سئو کلاه خاکستری

در ابتدا باید محتوای موجود در داخل وب سایت را به صورت روزانه آپدیت نمایید یا لینک سازی خارجی بسیار مهم می باشد که باید بر حسب اصول خاص انجام شود یا ساختن apn یکی از موارد بسیار مهم و تاثیرگذار در بحث‌ سئو کلاه خاکستری است که باید به وسیله افراد حرفه‌ای انجام شود

یا بحث تبلیغات و به گونه‌ای ارائه کامنت در نقشه گوگل از مواردی است که باید به صورت حرفه‌ای انجام شود.

و تنها موردی که می‌تواند باعث شود تا شما به راحتی بتوانید نتیجه عالی را از سئو کلاه خاکستری دریافت نمایید این است که باید به وسیله افراد حرفه‌ای انجام شود در این حالت مطمئن باشید که می توانید رتبه وبسایت را فوق‌العاده بهبود ببخشید.

 و در صورتی است که به وسیله افراد تازه کار و با هدف تست انجام شود در این حالت نتایج فوق‌العاده بدی به همراه دارد و می‌تواند باعث شود تا وب سایتتان جریمه گردد.

 پس به هیچ عنوان نباید به صورت خودسرانه تکنیکهای بیان شده را بر روی وبسایت آزمایش نمایید.

 پس اگر صاحب وب سایت هستید و می خواهید رتبه وبسایتتان را بهبود داده و مشتریان زیادی را جذب کنید و یا اگر خواستار افزایش بازدید روزانه وب سایت تان هستید در این حالت سپردن بحث سئو به افراد حرفه‌ای و متخصص می تواند مطمئن ترین و بهترین روش برای بهینه سازی وبسایت باشد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *