تبلیغات

تبلیغات

لباس عروس یقه دلبری، انتخابی ایده‌آل برای عروس خانم‌های خوش سلیقه

saligheaross

روز ازدواج و عروسی یکی از مهم‌ترین روزهای زندگی اکثر افراد است و لباس عروس هم به‌عنوان بخش مهمی از این مراسم، از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود. در حال‌حاضر تنوع بالایی در میان انواع مدل‌های لباس عروس دیده می‌شود که یکی از زیباترین‌ها، لباس عروس یقه دلبری نام دارد. این مدل لباس عروس می‌تواند جذابیت عروس را دوچندان کند. در ادامه بیشتر در مورد این مدل و نکات خرید لباس عروس در این سبک توضیح خواهیم داد.

لباس عروس یقه دلبری چه ویژگی‌هایی دارد؟

یقه دلبری یکی از مدل‌های مختلف یقه باز و دکلته است که انتخاب آن برای لباس عروس می‌تواند زیبایی این لباس را دوچندان کند. معمولا از این نوع یقه برای دوخت لباس عروس دو دامنه یا لباس‌هایی با دامن پف‌دار استفاده می‌شود. با این‌حال امکان استفاده از یقه دلبری برای هر نوع لباسی وجود دارد.

لباس عروس‌هایی با یقه دلبری جزو مهم‌ترین مدل‌هایی هستند که باید در تمام مزون‌های حرفه‌ای وجود داشته باشند. یقه این لباس‌ها از منحنی‌های ظریفی به شکل قلب برخوردار است که باعث می‌شود بالاتنه عروس، بسیار ظریف‌تر و خوش فرم‌تر به نظر برسد.

یکی از ویژگی‌های مهم این نوع یقه، این است که هرگز از مد نمی‌افتد و همواره جذابیت خاصی خواهد داشت. شما می‌توانید یک لباس عروس شاین با دامن پف‌دار یا حتی دامنی شبیه به ماهی انتخاب کرده و مثل یک پرنسس در مراسم عروسی خود بدرخشید.

لیاس عروس یقه دلبری | مزون موسوی

انواع یقه دلبری برای لباس عروس

یقه دلبری انواع مختلفی دارد و عروس خانم‌ها می‌توانند مطابق با سلیقه خود، هرکدام از آن‌ها را برای لباس عروس خود انتخاب کنند. در اینجا انواع مختلف این یقه را بررسی می‌کنیم.

یقه شبه دلبری

در این نوع یقه دلبری، نقطه وسط یقه کمی بالاتر از حالت عادی قرار می‌گیرد و حالت قلبی شکل یقه، انحنای کمتری دارد. به این ترتیب قسمت سینه و بالاتنه افراد، کمتر در معرض دید خواهد بود.

یقه پنج وجهی

این نوع یقه از ادغام یقه دلبری و مربعی ساخته شده و زمانی کاربرد دارد که شما یک لباس عروس یقه دلبری آستین‌دار را مدنظر داشته باشید.

یقه دلبری ایستاده یا بسته

این نوع یقه برای لباس عقد یا بله‌برون و نامزدی کاربرد بیشتری دارد و برای لباس عروس پیشنهاد نمی‌شود؛ چراکه حالتی ایستاده و رسمی دارد.

یقه دلبری هفتی

این نوع یقه برای لباس‌های بدون بند و بدون آستین مناسب است. به این صورت که در قسمت بالاتنه، یک حالت v شکل یا هفتی ایجاد می‌کند. 

 

بهترین مزون لباس عروس مشهد | مزون موسوی

چه کسانی باید از لباس عروس‌های یقه دلبری استفاده کنند؟

یقه لباس تاثیر زیادی روی ظاهر عروس دارد و می‌تواند اندام را لاغرتر یا چاق‌تر نشان دهد. خوشبختانه یقه دلبری برای اکثر اندام‌های مختلف کاربرد دارد و پوشیدن لباس عروس یقه دلبری می‌تواند برای هر عروس خانمی، یک انتخاب برازنده باشد. با این‌حال شما باید به ترکیب یقه با اجزای دیگر لباس هم توجه کنید؛ برای مثال ترکیب یقه دلبری با یک لباس عروس شاین مدل ماهی، برای خانم‌هایی با اندام اسکینی یک انتخاب فوق‌العاده خواهد بود.

همچنین بخوانید  6 نوع نهال در تهران که باید در ویلا کاشت!

جالب است بدانید که میزان باز و بسته بودن یقه در این نوع لباس عروس به درخواست شما قابل تنظیم است. اگر می‌خواهید در روز عروسی خود پوشیده باشید؛ اما عاشق لباس عروس‌های یقه دلبری هستید، هیچ محدودیتی برایتان وجود ندارد. شما می‌توانید از طراح لباس بخواهید یقه را کمی بالاتر قرار داده و انحنای آن را به‌صورت بسته طراحی کند تا در عین جذابیت و زیبایی، پوشیده باشد.

از طرفی دیگر، انتخاب تغییر مدل آستین‌ها هم وجود دارد. اکثر افراد ترجیح می‌دهند لباس عروس یقه دلبری را بدون آستین سفارش دهند؛ اما کسانی که تمایل دارند آستین‌هایشان پوشیده باشد، می‌توانند مدل‌هایی با آستین توری چسبان یا حتی مدل‌هایی همراه با یک دستکش سفید را انتخاب کنند. به‌طور کلی می‌توان گفت این سبک لباس عروس برای افراد زیر مناسب است:

  • این مدل لباس به خانم‌هایی با شانه‌های ظریف و باریک توصیه می‌شود. خانم‌هایی که شانه‌های پهن دارند، بهتر است به سراغ مدل‌های دیگر بروند.

  • این لباس برای خانم‌هایی که صورتشان زاویه‌دار است، انتخاب مناسبی خواهد بود؛ چرا که انحنا و حالت قلبی شکل لباس می‌تواند نوعی تعادل در ظاهر کلی فرد به‌وجود بیاورد و توجهات را از تیزی و زاویه‌دار بودن چهره دور کند.

  • خانم‌هایی که باسن پهنی دارند هم می‌توانند روی این مدل لباس عروس حساب کنند؛ چراکه این سبک لباس، بین بالاتنه و پایین تنه تعادل ایجاد می‌کند و اندام را زیباتر نشان می‌دهد.

نکات مهم در استفاده از لباس عروس با یقه دلبری

اگر تصمیم خود را گرفته‌اید و قصد دارید برای مراسم‌تان یک لباس عروس یقه دلبری جذاب بپوشید، باید نکاتی را در خصوص استفاده از این نوع لباس بدانید. با رعایت این نکات، جلوه لباس عروس شما چند برابر شده و جذابیتتان افزایش خواهد یافت.

  • این نوع لباس عروس دارای یقه باز و دکلته است؛ به‌همین خاطر نباید گردن شما خالی باشد و حتما از یک گردنبند زیبا برای تکمیل استایل خود در روز عروسی کمک بگیرید.

  • می‌توانید از میکاپ آرتیست خود بخواهید یک هایلایتر درخشان روی ترقوه‌های شما بزند تا این قسمت، برجسته‌تر و زیباتر دیده شود.

  • اگر برون‌گرا و پرانرژی هستید یا رقص‌هایی مثل سالسا را برای مراسم عروسی خود انتخاب کرده‌اید، به سراغ لباس عروس‌های یقه دلبری با دامن جمع‌وجور بروید که اجازه حرکت آزادانه را به شما می‌دهند.

  • انتخاب یک لباس عروس دو دامنه با یقه دلبری برای خانم‌هایی با اندام توپر، انتخاب خوبی به نظر می‌رسد. اگر اندام اسکینی دارید، محدودیت خاصی در انتخاب دامن لباس نخواهید داشت.

  • خانم‌هایی که سینه کوچکی دارند، باید لباس عروس یقه دلبری را با هلال یقه رو به بالا و بازتر سفارش دهند تا سینه آن‌ها برجسته‌تر نشان داده شود؛ اما خانم‌هایی که بالاتنه درشت‌تری دارند، باید یقه لباس عروس دلبری خود را با هلال رو به پایین سفارش دهند.

همچنین بخوانید  دوره های فوق العاده آیلتس در آموزشگاه زبان صادقی حریری

 

لباس عروس جدید - مزون موسوی

سفارش لباس عروس در مزون موسوی

در این مطلب سعی کردیم شما را با یکی از جذاب‌ترین مدل‌های لباس برای مراسم عروسی، یعنی لباس عروس یقه دلبری آشنا کنیم. اگر قصد دارید شب عروسی خود مثل یک نگین الماس بدرخشید، باید لباسی جذاب و برازنده بر تن کنید که تمام توجهات در مراسم بر شما باشد.

برای این منظور می‌توانید یکی از مدل‌های جذاب لباس عروس را از مزون موسوی انتخاب کرده و سفارش دهید. این مزون در زمینه طراحی و دوخت مدرن‌ترین لباس‌های نامزدی، عقد، عروسی و … فعالیت دارد و شما می‌توانید برای مراسمات مهم خود از آن‌ها کمک بگیرید.

شماره تماس جهت رزرو و مشاوره رایگان: ۰۹۱۵۵۷۳۶۹۸۱

آدرس مزون موسوی: مشهد، وکیل آباد، نبش وکیل آباد ۶۵، پلاک ۱۵

پیج اینستاگرام مزون موسوی: https://www.instagram.com/mezon.moosavi

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *