تبلیغات

تبلیغات

6 نوع نهال در تهران که باید در ویلا کاشت!

nahalbahar

کسانی که ویلا دارند و می‌خواهند در آن درختچه و نهال بکارند تا محوطه ویلا را جذاب کنند، یا می‌خواهند تغییر دکوراسیون در محوطه ویلا انجام دهند، همیشه یک سوال ذهنشان را درگیر می‌کند کدام نوع درخت برای کاشتن در محوطه و دیزاین ویلا در تهران مناسب هست؟ چون نقش اصلی درخت‌ها در محوطه ویلا صرفاً برای زیباتر کردن دیزاین و جذاب کردن آن هست.

پس کسب درآمد برای صاحب ویلا مهم نیست، چون از گذشته با کاشتن درختان باعث زیبا سازی ویلا شده و باعث نمای مخصوصی به آن می‌شود البته نباید فراموش کنیم که کاشتن درختان در ویلاها کار هرکسی نیست، شما باید از متخصصین مخصوص این کار کمک بگیرید. چون درختکاری در ویلا یک کار کاملاً تخصصی بوده و برای نقشه برداری آن شما احتیاج به تجربه و دانش کافی در این زمینه دارید.

 

نهال در تهران

چرا محوطه سازی ویلا‌ها کار حرفه‌ای محسوب می‌شود

مطمئن باشید که محوطه سازی ویلا یک کار کاملا حرفه‌ای است و اگر به درستی انجام شود باعث می‌شود تا یک محوطه کوچک را به یک چشم انداز خیلی بزرگ تبدیل کنند در واقع تیم کاربردی و تخصصی که این کار را بر عهده می‌گیرد با استفاده از تجربه و دانش نوین خود در زمینه زیباسازی و دکوراسیون فضای بیرونی با استفاده از نهال‌ها زیبایی خاصی به حیاط ویلا می‌بخشد. همانطور که اشاره شد یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای دیزاین فضای محوطه ویلا کاشتن درختان لوکس و مدرن هست. البته باید به یک نکته هم توجه کرد، این درختان علاوه بر زیبایی باید با محیط آب و هوای آن منطقه سازگاری داشته باشد.

نکات مهم در محوطه سازی ویلا

شما برای محوطه سازی ویلا باید به چند نکته خیلی مهم دقت داشته باشید در غیر این صورت بعد از مدتی تمامی نهال‌های کاشته شده نه تنها زیبایی خاصی نخواهد داشت بلکه باعث بد جلوه دادن محوطه ویلای شما خواهد شد:

  • با توجه به اینکه ویلای شما در تهران در منطقه جنوبی قرار دارد یا در منطقه شمالی، نهال و گیاهان را خریداری کنید که سازگار باشد. چون گیاهانی که طاقت گرما و نور آفتاب را ندارند اگر در ضلع جنوبی کاشته شوند در معرض مستقیم نور خورشید و آفتاب ساعت‌های طولانی قرار گرفته و همین امر باعث آسیب دیدن و نابودی آنها خواهد شد.

  • اگر محوطه ویلای شما با آب شهری آبیاری می‌شود دقت داشته باشید نهال‌هایی را خریداری کنید تا نیاز آبی کمتری داشته باشد، یا بعد از گرفتن مجوز لازم از آب چاه برای آبیاری استفاده کنید.

  • گیاهان و درختان را انتخاب کنید که لازم به رسیدگی خیلی زیاد نبوده و مجبور به استخدام باغبان نباشید.

  • قبل از خرید نهال حتما در نقشه سه بعدی آن را طراحی کنید تا بفهمید که با سلیقه شما مطابقت دارد یا نه؟؟

  • به این نکته دقت داشته باشید درختانی که در ویلا کاشته می‌شود، کاملا متفاوت تر از درختانی است که در باغ کشت می‌شود بنابراین اگر شما نهال میوه بخواهید در ویلای خود کشت کنید باید درختان مینیاتوری را انتخاب کنید.

  • درختان میوه که باعث کثیفی محوطه می‌شوند و میوه‌هایش مدام ریزش پیدا می‌کند را به هیچ عنوان انتخاب نکنید، از جمله آنها می‌توان به توت و انجیر اشاره کرد. با آن که زیبایی خیلی خاصی دارند ولی از آنجایی که با هر وزش باد ریزش پیدا می‌کند، باعث می‌شود تا محوطه باغ شما کثیف شود.

  • به یاد داشته باشید شما هر نوع پوشش گیاهی و نهالی خریداری کنید حتماً به هرس، کوددهی و استفاده از سموم و آفت‌کش‌ها نیاز دارند نوع هرس درختان در ویلاها هرس فرم دهی می‌باشد.

همچنین بخوانید  دانلود فیلم های جنایی با دوبله فارسی

تقسیم بندی نوع پوشش گیاهی در محوطه ویلا در تهران

شما باید به این مورد هم دقت داشته باشید علاوه بر اینکه گیاهان انتخابی با محیط ویلای شما سازگاری داشته باشد باید بتواند یک زیبایی و چشم نوازی خاص نیز به آن بدهد به طوری که هر بیننده‌ای که هر کسی که وارد محوطه ویلا و باغ شما شد به آن جذب شود معمولاً دل و پوشش گیاهی برای محوطه باغ انتخاب میکند

  • نهال‌های میوه و غیر میوه مینیاتوری

  • پوشش‌های گیاهی

  • درختچه

درختچه‌های مناسب برای محوطه ویلا

انواع درختچه‌هایی که رشد آنها حداکثر به دو یا سه متر می‌رسد رسد باعث می‌شود تا زیبایی خاص به محوطه ویلا بدهد، از جمله می‌توان به شفلرا، یاس سفید و درختچه‌های کاج مینیاتوری اشاره کرد. نگهداری از این درخت‌ها بسیار آسان بوده و هر کسی که از کشاورزی سررشته کافی نداشته باشد هم به راحتی می‌تواند آنها را نگهداری کند، تنها نکته‌ای که باید به آن دقت داشته باشند هرس کردن این درختان است تا شکل زیبایی به خود بگیرند.

 

نهال در تهران

پوشش‌های گیاهی

انواع پوشش‌های گیاهی مانند گل محمدی، تمشک، گل‌های پیچک برای دیوار‌ها باعث می‌شوند تا زیبایی خاصی به محوطه باغ شما بدهند، پوشش‌های گیاهی دیگری نیز وجود دارند که سرعت رشد بسیار بالایی دارند و در مدت زمان کوتاهی می‌توانند محوطه ویلا را کلا سرسبز نشان دهند، شما با هرس‌های حرفه‌ای و فرم دهی میتوانید اشکال متفاوت یک در این پوشش‌های گیاهی به وجود بیاورید که زیبایی محوطه شما را چند برابر می‌کند.

درختان مثمر و غیر مثمر

صاحبان ویلا می‌تواند انواع نهال‌های میوه و نهال‌های غیر میوه‌ را برای تزیین محوطه باغ خود استفاده کنند، این کاملاً یک امر سلیقه است، یا می‌توان از ترکیب و هر دو به همراه درختچه‌ها و پوشش‌ها نهایت استفاده را برد. از جمله درختان غیر میوه که در محوطه ویلا‌ها کاشت آن بسیار رایج است و به عنوان درختان و معطر شناخته شده است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

درخت کبوده تبریزی

درخت صنوبر

درخت اقاقیا

درخت مگنولیا

به خاطر عطر و رایحه بسیار زیادی که دارند مورد توجه بسیاری از ویلاداران در تهران قرار گرفته است،

در این میان برخی از صاحبان باغ و ویلا به غیر از زیبایی و سازگار بودن درختان به دنبال استفاده از ثمره آن‌ها هستند، به همین خاطر اشتیاق خیلی زیادی به کاشت و خرید نهال در تهران ( https://bartarnahal.ir/buying-and-selling-of-fruit-and-walnut-seedlings-in-tehran ) دارند. با توجه به شرایط آب و خاک تهران که در سه منطقه متفاوت قرار دارد شما می‌توانید انواع

همچنین بخوانید  فروش و اجاره استیج آماده، هلندی، کنسرت

نهال در تهران مانند

نخل خرما

درخت زیتون

آلو سانان

درخت بادام

درخت گیلاس و آلبالو

درخت گردو پایه کوتاه

درخت پسته

را بکارید و علاوه بر زیبایی از میوه‌های آن نیز نهایت استفاده را ببرید که چون به دست خودتان پرورش یافته اما مطمئنا کاملا ارگانیک و خوشمزه خواهند بود.

تناسب درختان کاشته شده در محوطه ویلا

یک نکته مهمی که گروه متخصصین به هنگام کاشت نهال‌ها و درختچه‌ها در محوطه ویلا به آن به دقت زیادی می‌کنند تناسب درختان کاشته شده با متراژ محوطه است. اگر محوطه ویلا کوچک است، هرگز نمی‌توانید از درختانی که بسیار پایه بلند بوده استفاده کنید، چون بعد از چند سال که به بلوغ برسد مانع از تابش نور خورشید به سطح زمین خواهد بود و نور رسانی کامل به درخت‌ها و پوشش‌های گیاهی طبقه زیرین انجام نمی‌شود. نکته دوم به دقت داشته باشید ارقام نهال میوه تهران را انتخاب کنید که طول عمر آن بالاتر از ۵۰ سال باشد تا بعد از چند سال مجبور به تازه سازی نباشید.

 

نهال در تهران

خرید نهال در تهران برای ویلا از نهالستان تهران

شما برای تهیه انواع نهال میوه در تهران می‌توانید به صورت غیر حضوری و اینترنتی به سایت نهالستان‌های معتبر در این شهر مراجعه کنید، برای استعلام قیمت نهال در تهران جهت خرید نهال میوه در تهران می‌توانید به این سایت‌ها مراجعه کرده و بعد از آگاهی پیدا کردن از قیمت نهال میوه در تهران و نهال‌های دیگر نسبت به خرید آن اقدامات لازم را انجام دهید. البته همانطور که قبلاً گفتیم برای زیباسازی محوطه باغ باید از گروه زبده و ماهر در این زمینه کمک بگیرید، برای این منظور می‌توانید با شماره تماس‌های زیر تماس بگیرید تا با مسئولین برتر نهال در تماس باشید. مسئولین این مرکز نهایت کمک و راهنمایی را برای شما خواهند داشت تا بتوانید یک محوطه زیبا برای باغ خود احداث کنید.  برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید انواع نهال در تهران می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

https://danotech.ir/cities-with-record-purchase-saplings

تماس:

09144501003

09141832393

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *