تبلیغات

تبلیغات

آی سی استور، معتبرترین مرجع خرید انواع آی سی شارژ و تغذیه

iccharge

آی سی استور، معتبرترین مرجع خرید انواع آی سی شارژ و تغذیه، رقابت سنگینی را بین تعمیرکاران موبایل بر سر سرعت بستن یک موبایل به‌وجود آورده است. چراکه در دسترس بودن قطعات موبایل به‌واسطه این مرجع معتبر، دغدغه تعمیرکاران را برطرف کرده و حال به فکر رقابت افتاده‌اند. رقابتی که هم فال است و هم تماشا. چراکه قیمت‌ها در این فروشگاه بسیار به‌صرفه و مناسب است. صحت این موضوع با مقایسه قیمت آی سی شارژ این فروشگاه با دیگر مراکز فروش قابل اثبات است.

در دنیایی که تلفن همراه به همه‌چیز سرعت بخشیده، باید خدمات مناسبی نیز برای این تکنولوژی ارتباطی نیز ارائه شود. خدماتی که در کنار کیفیت، وجدان کاری قرار بگیرد و یک محصول اورجینال با گارانتی به دست مشتری برسد. در ادامه درباره معتبرترین مرجع خرید آی سی شارژ و تغذیه مطالبی را ارائه می‌دهیم.

در مورد آی سی چه می‌دانید؟

قبل‌از هر چیز لازم است با مطالبی مثل قیمت آی سی شارژ و آی سی تغذیه، همچنین کارایی آن‌ها بیشتر آشنا شوید. آی سی یک قطعه داخلی موبایل به‌حساب می‌آید. وقتی تلفن همراه درست شارژ نمی‌کند یا شارژ آن زود خالی می‌شود، احتمالا مشکل از همین قطعه باشد.

آی سی‌ها اولین بار در سال 1958 توسط 3 مهندس اختراع شد که یکی از آن‌ها به نام کریستوفر کیلستد مؤسس شرکت اینتل (Intel) شد. البته آی‌سی (مدار مجتمع) که در آن زمان اختراع شد، به‌شکل تکامل‌یافته امروز نبود و از آی‌سی در لوازم مختلفی قابل استفاده است. این قطعه فقط مختص تلفن همراه نیست و در تلویزیون، وای‌فای، وسایل پزشکی و موارد دیگر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه به معرفی 2 نوع آی سی شارژ و تغذیه می‌پردازیم.

معرفی انواع آی سی شارژ

 

معرفی انواع آی سی شارژ

آی سی شارژ در واقع یک قطعه هدایت‌کننده جریان برق به باتری تلفن همراه است. طبق این چرخه ابتدا جریان برق وارد سوکت شارژر شده و بعد آی‌سی شارژر، به‌کمک آمده و این جریان را دریافت و به باتری منتقل می‌کند. ازآنجایی‌که آی‌سی یک منتقل‌کننده جریان برق است، پس بیش‌تر در معرض خرابی قرار می‌گیرد.

ازاین‌رو شما به‌عنوان یک تعمیرکار می‌توانید با مراجعه به آی سی استور، معتبرترین مرجع خرید انواع آی سی شارژ و تغذیه یک محصول اورجینال و باکیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنید. البته باید بدانید آی سی شارژ انواع مختلفی دارد، ازجمله:

  • آی سی مدار آنتن
  • آی سی تصویر
  • آی سی لایت
  • آی سی وای فای، بلوتوث
  • آی سی نوکیا، سامسونگ، آیفون (موبایل، تبلت)

معرفی انواع آی سی تغذیه

آی سی تغذیه (PMIC) یک تراشه بسیار مهم برای تغذیه تلفن همراه به‌حساب می‌آید. در واقع آی سی تغذیه با مدیریت توزیع انرژی به تمام قسمت‌های تلفن همراه به عملکرد بهتر دستگاه کمک می‌کند. مسئولیت شارژ باتری نیز بر عهده همین قسمت است. پس اگر تشخیص دادید که باتری خوب شارژ نمی‌شود، احتمالا مشکل از این قسمت خواهد بود.

چه زمانی به آی سی تغذیه آسیب خواهد رسید؟ باید پاسخ داد زمانی که دستگاه در هوای بسیار گرم یا خیلی سرد به شارژ متصل می‌شود، این اتفاق رخ خواهد داد. پس اگر با خرابی این قطعه روبه‌رو شده‌اید، با خرید آی سی تغذیه از مراکز معتبر و البته رعایت مسائل فنی هنگام نصب، به تعمیر قطعه بپردازید. فقط توجه داشته باشید که آی سی تغذیه در برندهای مختلفی وجود دارد، ازجمله:

  • آی سی سامسونگ سمیکنداکتور
  • آی سی کوالکام
  • آی سی تغذیه مدیاتک
  • تگزاس اینسترومنتش
  • سیلیکون میتوس
  • های سیلیکون

آی سی استور، معتبرترین مرکز خرید آی سی شارژ و تغذیه

 

معرفی انواع آی سی تغذیه

آی‌سی یک قطعه بسیار مهم و حساس در دستگاه است که در معرض آسیب‌های ولتاژی بسیاری قرار دارد. چراکه آی‌سی در جریان برق نقش اساسی دارد. ازاین‌رو شرکت‌های مختلفی درزمینه فروش این تراشه فعالیت دارند.

یک شرکت معتبر ویژگی‌هایی دارد که مصرف‌کنندگان باید به آن توجه داشته باشند. کیفیت در محصولات، گارانتی پس‌از فروش، محصولات اورجینال و قیمت مناسب از ویژگی‌های یک شرکت معتبر درزمینه فروش آی سی شارژ و تغذیه است.

آی سی استور، معتبرترین مرجع خرید انواع آی سی شارژ و تغذیه با در نظرگیری این ویژگی‌ها و تعهد به ارسال سریع، رضایت مشتریان را جلب کرده است. این شرکت با تعهد مشاورین متخصص برای خرید یک محصول مناسب به مشتریان کمک خواهد کرد. همچنین این شرکت محصولات خود را به‌صورت 100درصد تضمین اورجینال‌بودن در اختیار مشتری‌هایش می‌گذارد. برخی از محصولات و خدمات آی سی استور از قرار زیر است:

  • فروش اکتیویشن (اکانت نقشه خوانی)
  • فروش انواع آی سی (شارژ، تغذیه، هارد، مدار آنتن، صدا، تاچ)
  • فروش انواع سی‌پی‌یو
  • آموزش آنلاین تعمیرات موبایل
  • لوازم مصرفی تعمیرات موبایل (روغن فلکس، خمیر قلع، چسب تاچ، سیم قلع کش)

چند نکته هنگام خرید آی سی

امروز تمام ارتباطات به تلفن هوشمند ختم شده و حتی مهم‌ترین اسناد در این دستگاه ذخیره می‌شود. پس خرابی یا هرگونه نقص در این دستگاه غیر از ضرر مالی برای مالک، مشکلات ازبین‌رفتن این اطلاعات وجود دارد. شما به‌عنوان یک تعمیرکار وظیفه تعمیر این دستگاه و حفظ آن را دارید. بنابراین، لازم است هنگام خرید نکاتی را به یاد داشته باشید. در ادامه به معرفی این نکات می‌پردازیم:

  • خرید از فروشگاه معتبر
  • گارانتی معتبر پس‌از فروش
  • کیفیت بالای دستگاه و برند معتبر
  • خرید آی‌سی مناسب دستگاه
  • قیمت مناسب
  • پلمپ‌بودن قطعه

جمع‌بندی

در این مقاله به معرفی آی سی استور، معتبرترین مرجع خرید انواع آی سی شارژ و تغذیه پرداختیم و اطلاعاتی درباره آی‌سی به شما ارائه دادیم. طبق این اطلاعات آی سی وظیفه دریافت، نگهداری و انتقال جریان برق (ولتاژ مناسب) را به کل قسمت‌های دستگاه بر عهده دارد.

این قطعات روی صفحات چیپ (صاف) از جنس سلیسیم قرار دارد که نیمه‌رسانا هستند. حساسیتی که این قطعات به‌دلیل در معرض قرار گرفتن جریان برق دارد، ممکن است نسبت به بقیه قسمت‌های دستگاه بیشتر در مواجه با خرابی قرار بگیرد. ازاین‌رو مراجعه کنندگان برای تعمیر آن نیز بیشتر خواهد بود.

درصورتی‌که می‌خواهید این قطعه را برای مشتریان خود تعمیر کنید، با مراجعه به icstore.ir برای خرید قطعه اورجینال و مناسب دستگاه‌تان اقدام کنید. سفارش آنلاین در این فروشگاه در وقت شما صرفه‌جویی کرده و ارسال سریع توسط فروشگاه نیز از مزیت خرید محسوب می‌شود. البته باید افزود که خرید آنلاین دلیلی بر عدم گارانتی محصول نیست و آن را در منزل دریافت خواهید کرد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *