تبلیغات

تبلیغات

داستان بازی اساسین کرید میراژ + نقد و بررسی بازی

Assassin’s

بازی Assassin’s Creed Mirage یکی از جدیدترین نسخه‌های اساسینز کرید محسوب می‌شود. این بازی در واقع ترکیبی از گذشته و حال سری بازی‌های اساسینز کرید است و می‌تواند آن حس قدیمی را در دل شما زنده کند. در بازی Assassin’s Creed Mirage یوبیسافت تلاش کرده است تا حس قدیمی و نوستالژیک را در این بازی زنده کند و شما را به 15 سال پیش برگرداند.

البته با این حال باز هم در این بازی شاهد نوآوری‌ها و گیم پلی متفاوت هستیم که همگی در کنار هم می‌توانند در تجربه شما از بازی تأثیرگذاری باشند. در واقع میراژ یک اثر فن سرویس محسوب می‌شود. به این معنی که هم آن حس قدیمی و نوستالژی را پس از 15 سال زنده می‌کند و در عین حال یک بازی مدرن و اورجینال نیز محسوب می‌شود که با بازی‌های هم سبک خود رقابت می‌کند.

اساسین کرید میراژ

داستان بازی Assassin’s Creed Mirage

داستان بازی با شخصیتی به اسم بسیم ابن اسحاق شروع می‌شود. شخصیتی که سعی می‌کند با دزدی زندگی خود را در شهر بغداد و در منطقه بغداد بگذراند. در عین حال بسیم در کل زندگی خود مدام کابوس‌های مختلفی می‌دید. کابوس‌هایی که انگار یک هیولا ترسناک همیشه بسیم را زیر نظر دارد. بسیم از دوست خود نهال، که سال‌های در کنار بسیم بوده، کمک گرفته است تا این کابوس‌ها را تحمل کند.

بسیم با اینکه یک دزد ماهر بود ولی همیشه علاقه داشت تا به گروه مخفی یا هیدن وان ها ملحق شود. به همین دلیل برای اینکه خود را به این گروه مخفی اثبات کند، به کاخ المتوکل خلیفه شهر بغداد می‌رود تا یک شئی باستانی را مورد سرقت قرار دهد.

در این اتفاق زمانی که بسیم و نهال به دنبال فرصت مناسبی هستند تا جعبه آرتیفکت را بردارند، خلیفه بغداد به سمت نهال حمله می‌کند و در جریان این مبارزه، نهال دوست صمیمی بسیم کشته می‌شود. پس از این نبرد بسیم فرار می‌کند و سعی می‌کند خود را از دید نیروهای امنیتی پنهان کند.

پس از اینکه بسیم به خانه می‌رسد، به خواب می‌رود و پس از بیدار شدن یکی از اعضای اصلی هیدن وان ها را در کنار خود می‌بیند. این شخص که در کنار بسیم نشسته است، از اهمیت جعبه آرتیفکت برای بسیم توضیح می‌دهد. او سپس از بسیم درخواست می‌کند که با استفاده از قایقی، از بغداد فرار کند. بسیم این درخواست را قبول نمی‌کند و به سمت انبار و پیش دوستان خود می‌رود.

پس از اینکه وارد این منطقه می‌شود با صحنه‌ای دردناک رو به رو می‌شود! همه دوستان بسیم توسط نیروهای امنیتی کشته شده‌اند. حال در این بین که بسیم اقدام به فرار می‌کند، توسط نیروهای امنیتی بغداد دستگیر می‌شود. ولی روشن بنت لا احد وی را نجات داده و به مقر هیدن وان ها می‌برد. بسیم در این مقر شروع به یادگیری اصول مبارزه هیدن وان ها می‌کند تا بتواند مأموریت‌های مختلفی را برای هیدن وان ها انجام دهد. شما می‌توانید با خرید اکانت قانونی بازی میراژ، نقش اصلی بازی را برعهده گرفته داستان این بازی جذاب را تجربه کنید!

همچنین بخوانید  روش های تست لپ تاپ استوک و دست دوم

اساسین کرید میراژ

نقد و بررسی بازی Assassin’s Creed Mirage

با انتشار بازی اساسینز کرید میراژ، شرکت یوبیسافت اعلام کرد که ساخته این استودیو به ریشه‌های قدیمی این مجموعه بازی‌ها بازگشته است. همین موضوع باعث خوشحال تعداد بسیاری از گیمر ها و طرفداران مجموعه بازی‌های اساسینز کرید شد.

اما سوال مهمی که ممکن است در ذهن بسیاری از افراد مطرح شود این است که، آیا بازی Assassin’s Creed Mirage توانسته است و همان سبک و سیاق نسخه‌های قدیمی برسد؟ برای جواب به این سوال بهتر است با هم بازی اساسینز کرید میراژ را مورد نقد و بررسی قرار دهیم تا به ویژگی‌های متعدد این بازی بیشتر و بهتر آشنا شویم.

همچنین اگر از طرفداران اصلی سری بازی‌های جی تی ای هستید، همین الان از سایت ورم گیم اقدام به خرید اکانت gta v کنید و از این بازی دوست داشتنی لذت ببرید.

 

نقاط قوت بازی Assassin’s Creed Mirage

تلاش برای بازگشت به گذشته

Assassin’s Creed Mirage یک بازی اکشن و ماجراجویی محسوب می‌شود که با استفاده از درون مایه‌های مخفی کاری توسط استودیو بازی سازی یوبیسافت طراحی و توسعه یافته شده است. یکی از مهمترین تغییراتی که در بازی Assassin’s Creed Mirage شاهد آن هستیم، توجه و بازگشت سبک بازی به ریشه‌های قدیمی این مجموعه بازی‌ها است!

در طراحی و توسعه این بازی به مخفی کاری و نبردهای تن به تن اهمیت زیادی داده شده است. همین موضوع باعث می‌شود بتوانید تجربه‌ای لذت بخش و متفاوت از این بازی دوست داشتنی و جذاب داشته باشید.

داستان و شخصیت پردازی‌های بازی

اگر بازی اساسینز کرید والهالا را تجربه کرده‌اید، حتما با شخصیت بسیم آشنایی نسبی دارید! همان طور که گفته شد، بسیم یکی اساسینز اهل عراق و شهر بغداد است که به عنوان یکی از هیدن وان ها به اسکاندیناوی سفر می‌کند تا با ایوور شخصیت اصلی بازی اساسینز کرید والهالا دیدار کند.

ایوور یک اساسینز محسوب نمی‌شود ولی کمک‌هایی که بسیم به او کرد و همچنین اتفاقات متعدد بازی اساسینز کرید والهالا همگی باعث شدند که بسیم به یکی از اصلی‌ترین شخصیت‌های فرقه تبدیل شود. استودیو یوبیسافت با توجه به استقبالی که از بسیم در بازی اساسینز کرید والهالا شد تصمیم گرفت یک بسته الحاقی به بازی اضافه کرده و داستان بسیم را به بازی اضافه کند.

به شما پیشنهاد می‌کنم که فرصت طلایی تهیه اکانت اساسین کرید میراژ را از دست ندهید و همین الان اکانت قانونی این بازی را از سایت worm game با مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید.

نقاط ضعف بازی Assassin’s Creed Mirage

 

همچنین بخوانید  نحوه راه اندازی استودیو خانگی

اساسین کرید میراژ

هوش مصنوعی ضعیف

به طور کلی یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که هر بازی اکشن و ماجراجویی مانند red dead 2، اساسینز کرید و… باید در خود داشته باشد، هوش مصنوعی قدرتمند است! متأسفانه این ویژگی در بازی Assassin’s Creed Mirage زیاد پررنگ نیست و امیدواریم در آپدیت‌های بعدی بازی این مشکل برطرف شود.

تکراری بودن مأموریت‌های فرعی

همچنین در برخی از مأموریت‌های فرعی شاهد تکراری بودن محیط‌ها و شخصیت‌های موجود در بازی هستیم. همین موضوع باعث می‌شود که کاربران و گیمر ها تجربه خوبی از این بازی جذاب نداشته باشند.

سخن پایانی

در کل باید گفت که بازی Assassin’s Creed Mirage یک نسخه بی عیب و نقص محسوب نمی‌شود ولی می‌تواند حس خوبی را منتقل کند. باید این نکته را نیز اضافه کنم که بازی اساسینز کرید میراژ من را به 15 سال پیش برد! زمانی که در دوران نوجوانی برای اولین بار سری بازی‌های اساسینز کرید را تجربه کردم. شما می‌توانید با تهیه اکانت قانونی این بازی دوست داشتنی، در کنار تجربه یکی از جدیدترین نسخه‌های بازی اساسینز کرید، یاد نسخه‌های قدیمی این بازی را در دل خود زنده کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *