تبلیغات

تبلیغات

چگونه در کالاف لجند رایگان بگیریم؟

iranmojo

همان‌طور که می‌دانید، لجندری کالاف دیوتی موبایل بالاترین سطح تجهیزات در این بازی است و هرگیمری علاقه دارد تا تجهیزاتش را به بالاترین سطح برساند. برخی از گیمرها حتی به دنبال دریافت لجند رایگان کالاف هستند و روش‌های مختلفی را برای رسیدن به این خواسته‌شان امتحان می‌کنند. ما در این مقاله بررسی خواهیم کرد که چگونه می‌توانید لجند کالاف را به شکل رایگان دریافت کنید و آسان‌ترین روش‌ها برای این کار چیست.

در ادامه این مقاله به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

  1. چگونه در کالاف دیوتی لجند بگیریم؟
  2. محبوب ترین لجندری ها در کالاف دیوتی موبایل
  3. چگونه در کالاف گان لجند رایگان بگیریم؟
  4. چگونه در کالاف اسکین لجندری رایگان بگیریم؟
  5. با خرید سی پی ارزان ایران موجو آیتم های لجند رایگان دریافت کنید
  6. تفاوت آیتم های لجند رایگان و لجند پولی در کالاف
  7. به نظر شما بهترین روش دریافت گان لجند رایگان چیست؟

چگونه در کالاف دیوتی لجند بگیریم؟

لجندری کالاف دیوتی بالاترین سطح هرتجهیزاتی در این بازی است؛ با به دست آوردن اسکین های لجند کالاف، آن اسکین را به بالاترین سطح خود خواهید رساند. راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید تجهیزات خود را به سطح لجند کالاف برسانید و بین گیمرهای دیگر متمایز شوید.

شما با حرفه‌ای‌تر شدن در بازی رنک خود را به لجندری خواهید رساند و با حرفه‌ای‌ترین و بهترین بازیکنان جهان بازی خواهید کرد. با به دست آوردن جوایز بیش‌تر، کمبو لجند کالاف را دریافت خواهید کرد و از ویژگی‌ها و ظاهر خاص آیتم‌های آن‌ بهره‌مند خواهید شد.

می‌توان گفت سریع‌ترین راه گرفتن لجند کالاف در بازی، استفاده از گردونه‌ها و لاکی دراوها است. با این حال این کار نیاز به خرید آیتم‌ها با سی پی دارد. روش‌های رایگانی نیز برای به دست آوردن آیتم‌هایی مانند گان لجند کالاف و ماشین لجند کالاف وجود دارد که در ادامه آن‌ها را بررسی کرده‌ایم.

محبوب ترین لجندری ها در کالاف دیوتی موبایل

اسکین های لجند کالاف دیوتی موبایل

گان های لجند کالاف دیوتی موبایل

کالاف لجند رایگان

خرید اسکین لجند کالاف دیوتی موبایل

  • اسکین Mace Final Guard؛ ورژنی از اسکین گوست.
  • اسکین Phantom Osiris
  • اسکین Gunzo
  • اسکین Reaper Ashura
  • اسکین Firebreak Basilisk
  • اسکین Ghost Retribution
  • اسکین Nikto Darkside؛ بهترین اسکین لجند کالاف در حال حاضر به عقیده بسیاری از گیمرها.

خرید گان لجند کالاف دیوتی موبایل

  • GKS – Unicorn
  • AK 117 Meltdown
  • HBR Swarm
  • ASM 10 Bunker Buster
  • BK-57 Space Race
  • KN-44 Color Spectrum
  • FR.556 SuperHighway

شما ممکن است این گان ها یا اسکین ها را بتوانید بصورت رایگان نیز دریافت کنید در ادامه به نحوه دریافت رایگان آنها پرداخته‌ایم.

چگونه در کالاف گان لجند رایگان بگیریم؟

 

کالاف لجند رایگان

نمی‌توان گیمری را پیدا کرد که به دنبال دریافت گان لجند رایگان در کالاف دیوتی موبایل یا آموزش گرفتن گان لجند کالاف نباشد. با این حال باید گفت که گرفتن گان لجند کالاف به شکل رایگان تقریبا فقط به شانس شما بستگی دارد. شما پس از پایان هر تورنومنتی که انجام می‌دهید، جوایزی دریافت می‌کنید. اگر شانس با شما یار باشد، می‌توانید گان لجند کالاف را در بین این جوایز پیدا کنید.

به همین دلیل نباید به عناوینی مانند سایت گان لجند رایگان دل ببندید، نمی‌توانید گان لجند کالاف را به شکل رایگان در بیرون از بازی پیدا کنید و فقط اگر خوش‌شانس باشید، این آیتم‌ها را در داخل بازی دریافت خواهید کرد.

راه دیگر دریافت گان لجند دریافت آن با خرید سی پی است در واقع این گان ها را نمی توانید از فروشگاه داخل بازی بخرید،باید از گردونه‌های شانس و لاکی دراوهای بازی استفاده کنید. اگر گان لجند کالاف را خریداری نکنید، به دست آوردن رایگان آن فقط به شانستان بستگی دارد.

چگونه در کالاف اسکین لجندری رایگان بگیریم؟

دریافت اسکین لجند کالاف رایگان هم مانند اسلحه‌ها، با بازی کردن، بردن تورنومنت‌ها و داشتن میزان خوبی از شانس امکان‌پذیر است. اگر خوش‌شانس باشید،‌ اسکین‌های لجند محبوب مانند گوست لجند را بین کریت‌ها یا جایزه‌های مسابقات پیدا خواهید کرد. به غیر از داشتن شانس زیاد، راه رایگان دیگری برای دریافت اسکین رایگان لجند وجود ندارد.

با این حال اگر به دنبال راه‌های آسان به دست آوردن اسکین لجند کالاف هستید تا بین گیمرها متمایزتر و حرفه‌ای‌تر دیده شوید، پیشنهاد ما استفاده از سی پی و خرید بتل پس کالاف است. اگر می‌خواهید از این روش آسان اطلاعات بیش‌تری پیدا کنید، ادامه مقاله را بخوانید.

با خرید سی پی ارزان ایران موجو آیتم های لجند کالاف دریافت کنید

 

کالاف لجند رایگان

همانطور که گفته شد آیتم‌های لجند در فروشگاه بازی وجود ندارند؛ برای دریافت آن باید از گردونه‌های شانس و لاکی‌ دراوها این آیتم‌ها را دریافت کنید. اگر بتل‌پس گرندفورس کالاف را داشته باشید، احتمال اینکه اسکین یا گان لجند کالاف بین جوایز بتل‌پس باشد، وجود دارد.

همچنین آفرهایی که در پایان هر سیزن یا بخاطر مناسبت‌ها بازی کالاف دیوتی، یک سری آفر موجود می‌کند که در آن می‌توانید با کم‌ترین قیمت سی پی، اسکین و… دریافت کنید.در واقع بازیکنان با خرید آفر های کالاف دیوتی نیز شانس دیگری برای دریافت گان و اسکین لجند دارند.

پس بهترین راه دریافت آیتم‌های لجند، استفاده از سی پی و خرید این آیتم‌ها است؛ اما همانطور که می‌دانید سی پی کالاف را فقط باید خریداری کنید که پیشنهاد تک تیپ به شما خرید سی پی ارزان ایران موجو است؛ شما با خرید سی پی از ایران موجو بهترین خدمات را در ازای پایین‌ترین قیمت سی پی دریافت خواهید کرد. با خرید سی پی بهترین گان‌ها و اسکین‌های لجند کالاف را به دست آورید.

همچنین، سی پی در کالاف به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا به صورت سریعتر به سلاح‌ها و امکانات پیشرفته جهت شخصی سازی و افزایش تجربه کاربری در بازی دسترسی یابند و تجربه بازی خود را در محیط بازی و در برابر حریفان بهبود بخشند.

تفاوت آیتم های لجند رایگان و لجند پولی در کالاف

برخلاف تصور بعضی از گیمرها که فکر می کنند گان لجند تاثیری روی گیم‌پلی و قدرت بازیکنان نمی‌گذارد، باید بدانید که گان لجند در شلیک و تعداد اتچمنت ها با گان های اپیک و رایگان خیلی قوی تر عمل می کند.آیتم‌های لجند پولی که می‌خرید، از ویژگی‌های بیش‌تری برخوردار باشند.

تفاوت اصلی آیتم لجند کالاف رایگان و پولی در به دست آوردنشان است؛ برای به دست آوردن لجند کالاف رایگان باید زمان زیادی را صرف بازی‌کردن کنید و علاوه بر آن از شانس بالایی هم برخوردار باشید تا پس از پایان هر تورنومنت یا با خرید هر کریت، یک آیتم لجند به دست آورید. در حالی که با خرید سی پی و خرید آیتم‌ها، در چند ثانیه بهترین آیتم‌های لجند کالاف را دریافت خواهید کرد.

به نظر شما بهترین روش دریافت گان لجند رایگان چیست؟

ما در این مقاله بهترین روش‌های دریافت اسکین و گان لجند کالاف رایگان را شرح دادیم. با این حال ممکن است روشی را از قلم انداخته باشیم یا روش جدیدی برای به دست آوردن لجند رایگان وجود داشته باشد. شما می‌توانید شما برای دریافت لجند کالاف به صورت رایکان از چه روشی استفاده می کنید؟ تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *