تبلیغات

تبلیغات

گوشی Moto G Play 2024 دارای یک دوربین 50 مگاپیکسلی و قیمتی مقرون به صرفه است

The-Moto-G-Play-2024-has-a-50-megapixel-camera-and-an-affordable-price-tag

موتورولا گوشی مقرون به صرفه خود را با نام Moto G Play 2024 به همراه یک دوربین 50 مگاپیکسلی مشابه آنچه در سری اس 23 سامسونگ وجود دارد عرضه خواهد کرد.

اگرچه، G Play 2024 سخت افزار مورد استفاده در S23 را نخواهد داشت، اما همچنان می تواند با لنز 50 مگاپیکسلی خودجهش بزرگی را نسبت به نسخه های قبلی ایجاد کند. در این سری از گوشی های موتورولا، سعی شده است از ویژگی های نرم افزاری زیادی برای افزایش کیفیت تصاویر استفاده شود. ابزارهایی چون، HDR و Phase Detection Autofocus (فکوس خودکار تشخیص فاز) که Moto G Play از آن پشتیبانی می کند.

در مورد اولی، باید بگوییم که HDR مخفف High Dynamic Range است و در واقع به تکنیکی اشاره دارد که جزئیات را در رنگ های روشن و یا تیره نمایش می دهد. به بیان دیگر عمق بیشتری را در صفحه ایجاد می کند. با این حال، در دومی قابلیت خاصی در دوربین است که می تواند تشخیص دهد پرتو های نور از کدام سمت وارد لنز دوربین می شود.

تنها نکته منفی که در این گوشی مواجه هستیم، این است که G Play 2024 تنها از یک لنز دوربین بهره می برد و از گزینه های تله فوتو و یا لنز های اولتراواید خبری نخواهد بود.

دوربین سلفی نیز ارتقاء یافته است و از 5 مگاپیکسل به 8 مگاپیکسل رسیده است. موتورولا اعلام کرده است که ویژگی Photobooth را به دوربین اضافه کرده است که می تواند تصاویر متفاوت تری را از شما و دوستانتان بگیرد.

سخت افزاری متفاوت

گوشی G Play 2024 دارای برخی از سخت افزار های اتقاء یافته و با این حال، برخی از محدودیت های موجود در نسل قدیمی خود مواجه است.

به عنوان مثال، گوشی G Play 2024 دارای پردازنده کوالکام با نام Snapdragon 680 4G، رم 4 و حافظه داخلی 64 گیگابایت از نوع UFS 2.2 است که نسبت به نسخه قبلی خود پیشرفت قابل توجهی را دارد و می تواند در اجرای برنامه یا بازی ها موفق تر ظاهر شود.

با این حال، این گوشی در برخی از سخت افزار ها همچنان رویه قبل را در پیش گرفته است. مثلا، صفحه نمایش گوشی از همان ابعاد 6.5 اینچی از نوع IPS LCD با حداکثر نرخ نوسازی 90 هرتز و رزولوشن 720 * 1600 پیکسل بهره می برد. و یا میزان حجم باتری 5,000 میلی آمپر ساعت است که به نسبت نسخه قبلی هیچ گونه تغییری ندارد.

اما، نکته جالبی که در گوشی Moto G Play 2024 به چشم می خورد، مربوط به برخی از ویژگی هایی است که آن را برای استفاده بچه ها مناسب می کند. مثلا، در صفحه نمایش از یک محافظ قدرتمند با نام Corning Gorilla 3 استفاده شده است که دارای رتبه حفاظتی IP52 می باشد و آن را در برابر ضربه های ناگهانی محافظت می کند. از طرفی این دستگاه ویژگی نرم افزاری خاصی با نام Family Space را در اختیار والدین قرار می دهد تا مشخص کنند که بچه ها چه مقدار از زمان خود را می توانند صرف استفاده از گوشی کنند و یا اصلا به کدام نرم افزار و یا بازی ها در گوشی دسترسی داشته باشند.

همچنین بخوانید  سامسونگ گلکسی اس 10 Lite و نوت 10 Lite را معرفی می کند

دسترسی گوشی Moto G Play 2024

گوشی Moto G Play 2024 در تاریخ 8 فوریه 2024 در بخشی از کشور های آمریکا و اروپایی با قیمت 150 دلار عرضه خواهد شد. تلفن هوشمندی که هرچند دارای سخت افزار میان رده است، اما با توجه به قیمتی مقرون به صرفه آن، پیشبینی می شود فروش خوبی را در سراسر جهان تجربه کند.به این ترتیب، با توجه به داده های ارائه شده، اگر شما نیز علاقه مند به استفاده از این گوشی هستید، می بایست در پایان این فصل و یا اوایل شروع بهار، منتظر بمانید تا علاوه بر عرضه کامل از قیمت اولیه آن نیز کاسته شود.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *