تبلیغات

تبلیغات

مستر کارت برای ایرانیان

mastercardiran

امروزه شرکت‌های مختلفی در حوزه ارائه خدمات مالی در سراسر دنیا فعال هستند. در واقع این شرکت‌ها در تلاش هستند تا این امکان را برای کاربران به وجود بیاورند تا بتوانند از سرمایه خود در سراسر جهان بدون نیاز به طی کردن مراحل طاقت فرسا اداری استفاده کرده و به بهترین شکل ممکن خریدهای خود را انجام دهند. یکی از برترین مجموعه‌های فعال در این حوزه مستر کارت است.

در واقع MasterCard یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های ارائه دهنده کارت‌های اعتباری در جهان است. در صورتی که اقدام به خرید مستر کارت کنید، شما می‌توانید از این کارت برای خرید و انجام تراکنش‌های مالی در بیش از 175 کشور جهان استفاده کنید. البته به دلیل شرایط تحریمی، ایرانیان نمی‌توانند برای خرید مستر کارت فیزیکی یا مجازی اقدام کنند. البته این مشکل به آن معنا نیست که شما نمی‌توانید مستر کارت دریافت کنید. در ادامه بیان می‌کنیم که چگونه می‌توانید به راحتی در داخل کشور با کمک مجموعه تهرانیکس اقدام به خرید مستر کارت فیزیکی و مجازی کرده و از مزایای آن بهره مند شوید.

 

مستر کارت برای ایرانیان

مسترکارت چیست؟

اگر بخواهیم شما را با مستر کارت آشنا کنیم باید گفت که این کارت‌ها در واقع یک شبکه پرداخت بین المللی هستند که به کاربران این امکان را می‌دهند تا بتوانند با استفاده از آن‌ها خریدهای خود را در سراسر جهان انجام دهند. MasterCard در سال 1966 توسط انجمن کارت بین المللی (ICA) تأسیس شد و هم اکنون توسط شرکت مستر کارت، یک شرکت آمریکایی چند ملیتی، اداره می‌شود. به جز چند کشور تحریمی، مستر کارت در بیش از 175 کشور در سراسر جهان قابل استفاده بوده و بیش از 80 میلیون دستگاه در سراسر دنیا وجود دارند که از این کارت‌ها پشتیبانی می‌کنند.

انواع مستر کارت

قبل از خرید مسترکارت به این نکته توجه داشته باشید که این کارت‌ها در انواع مختلفی ارائه می‌شوند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. اگر بخواهیم شما را با انواع مستر کارت آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مستر کارت کلاسیک

ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین نوع مسترکارت، مسترکارت کلاسیک است. با استفاده از این کارت شما می‌توانید از در سراسر دنیا اقدام به انجام تراکنش‌های مالی کنید. همچنین شرکت MasterCard از شما در برابر فیشینگ و کلاهبرداری حفاظت می‌کند. به صورت کلی مستر کارت کلاسیک ویژگی و مزایا خاصی ندارد و تنها برای انتقال پول یا خرید آنلاین می‌توانید از آن استفاده کنید.

مستر کارت گلد

یکی از انواع مستر کارت‌هایی که می‌توانید برای آن خریداری کنید، گلد است. خرید و استفاده از این نوع کارت، مزایای بیشتری نسبت به خرید مستر کارت کلاسیک برای شما دارد. در وهله اول می‌توانید از این نوع مستر کارت برای انتقال پول و برداشت در سراسر دنیا استفاده کنید.

مزیت دیگری که این نوع کارت دارد این است که دارندگان آن می‌توانند در بیش از 1300 سالن فرودگاه در سراسر جهان به امکانات اختصاصی برای استراحت قبل از پرواز یا انجام برخی کارها دسترسی پیدا کنند. این مزیت برای افرادی که سفرهای خارجی بسیار زیادی دارند، فوق العاده عالی است.

همچنین اگر با استفاده از این مستر کارت اقدام به خرید کنید، این امکان برای شما وجود دارد تا اگر مشکلی برای خرید شما پیش آمد، تا 90 روز بتوانید از خرید خود حفاظت کرده و وجه خود را دریافت کنید.

مستر کارت پلاتینیوم

اگر به دنبال کامل‌ترین نوع MasterCard هستید، می‌توانید اقدام به تهیه مستر کارت پلاتینیوم کنید. با خرید مسترکارت پلاتینیوم می‌توانید به تمامی مزایا مستر کارت‌های کلاسیک و گلد دسترسی پیدا کنید. همچنین دارندگان این کارت می‌توانند به طیف وسیعی از امکانات مانند رزرو پروازها و خرید بلیط، دسترسی به زمین‌های گلف اختصاصی در سراسر دنیا و… دسترسی پیدا کنند.

همچنین دارندگان این نوع کارت، در یک برنامه پاداش قرار می‌گیرند و با هر بار خرید، امتیاز کسب می‌کنند. سپس می‌توانند با استفاده از این امتیازها، جوایز مختلفی را دریافت کنند. مزیت دیگری که خرید مستر کارت پلاتینیوم دارد، ارائه بیمه خرید است. بر اساس این بیمه، در صورت سرقت یا آسیب دیدن خریدهای انجام شده، شرکت MasterCard به شما کمک می‌کند تا بتوانید مشکلات خود را با کمترین چالش برطرف کنید.

مستر کارت VIP

یکی از انواع مستر کارت که فوق العاده خاص است، مستر کارت‌VIP است. در صورتی که قصد دارید تا این کارت را دریافت کنید، باید در گام اول اقدام به ثبت سفارش در تهرانیکس کنید. پس از ثبت سفارش، می‌توانید از خدمات مجموعه تهرانیکس برای دریافت این کارت استفاده کنید.

کارت‌ VIP چند ویژگی مهم دارد که باعث محبوبیت آن شده است. اولا شما می‌توانید با این کارت‌ها سقف برداشت روزانه و ماهانه بیشتری نسبت به سایر کارت‌ها داشته باشید. ویژگی دیگری که این کارت‌ها دارند این است که به شما یک کد IBAN اختصاصی داده می‌شود. کد IBAN مشابه با کد شبا بوده و برای انتقال وجه با مبالغ بالا می‌توان از آن استفاده کرد. از دیگر مزایا این کارت‌ها عضویت در باشگاه مشتریان MasterCard است. با عضویت در این باشگاه می‌توانید به خدمات ویژه‌ ای دسترسی پیدا کرده و همچنین از تخفیف‌های انحصاری، کش بک، قرعه کشی و… استفاده کنید.

مزایای استفاده از مستر کارت

فارغ از آن که چه نوع MasterCard را خریداری می‌کنید، استفاده از این کارت‌ها در سراسر دنیا مزایا گوناگونی برای شما به همراه دارد. از مهم‌ترین مزایا استفاده از این کارت‌ها، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکان خرید از فروشگاه‌ها و کسب و کارهای در سراسر جهان

کارت‌های MasterCard در بسیاری از کشورهای جهان پذیرفته می‌شود، بنابراین ایرانیان می‌توانند از آن برای خرید از فروشگاه‌ها و کسب و کارهای سراسر جهان استفاده کنند. این امر به ویژه برای افرادی که به سفرهای خارجی می‌روند، بسیار مفید است.

امکان برداشت نقدی از دستگاه‌های خود پرداز

شما می‌توانید با استفاده از این کارت‌ها، اقدام به برداشت نقدی از دستگاه‌های خود پرداز در سراسر دنیا کنید. ایرانیانی که این کارت‌ها را دریافت می‌کنند، در شرایطی که در سفرهای خارجی خود به دریافت وجه نقد نیاز دارند، می‌توانند به راحتی از این کارت استفاده کنند.

امکان دریافت مزایای ویژه

با توجه به نوع مستر کارتی که دارید، این شرکت خدمات و مزایای ویژه ای مانند بیمه، تخفیف در خرید، دسترسی به امکانات مختلف و… را ارائه می‌دهند. به عنوان مثال افرادی که مسترکارت پلاتینیوم دریافت می‌کنند. می‌توانند به امکانات خاصی مثل رزرو پروازها و خرید بلیط، دسترسی به زمین‌های گلف اختصاصی در سراسر دنیا و… دسترسی پیدا کنند.

نحوه دریافت مستر کارت در ایران

در صورتی که قصد دارید تا برای دریافت و خرید مستر کارت اقدام کنید، می‌توانید به سراغ یکی از بانک‌ها یا مؤسسات مالی که MasterCard صادر می‌کنند، آمده و از این طریق کارت خود را دریافت کنید. متاسفانه در داخل کشور ما بانک و موسسه مالی وجود ندارد که امکان خرید مستر کارت را فراهم کرده باشد. شما می‌توانید برای دریافت کارت، به سراغ مجموعه‌های فعال در حوزه ارائه خدمات ارزی بیایید و از این طریق کارت خود را دریافت کنید. یکی از برترین مجموعه‌های فعال در این حوزه، تهرانیکس است. اگر علاقه‌مندید تا مستر کارت فیزیکی و مجازی شخصی خودتان را دریافت کنید، می‌توانید در وب سایت تهرانیکس ثبت نام کرده و پس از مشخص کردن نوع MasterCard و پرداخت هزینه ریالی، کارت خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *