تبلیغات

تبلیغات

راهنمای خرید اکانت ظرفیتی و قانونی ps5 و ps4

accps5

اگر از مخاطبان دنیای گیم باشید، حتما در اکثر مواقع دغدغه تجربه بازی‌های جدید و آشنایی با روش‌های قانونی دسترسی به هر ویدیو گیم دارید. محال است پا به دنیای پر زرق و برق گیم و بازی گذاشته باشید و نام اکانت‌ ظرفیتی به گوشتان نخورده باشد. آشنایی کامل با این اکانت‌ها به عنوان یک گیمر، برای شما ضروری خواهد بود. در این مطلب اطلاعاتی جامع و لازم در رابطه با انواع اکانت ظرفیتی و نکاتی مرتبط به آن برای شما توضیح داده ایم.

اگر با انواع اکانت های ظرفیتی آشنایی کامل دارید و نیاز به توضیحات بیشتر ندارید:

برای خرید اکانت های ظرفیتی و قانونی پلی استیشن 4 و 5 در سایت گاماریو  کلیک کنید و ثبت نام کنید و با پایین ترین قیمت اکانت بازی مورد نظر خود را تهیه کنید.

 

خرید اکانت ظرفیتی

تفاوت اکانت پلاس ظرفیت کامل با ظرفیتی در چیست؟

روش های متفاوتی برای دسترسی به بازی های پلی استیشن از سمت کمپانی به مخاطبان معرفی شده است. اما برای داشتن یک انتخاب خوب و به صرفه لازم است تا مطابق با شرایط خود گزینه‌ی در دسترس تر و بهتر را انتخاب کنید. قطعا همه‌ی شما با نسخه های فیزیکی بازی آشنایی دارید، سنتی ترین روش برای تجربه‌ی یک بازی، نسخه‌ های فیزیکی محسوب می‌شوند. اما با پیشرفت دنیای گیم آپشن های جدید و پر مزیت‌تری مانند اکانت های دیجیتالی در اختیار طرفداران قرار گرفته است.

به بیان ساده برای خرید اشتراک پلی استیشن راه های مختلفی وجود دارد، کد گیفت کارت، اکانت ظرفیت کامل و یا اکانت ظرفیتی، گزینه‌های موجود برای شما خواهند بود. 

جهت خرید اکانت ظرفیت کامل پلاس، لازم است با استفاده از ایمیل و پسورد اکانت ریجن خود و از طریق فروشگاه پلی استیشن با حساب بانکی معتبر به طور مستقیم اقدام کنید. با پرداخت هزینه‌ی ماهانه به لیستی بلند از بازی‌های مختلف دسترسی خواهید داشت. از سری ویژگی‌‌های این اکانت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·        فعال سازی اشتراک پلاس بر روی اکانت شما

·        امکان شخصی سازی

·        امکان انتقال کنسول

·        امکان اشتراک گذاری اکانت با دوستان

·        قابل تمدید

حالا نوبت به معرفی اکانت‌های ظرفیتی رسیده است که در سه ظرفیت (1,2,3) ارائه می‌شوند. 

پیش از هر چیزی بهتر است بدانید که برخلاف تصور برخی دوستان، اکانت‌های ظرفیتی به هیچ عنوان غیر قانونی نیستند، البته در رابطه با ظرفیت 1 کمی شرایط متفاوت است و به طور کامل قانونی محسوب نمی‌شود.

 در این روش شما برای خرید اکانت یک بازی خاص، با انتخاب ظرفیت و همچنین کنسول مورد نظرتان اقدام می‌کنید. در واقع پس از طی کردن مراحل ثبت خرید توسط فروشگاه‌های گیم، یک اکانت حاوی ایمیل و پسورد مشخص در اختیار شما گذاشته می‌شود، در این مرحله فقط کافیست اکانت و اطلاعات لازم را در کنسول خود وارد و اکتیو کنید.

همچنین بخوانید  لیست قیمت nvr داهوا دستگاه دی وی ار و آی پی پیش فرض دوربین داهوا

 اکانت های ظرفیتی بر خلاف اکانت پلاس امکان شخصی سازی هایی مثل ایجاد تغییر در اطلاعات اکانت را نخواهند داشت. اما نکته قابل توجه این است که همچنان می‌توانید یک اکانت ظرفیتی را با سه کنسول به اشتراک بگذارید و از تجربه‌ی بازی با دوستانتان لذت ببرید، البته این بار با هزینه‌ای بسیار معقول تر.

آیا امکان تعویض و یا فروش مجدد اکانت ظرفیتی وجود دارد؟

یکی از ویژگی های مهم اکانت‌های ظرفیتی، امکان فروش مجدد آن‌ها به فردی دیگر (خصوصا ظرفیت 2 و 3)می‌باشد. امکان تعویض نیز در مواردی وجود دارد و غیر ممکن نیست. البته به طور کلی لازم است پیش از فروش به فروشگاهی که اکانت ظرفیتی خود را خریداری کرده‌اید اطلاع دهید تا اختلالی در روند انتقال اکانت به یک کنسول دیگر و مراحل فروش ایجاد نشود.

خرید اکانت ظرفیتی ps5

معرفی هر کدام از ظرفیت‌های اکانت ظرفیتی:

هر اکانت بازی شامل سه ظرفیت است که هر کدام ویژگی‌های مختص به خودشان را دارند، در ادامه معرفی‌ای مختصر از هرکدام خواهیم داشت.

ظرفیت 1: اگر به انجام بازی‌های آنلاین علاقه دارید، این ظرفیت به هیچ عنوان مناسب شما نخواهد بود چرا که یکبار اتصال به اینترنت در حین گیم کافیست تا بازی شما قفل شده و از دسترس خارج شود.

·        امکان انجام بازی و استفاده از اکانت فقط به شکل آفلاین

·        قیمت ارزان نسبت به ظرفیت های 2 و 3

ظرفیت 2 : اکانت ظرفیت 2 نسبت به اکانت‌های دیگر قیمتی بالاتری دارد که البته طبیعی است. شاید بپرسید چرا؟ به دلیل اینکه بیشترین امکانات را با خرید این اکانت خواهید داشت. اگر گیمری هستید که ترجیح می‌دهید بازی خود را هم به صورت آفلاین و هم به صورت آنلاین انجام دهید، ظرفیت 2 مناسب شما خواهد بود. همچنین نداشتن محدودیت فروش دوباره از دیگر ویژگی‌های آن می‌باشد و شما بدون ایجاد مشکل در هر زمان، امکان واگذاری اکانت را خواهید داشت. البته لازم به ذکر است که دو محدودیت( در صورت درخواست فروشگاه) برای خریداران اکانت ظرفیت 2 وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

ویژگی‌ها:

•         امکان بازی به شکل آنلاین و آفلاین

•         امکان دریافت تروفی

•         دریافت گارانتی

•         قابلیت فروش دوباره و در مواردی تعویض اکانت

محدودیت ها:

1.      پس از دانلود، نصب و اکتیو کردن اکانت، لازم است به دلیل حفظ امنیت خریداران ظرفیت 3 از اکانت ساین اوت کنید.

2.      در صورت به فروش رسیدن ظرفیت 1، ملزم به همکاری با فروشگاه برای دی اکتیو کردن اکانت می‌باشید. بلافاصله پس از انجام روند فروش ظرفیت اول، مراحل لازم جهت اکتیو شدن دوباره‌ی شما طی خواهد شد.

همچنین بخوانید  جاده ای را انتخاب کنید که پایانی نداشته باشد

ظرفیت 3 : به بازی های آنلاین علاقه‌مند هستید؟ پس بدون اتلاف وقت برای خرید اکانت ظرفیت 3 اقدام کنید. تنها با اتصال به اینترنت می‌توانید تجربه‌‌ای ماندگار از بازی‌های اورجینال داشته باشید.

ویژگی‌ها:

·        امکان بازی فقط به شکل آنلاین و با اتصال به اینترنت

·        دریافت گارانتی

·        قابلیت فروش دوباره و در مواردی تعویض اکانت

محدودیت‌ها:

•         امکان اجرای بازی روی اکانت شخصی وجود ندارد و لازم است وارد اکانت خریداری شده از فروشگاه شوید. بازی روی بقیه یوزرها قفل می‌باشد.

•         اتصال مدام به اینترنت

•         برای انجام بازی مولتی پلیر، لازم است از آیدی فروشگاه استفاده کرده و به سرور ها وصل شوید.

•         نبود قابلیت Active As Primary

جمع بندی

 خرید اکانت‌های ظرفیتی به دلیل هزینه‌ی مناسب‌تر نسبت به روش‌های دیگر و همچنین قابلیت‌های موجود، اقدامی به صرفه و منطقی خواهد بود. برای دسترسی به بازی‌های مختلف از طریق فروشگاه‌های امن و معتبر اقدام کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *