تبلیغات

تبلیغات

لیست قیمت nvr داهوا دستگاه دی وی ار و آی پی پیش فرض دوربین داهوا

nvr

نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر در کنار معرفی محصولات خود لیست قیمت نیز ارائه می کنند. به عنوان مثال با ارائه لیست قیمت nvr داهوا مشخصات انواع ان وی ارهای داهوا را شرح می دهند تا مشتریان بهتر بتوانند انتخاب کنند. در سیستم مداربسته تصاویر توسط دوربین مداربسته ثبت می شوند. سپس برای ذخیره به دستگاه های ضبط ان وی ار و دی وی ار ارسال می شوند. دستگاه های ضبط دارای قیمت های مختلفی هستند. قیمت در این دستگاه ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. همچنین دوربین های مداربسته دارای یک آی پی پیش فرض هستند. دوربین مداربسته داهوا نیز دارای یک آی پیش فرض است. در این مقاله قصد داریم تا به لیست قیمت NVR داهوا، دی وی ار و آی پی پیش فرض دوربین داهوا بپردازیم.

مشخصات دوربین آنالوگ داهوا

یکی از تکنولوژی های موجود در دوربین های داهوا، تکنولوژی آنالوگ است. یکی از مشخصات دوربین آنالوگ داهوا استفاده از کابل کواکسیال برای ارسال اطلاعات است. دوربین های مداربسته آنالوگ داهوا بر اساس شکل بدنه، کیفیت تصاویر، نوع لنز، قابلیت های دوربین و… به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. دوربین آنالوگ داهوا بر اساس شکل ظاهری می تواند در انواع مختلفی از جمله دام، اسپید دام، بولت و… تولید شود. کیفیت تصاویر دوربین های آنالوگ داهوا 1، 2، 3، 4، 5، 8 و 12 مگاپیکسل است. لنزهای موجود در انواع دوربین آنالوگ لنز ثابت و متغیر است. زاویه دید در لنزهای ثابت غیر قابل تغییر و در لنزهای متغیر قابل تغییر است. در سیستم آنالوگ از کابل کواکسیال، دستگاه ضبط DVR، BNC، مانیتور و منبع تغذیه یا آداپتور استفاده می شود.

دستگاه دی وی آر داهوا dh-xvr5104hs 4ch

دستگاه های دی وی آر داهوا نیز دارای انواع مختلفی هستند. این دستگاه ها همانند NVR برای ذخیره اطلاعات به هارد دیسک دوربین مداربسته نیاز دارند. در سیستم مداربسته آنالوگ برای ذخیره تصاویر دوربین مداربسته از دستگاه DVR استفاده می شود. یکی از انواع این دستگاه ها، دستگاه دی وی آر داهوا dh-xvr5104hs 4ch است. این دستگاه قابلیت اتصال 4 دوربین مداربسته را دارد. کیفیت تصاویر در این دی وی آر 5 مگاپیکسل است. برای مشاهده قیمت دستگاه دی وی آر داهوا dh-xvr5104hs 4ch می توانید به بخش فروشگاه سایت داهوا مراجعه کنید.

 قیمت nvr

مشخصات دوربین IP داهوا

تکنولوژی دیگر در سیستم های مداربسته، تکنولوژی IP است. از مشخصات دوربین IP داهوا می توان به کار کردن این دوربین ها در بستر شبکه اشاره کرد. دوربین مداربسته IP تصاویر را ثبت کرده و پس از پردازش و کد گذاری آن ها را به دستگاه ضبط NVR ارسال می کند. این دوربین ها برای انتقال تصاویر به دستگاه ضبط از کابل شبکه استفاده می کنند. دوربین های تحت شبکه نیز دارای انواع مختلفی هستند. این دوربین ها می توانند با شکل های ظاهری مختلف از جمله دام، اسپید دام، بولت، چشم ماهی و… تولید شوند. دوربین IP داهوا در مقایسه با دوربین آنالوگ داهوا از قیمت بالاتری برخوردار است. قیمت بالاتر در این دوربین ها به دلیل وجود قابلیت های هوشمند و کیفیت تصاویر بالاتر در دوربین های تحت شبکه است. دوربین های تحت شبکه در کیفیت های بالا می توانند با کیفیت تصاویر 4K نیز تولید شوند.

همچنین بخوانید  چطور ارز مسافرتی بگیریم؟

در سیستم مداربسته تحت شبکه از دوربین مداربسته IP، دستگاه ضبط NVR، کابل شبکه، سوئیچ، مانیتور و منبع تغذیه یا آداپتور استفاده می شود. برخی از دوربین های مداربسته تحت شبکه قابلیت نصب SD کارت و یا همان کارت حافظه را دارند. این دوربین ها می توانند بدون نیاز به دستگاه ضبط تصاویر را ذخیره کنند.

آی پی پیش فرض دوربین داهوا

آی پی همان آدرس دیجیتال دستگاه است. سیستم به وسیله IP می تواند دستگاه مورد نظر را شناسایی کند. تمام دستگاه ها و دوربین های مداربسته دارای یک آی پی اختصاصی هستند. آی پی پیش فرض دوربین داهوا چیست؟ آی پی پیش فرض دوربین داهوا ۱۹۲٫۱۶۸٫۱٫۱۰۸ است. با استفاده از این آی پی سیستم قادر به شناسایی دوربین مداربسته شما است. می توانید با استفاده از دستگاه های ضبط DVR و NVR آی پی پیش فرض دوربین مدار بسته را تغییر دهید. IP پیش فرض داهوا معمولا بر روی کارتن و یا خود دوربین مداربسته درج شده است.

دستگاه nvr چیست

دستگاه NVR چیست؟ دستگاه ضبط در سیستم مداربسته تحت شبکه NVR نام دارد. در سیستم تحت شبکه، تصاویر توسط دوربین مداربسته ثبت شده و برای عملیات ذخیره سازی به دستگاه ضبط NVR ارسال می شوند. دستگاه های NVR برای ذخیره اطلاعات به قطعه ای به نام هارد نیاز دارند. هارد باید به صورت جداگانه خریداری و بر روی دستگاه ضبط نصب شود. ان وی آر دارای انواع مختلفی است. NVR ها بر اساس کیفیت تصاویر، تعداد کانال ها، نوع، قبلیت های قابل پشتیبانی دستگاه و… به انواع مختلفی تقسیم می شوند. تعداد کانال در دستگاه های ضبط نشان دهنده تعداد دوربین مداربسته قابل اتصال به دستگاه است. هر دستگاه NVR دارای یک کیفیت تصویر مشخصی است. توجه داشته باشید دستگاه ضبط مورد نظر شما از کیفیت تصویر دوربین مداربسته شما پشتیبانی کند. علاوه بر ذخیره اطلاعات تنظیماتی مانند تنظیم نور، رنگ، حالت های ضبط و… نیز در دستگاه NVR انجام می شود.  

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *