تبلیغات

تبلیغات

بهترین لوله مانیسمان (بدون درز) استیل را از کجا بخریم؟

manisman

لوله‌های مانیسمان یا بدون درز استیل، نوعی لوله هستند که بدون درز و جوش تولید شده و از جنس استیل با کیفیت بالا ساخته می‌شوند. این لوله‌ها به دلیل ویژگی‌های خاص خود، در بسیاری از صنایع و کاربردها استفاده می‌شوند. در این مطلب در خصوص مزایا، کاربردها و خصوصیات لوله مانیسمان استیل نوشته‌ایم تا شناخت بیشتری نسبت به لوله مانیسمان پیدا کنیم. در آخر هم بهترین و سریع‌ترین راه را برای خرید لوله مانیسمان برای شما نوشته‌ایم.

مزایا و خصوصیات لوله مانیسمان استیل

مهم‌ترین مزایای لوله مانیسمان شامل موارد زیر است:

مقاومت فوق‌العاده در برابر فشار

لوله مانیسمان استیل به دلیل ساختار بدون درز و چگالی بالا، مقاومت بسیار بالایی در برابر فشارهای بالا را دارد. این ویژگی آن را برای استفاده در برنامه‌های صنعتی و فشار قوی، مانند صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، مناسب می‌کند.

مقاومت در برابر خوردگی

استنلس استیل مقاوم در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی است و در نتیجه، لوله‌های مانیسمان استیل دارای عمر طولانی هستند و نیاز به تعویض و تعمیر کمتری دارند. این خصوصیات باعث می‌شود تا از لوله‌های مانیسمان بتوانیم در محیط‌هایی که سیالات شیمیایی و با میزان اسیدی بالا منتقل می‌شود، استفاده کنیم.

تطبیق‌پذیری بالا

لوله‌های مانیسمان استیل قادرند به‌خوبی با شکل دادن در محل نصب، تطابق بالایی ایجاد کنند. این ویژگی آن‌ها را برای استفاده در سیستم‌های لوله‌کشی پیچیده و صنایعی که نیاز به‌دقت و سازگاری با محیط دارند، مناسب می‌سازد.

کاربردهای لوله مانیسمان

از لوله ‌های مانیسمان می‌توان در صنایع زیر استفاده کرد:

  • صنایع نفت و گاز: در صنایع نفت و گاز، لوله‌های مانیسمان استیل در خطوط انتقال نفت و گاز، خطوط لجستیکی، ایستگاه‌های پمپاژ و تجهیزات فشار بالا استفاده می‌شوند.
  • صنایع شیمیایی: در صنایع شیمیایی، این لوله‌ها در واحدهای فرآوری، خطوط انتقال مواد شیمیایی خورنده و غیرخورنده، سیستم‌های خنک‌کننده و راکتورها به کار گرفته می‌شوند.
  • صنعت غذایی: در صنعت غذایی، لوله‌های مانیسمان استیل در خطوط انتقال مواد غذایی، خطوط راکتور و تجهیزات تولید استفاده می‌شوند.
  • صنعت داروسازی: لوله‌های مانیسمان استیل در صنعت داروسازی در طرح‌های فرآیندی و تولید داروها، تجهیزات فیلتراسیون، تانک‌های نگهداری محلول‌ها و تجهیزات بیوتکنولوژی به کار می‌روند.

خرید لوله مانیسمان از استیل پاسارگاد

مهم‌ترین نکته، خرید لوله مانیسمان باکیفیت است. تولید لوله مانیسمان در چند مرحله صورت می‌گیرد و از این رو برای تولید لوله‌هایی با قطر 6 تا 16 اینچ استفاده می‌شود. برای همین به لوله مانیسمان، لوله اینچی هم می‌گویند. استیل پاسارگاد عرضه‌کننده انواع لوله استیل از جمله لوله مانیسمان است.

لوله مانیسمان استیل پاسارگاد که با برند ASSP عرضه می‌شوند، به‌صورت جوش لب به لب متصل می‌شوند و مطابق با استانداردهای جهانی از جمله ASTM هستند.

شما می‌توانید برای خرید به وبسایت استیل پاسارگاد مراجعه کنید یا با شماره 02166392039 تماس بگیرید. کارشناسان ما به‌تمامی پرسش‌های شما در خصوص خرید لوله استیل پاسخ کامل می‌دهند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *