تبلیغات

تبلیغات

معرفی بهترین دستگیره مناسب هتل ها

dastgiredarbhoteli

معمولا مهمانان هتل برای ورود و خروج از اتاق خود با اولین چیزی که مواجه می‌شوند، دستگیره هتلی است. در واقع یراق استفاده شده در هتل ها مانند دستگیره و قفل درب اتاق از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مهمانان دوست دارند درب اتاقشان کاملاً امن باشد. در این مقاله می‌خواهیم در رابطه با معرفی بهترین دستگیره مناسب هتل‌ها و دستگیره هتلی صحبت کنیم. پس لطفاً ما را تا انتها همراهی بفرمایید.

دستگیره درب هتلی چیست؟

همانطور که گفتیم، مهمانان هتل باید در زمان اقامتشان احساس امنیت داشته باشند و اطمینان داشته باشند که اگر یک روز کامل در اتاقشان حضور نداشته باشند، وسایلشان امن می‌ماند. امروزه صنعت هتل داری از نظر زیبایی و امکانات پیشرفت‌های زیادی داشته است. همچنین موضوع امنیت نیز یکی از مهم‌ترین مصالح مسائلی است که در هتل‌ها حائز اهمیت می‌باشد و با استفاده از دستگیره هتلی خوب و مطمئن، مهمانان از اقامت در چنین هتلی احساس راحتی دارند. انواع مختلفی از دستگیره‌های هتلی وجود دارد که در ادامه راجع به آنها را ارائه خواهیم داد.

انواع دستگیره درب هتلی

دستگیره هتلی انواع مختلفی دارد که در اینجا برخی از مهم‌ترین آنها را نام می‌بریم:

☆ دستگیره هتلی مغناطیسی: این نوع دستگیره‌ها دارای کارت‌های مغناطیسی می‌باشند که دارای میدان مغناطیسی هستند که نوار مشکی رنگی در پشت کار دارند. هنگامی که آنها را روی اسکنر می‌زنید، اطلاعات آن تطابق پیدا کرده و در باز می‌شود.

☆ دستگیره هتلی پین کدی: این نوع دستگیره‌های هتلی، برای شناسایی کارت‌های ورودی دارند و یک صفحه کلید نیز برای استفاده از آنها وجود دارد. زمانی که فرد به اتاق هتل مراجعه کند، می‌تواند با رمزی که در اختیار دارد در را باز کند. البته معمولاً این نوع دستگیره‌ها در فضاهای تجاری استفاده دارد.

☆ دستگیره هتل RFID: این دستگیره‌ها از یک فرکانس رادیویی خاص که در تراشه‌ای هوشمند تعبیه شده است و در کارت هتل وجود دارد، ساخته شده‌اند. زمانی که شما کارت را مقابل دستگیره درب هتلی قرار می‌دهید، اطلاعات موجود روی آن توسط امواج رادیویی دریافت شده و داده‌ها مورد تطابق قرار می‌گیرند. در صورت داشتن همخوانی و مطابقت، قفل برای شما باز خواهد شد.

دستگیره هوشمند هتلی

امروزه هتل‌ها تبدیل به مکان‌هایی پرتردد شده‌اند و صاحبان آن باید فضای امن و مجهز و مدرنی برای مسافران ایجاد نمایند. یکی از مواردی که در راحتی مهمانان تاثیر زیادی دارد، دستگیره درب هتل‌ها است. دستگیره هوشمند هتلی دارای مدل‌های مختلفی می‌باشد که هر کدام ویژگی‌ها و قابلیت‌های مخصوصی دارند. قیمت آنها نیز بستگی به قابلیت‌های آنان دارد.

دستگیره هتلی کارتی

با توجه به اینکه در چند دهه گذشته تکنولوژی پیشرفت‌های زیادی داشته است، از کارت‌های هتلی نیز در این تکنولوژی بهره گرفته و شکل متفاوتی به خود گرفته‌اند. دستگیره هتلی کارتی به مدارهای دیجیتالی و الکترونیکی مجهز است و داده‌ها را از طریق امواج رادیویی یا میدان مغناطیسی به سیستم کارت‌خوانی که در دستگیره کارتی وجود دارد، ارسال می‌کند. دستگیره هتلی، اطلاعات را در سیستم مرکزی ثبت کرده و زمانی که اطلاعات از سمت کارت دریافت می‌شود، آن را با داده‌های موجود قیاس می‌کند. البته همه این کارها ظرف مدت یک ثانیه انجام می‌شود و اگر مطابقت وجود داشته باشد، باز خواهد شد.

در واقع می‌توانیم بگوییم که تراشه‌های موجود در دستگیره هتلی کارتی، مانعی بزرگ در برابر سو استفاده افراد متجاوز می‌باشد. کارهای مغناطیسی برای ذخیره‌سازی اطلاعات از رمزگذاری ویژه‌ای استفاده می‌کنند که به آسانی قابل خواندن و دسترسی نمی‌باشد و فقط به وسیله دستگاه‌های مخصوص، امکان خواندن آن میسر می‌شود. در واقع سیستم آنها طوری طراحی شده است که اگر مهمان هتل کارت کلیدی خود را گم کرد اطلاعات شخصی وی، به هیچ وجه در دسترس افراد قرار نگیرد.

 

دستگیره مناسب هتل

نمونه هایی از برندهای مختلف دستگیره هتلی

  • از برندهای تولید کننده دستگیره هوشمند که برای درب های ورودی و درب هتل ها از آن ها استفاده می شود می توان به سامسونگ، فیلیپس، ادلر، بورتی و روستیک اشاره کرد که با توجه به کیفیت، دوام، کارایی و زیبایی آن ها قیمت آن ها متفاوت می باشد.
  • دستگیره بهریزان : دستگیره بهریزان یکی از برندهای ایرانی با کیفیت تولید دستگیره و قفل است. البته دستگیره های هوشمند جزو تولیدات این برند نیست ولی از محصولات دستگیره بهریزان برای درب های داخلی هتل ها نظیر درب های اتاق، سرویس ها و درب های لابی استفاده می شود.

مزایای دستگیره درب هتلی

دستگیره درب هتلی جزء گزینه‌هایی است که اکثر هتل‌داران از آن بهره میگیرند و استفاده‌ از آن به موجب بهبود کارایی و افزایش امنیت مهمانان خواهد شد. مزایای استفاده از این نوع دستگیره‌ها عبارت است از:

_امنیت زیاد

_بدون احتیاج به کارت فیزیکی

_قیمت مناسب به نسبت کارایی

_دوام بالا

_فرکانس مغناطیسی

_امکان برنامه‌ریزی دستگاه

با داشتن چنین مزایایی امروزه دیگر در هتل‌ها از کلیدهای فلزی استفاده نمی‌شود و دستگیره‌های درب هوشمند جایگزین قدیمی‌ها شده‌اند؛ به عنوان مثال گزارشگیری زمان دقیق ورود و خروج و به وجود آوردن محدودیت‌های خاص را دارند.

معایب دستگیره درب هتلی

با وجود مزیت‌های فراوانی که دستگیره‌های  هوشمند هتلی دارا هستند، معایبی نیز دارند که البته در برابر مزایای آن به چشم نمی‌آید. این معایب عبارت‌اند از:

_امکان آسیب دیدگی و ساییدگی روی نوار مغناطیسی کادر وجود دارد.

_قفل‌های هوشمندی که قیمت ارزان‌تری دارند ممکن است به آسانی مورد هک و حمله قرار بگیرند.

_در صورت گم کردن یا فراموش کردن آسیب پذیر خواهند بود.

 

دستگیره مناسب هتل

خرید و قیمت دستگیره هتلی

دستگیره‌های هتلی در انواع و اقسام مختلف با طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت توسط کمپانی‌های متعددی عرضه می‌شود. برای خرید دستگیره‌های درب هتلی می‌توانید یا به صورت حضوری به بازار مراجعه نمایید، یا در بستر اینترنت از فروشگاه‌های معتبر یراق آلات خرید کنید.

قیمت این محصولات نیز به نوع و جنس دستگیره درب هتلی و برند تولید کننده آن بستگی دارد. البته اگر به صورت عمده خرید نمایید، ممکن است از طرف فروشگاه تخفیفاتی شامل حال شما گردد. برای اطلاع دقیق از قیمت این محصولات می‌توانید با کارشناسان فروش فروشگاه‌های معتبر اینترنتی تماس حاصل کرده و اطلاعات مد نظرتان را از آنها کسب کنید.

فروشگاه تاپ یراق به آدرس topyaragh.com یک فروشگاه اینترنتی معتبر و مجهز یراق آلات است که با مراجعه به وبسایت فروشگاه و بررسی محصولات و همچنین مشاوره با متخصصان تاپ یراق می توانید بهترین محصول مورد نظر خود را انتخاب و تهیه نمایید.

جمع بندی

قطعاً بسیاری از شما عزیزان هنگامی که در سفرهای خود در داخل هتلی ساکن شده‌اید؛ پس از راحتی و زیبایی، امنیت درب ورودی آن برایتان اهمیت زیادی داشته است. پس برای اینکه مسافران با خاطری آسوده در داخل یک هتل اقامت داشته باشند، امکانات و تجهیزات مختلفی وجود دارد که یکی از آنها دستگیره هتلی می‌باشد و انواع و اقسام مختلفی از آن‌ها در بازار عرضه شده‌اند.

صاحبان هتل‌ها نیز می‌توانند با توجه به نوع نیاز و بودجه مالی خود، انواع آن را برای درب اتاق‌های هتل یا مهمانسرای خود انتخاب کنند. در هتل‌ها از دستگیره‌های کارتی استفاده می‌شود که موسوم به دستگیره هتلی کارتی هستند و دارای مزایای زیادی می‌باشند. در این مقاله ما در رابطه با معرفی بهترین دستگیره مناسب هتل‌ها مطالبی را عنوان کردیم. امیدواریم شما نیز از این نوشتار بهره کافی را برده باشید. از اینکه با صبر و توجه تا انتهای مطلب همراه ما بودید، از شما عزیزان سپاسگزاریم.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *