تبلیغات

تبلیغات

معرفی اپلیکیشن های پرکاربرد برای سفر

appsafar

برنامه‌ریزی برای یک سفر بی‌نقص و عالی همواره یکی از مشکل‌ترین بخش‌های هر سفر است که با یک اتفاق کوچک امکان دارد کل برنامه سفر دچار اختلال شود. سفرها معمولا در میان افراد گوناگون دلایل متفاوت و مختلفی مانند: تفریح، جستجو و تحقیقات، مهاجرت، گردشگری، کشف و اکتشاف دارد.

 

اپلیکیشن های سفر

برنامه‌ریزی برای هر بخش از سفر با توجه به رزرو هتل ، خرید بلیط و جستجوی مکان‌های گردشگری مختلف برای بازدید یک فرایند پیچیده است که امروزه با استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف آسان‌تر شده است. از اینرو، اپلیکیشن‌های متفاوت و متنوعی در بخش‌های مختلف برای بهبود کیفیت سفر در دنیا ایجاد شدند که در این مقاله به معرفی چند نمونه از بهترین نمونه آن‌ها خواهیم پرداخت.

PackPoint

در آغاز هر سفری شما نیازمند بستن چمدان و ساک خود با لوازم مورد نیاز برای سفر هستید. اولین مرحله از سفر، که معمولا با جاگذاشتن کوچکترین وسیله از لوازم مورد نیاز در سفر ممکن است تمام سفر شما را دچار مشکل کند. پک پوینت به شما کمک می‌کند تا لوازم مورد نیاز خود را براساس مدت سفر، آب و هوا، مقصد و هر فعالیت مورد نظر که قصد انجام آن را دارید، انتخاب کنید.

CouchSurfing

کوچ سرفینگ یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های گردشگری در میان کسانی است که می‌خواهند ارزان سفر کنند، به طور مثال در هنگام سفر به‌جای رزرو هتل و یا اقامتگاه در مقصد مورد نظر خود یک اتاق و یا یک تخت از میزبان خود به‌صورت رایگان دریافت می‌کنید. این اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد که در هر نقطه از جهان دوستان جدید و جالبی را پیدا کنید.

 

اپلیکیشن های سفر

Tripadvisor

تریپ ادوایزر یکی از بهترین اپلیکیشن‌های مورد استفاده در حوزه گردشگری و سفر است که به شما کمک می‌کند بهترین رستوران‌ها، مکان‌های دیدنی، اقامتگاه‌ها و حتی بلیت‌هایی با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید. نکته جالب توجه در مورد این اپلیکیشن این است که بسیاری از هتل های کشور با عنوان هتل تهران ، هتل مشهد و هتل‌های موجود در کلان‌شهرها را نیز می‌توانید در آن جستجو و رزرو کنید.

TheFork

اگر یکی از علاقه‌مندان به تجربه غذاهای گوناگون و بهترین رستوران‌ها در سفر هستید، د فورک بهترین اپلیکیشن برای شما است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید بهترین رستوران در حوالی و اطراف خود را پیدا کرده و غذای مورد نظر خود را میل کنید.

Google Translate

با این اپلیکیشن دیگر نگران زبان مقصد مورد نظر خود نخواهید بود. گوگل ترنسلیت با امکان تایپ به 103 زبان زنده دنیا امکان ترجمه و رساندن مفهوم را برای گردشگران بسیار آسان کرده است. این اپلیکیشن همچنین امکان ترجمه دستخط و ترجمه صدای شما به زبان مورد نظر را نیز دارد.

 

اپلیکیشن های سفر

Google map

گوگل مپ یکی از شناخته‌شده‌ترین اپ‌ها در دنیا است که نقشه همه نقاط جهان را با جزئیات و به‌صورت مجازی در اختیار شما قرار می‌دهد. بی‌شک نقشه‌ها یکی از ضروری‌ترین لوازم هر سفر به‌شمار می‌روند که با نبود آن دچار مشکلات فراوانی خواهید بود. نکته جالب توجه در مورد این اپلیکیشن این است که علاوه بر مسیرها اطلاعاتی در مورد راه‌های جایگزین، وضعیت ترافیک و آب و هوا نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

امروزه با توجه به اپلیکیشن‌های مختلف و گوناگون در زمینه سفر و گردشگری، مسافرت در همه نقاط جهان تبدیل به یک امر آسان و بی‌دغد‌غه شده است . چنانچه با استفاده از اپلیکیشن‌های مورد نظر به راحتی همه بخش‌های سفر خود را می‌توان برنامه‌ریزی کرد و بدون هیچ مشکلی به سفر در همه نقاط جهان پرداخت.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *