تبلیغات

تبلیغات

فقر زندگی ام را با تجهیزات پزشکی درمان کردم

eftalmoskop2

بعد از سالها تلاش بی حاصل زندگی خوبی نداشتم تا اینکه با پیشنهاد یکی از آشنایانم وارد حوزه تجهیزات پزشکی در زمینه افتالموسکوپ شدم که یک وسیله پرکاربرد در مراکز چشم پزشکی می باشد،می توانم بگویم با این کسب و کار زندگی من متحول شد و توانستم یک فرد ثروتمند شوم و از زندگی فقیرانه خود رها شوم.

افتالموسکوپ دیجیتال

افتالموسکوپ دیجیتال یکی از تجهیزات پرکاربرد در علم چشم پزشکی است که عموما برای بررسی و معاینه کردن اختلالات موجود در زجاجیه و شبکیه چشم مورد استفاده قرار می گیرد، باید بدانیم تغییرات سطح چشم گویای بسیاری از بیماریهای بدن است که در صورت تشخیص صحیح و به موقع این پارامتر می توان از پیشرفت هرچه بیشتر بیماری جلوگیری کرد، به همین دلیل دستگاه افتالموسکوپ از اهمیت ویژه ای در تشخیص بیماریها برخوردار است. این دستگاه کاربردهای متعددی دارد که با استفاده از آن و معاینه چشم بیمار می توان به اطلاعات و نکاتی در خصوص حال عمومی بدن دست یافت، از جمله اختلالات و بیماریهایی که می توان با استفاده از دستگاه افتالموسکوپ مشاهده کرد می توان تومورهای مغزی، رتینوپاتی دیابتی، افزایش فشارخون، تغییر در عروق مغز، بیماریهای قلبی و عروقی و افزایش فشار داخل جمجمه اشاره کرد.

تجهیزات پزشکی

افتالموسکوپ غیر مستقیم

افتالموسکوپ غیر مستقیم به عنوان یکی از لوازم چشم پزشکی شناخته می شود، این نمونه محصولات دارای دسته بندیهای متنوع هستند که در تمامی فروشگاه های فروش ابزار و دستگاه های پزشکی موجود می باشند و خریداران می توانند با مراجعه به این فروشگاه ها بهترین نمونه از این محصولات را خریداری کنند، البته لازم است بدانید که افتالموسکوپهای مستقیم از رایج ترین نمونه های دستگاه معاینه هستند که دارای ساختاری بسیار دقیق می باشند. این محصولات توسط تولید کنندگان با چندین عدسی با قدرت بزرگنمایی تا ۱۵ برابر تولید می‌ شوند و می‌ توانند کوچکترین و ریزترین ذرات را تشخیص دهند، به همین دلیل هم بسیاری از پزشکان عمومی و چشم پزشکان این نمونه افتالموسکوپ را از این مراکز خریداری نموده و از آن برای معاینه بیماران استفاده می کنند.

تجهیزات پزشکی

افتالموسکوپ مستقیم

افتالموسکوپ مستقیم در انواع بسیار مختلفی تولید شده اند و با پیشرفت های علمی در زمینه ی مهندسی پزشکی و ساخت تجهیزات پزشکی هر روزه انواع جدیدتری از آن ها به بازار عرضه می شود. افتالموسکوپ دستگاهی است که بر روی آن یک چراغ کوچک طراحی شده است که نور را توسط آن به چشم می تابانند و سپس به مشاهده ی ته چشم و عروق شبکیه و غیره می پردازند تا بدین طریق بیماری های چشم و بسیاری از بیماری های دیگری که ممکن است بر روی چشم نیز تأثیر بگذارند را شناسایی نمایند.

همچنین بخوانید  چاپ سی دی و چاپ دی وی دی

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *