تبلیغات

تبلیغات

راهنمای چاپ کارت شناسایی

chapkartshenasayi

برای چاپ کارت شناسایی باید ابتدا تصمیم بگیرید که نیاز به تهیه یک پرینتر کارت دارید یا میتوانید کار چاپ کارت خود را برون سپاری کنید. اگر نیاز به تهیه پرینتر کارت پی وی سی دارید باید بین پرینتر های کارت مستقیم, انتقال مجدد وجوهر افشان یک مدل را با توجه به نیازمندی ای که دارید انتخاب کنید.

 

چاپ کارت شناسایی

بعد از انتخاب نوع پرینتر باید مدل پرینتر خود را با توجه به مارک های موجود انتخاب کنید. مارک های معروف موجود در بازار نیسکافارگوگلدیوداسکام و… هستند. دقت کنید که اصل بودن پرینتر چاپ کارت بسیار مهم است. در صورتی که پرینتر چاپ کارت پی وی سی شما فیک باشد کیفیت کارت های چاپی شما بسیار کم خواهد شد.

راهنمای شما برای چاپ کارت شناسایی پی وی سی

اگرچه عضویت و کارت شناسایی پی وی سی چاپی برای سازمان‌ها در طیف وسیعی از صنایع بسیار مهم است، اما تولید آنها برای کسانی که تجربه کمی در چاپ کارت‌های پی وی سی دارند، چشم‌انداز دلهره‌آوری است. ما برای شما مراحل زیر را پیشنهاد میکنیم تا بتوانید بدون ترس کارت پی وی سی خود را چاپ کنید.



بررسی های کارآمد شناسایی کارکنان

در محل کار مدرن، کارت شناسایی کارکنان برای امنیت و حفاظت در هنگام کار در محل و از راه دور استفاده می شود. شناسه کارمندی که به لباس کارمندان یا یک بند وصل شده است فوراً کارکنان را شناسایی می کند و تأیید می کند که آنها چه کسی هستند و در کجا قرار است باشند.



چاپ کارت شناسایی هوشمند کدگذاری شده

کنترل دسترسی را می توان با استفاده از رمزگذاری برای چاپ کارت های شناسایی پی وی سی هوشمند تقویت کرد. کارکنان شما می توانند از کارت های چاپی پی وی سی خود برای ورود به اتاق ها و سایر مناطق ویژه در ساختمان شما استفاده کنند. سیستم های کنترل دسترسی شما را قادر می سازد تا دسترسی به مناطق حاوی اطلاعات حساس را محدود کنید.

کنترل دسترسی مبتنی بر مجوز به شما این امکان را می دهد که بین بخش های موجود در کسب و کار خود تفاوت قائل شوید و اطمینان حاصل کنید که افراد فقط می توانند در زمان های از پیش تعیین شده به مناطق خاصی دسترسی داشته باشند. به عنوان مثال، می‌توانید کارت‌های کنترل دسترسی را برای نظافتچی‌ها تنظیم کنید تا فقط در خارج از ساعات کاری اداری به آن دسترسی داشته باشند.



چگونه چاپ کارت شناسایی کارکنان به کارکنان و مشتریان شما کمک می کند

اگر در یک سازمان بزرگ کار می کنید، کارت شناسایی نیز می تواند به تعبیه فرهنگ شرکت شما کمک کند. ممکن است به خاطر سپردن نام و نقش همه همکارانتان سخت باشد، به خصوص اگر به طور منظم با آنها کار نکنید، بنابراین داشتن شناسه کارکنان به ایجاد روابط کمک می کند.

چاپ ارزش‌های کسب‌وکارتان بر روی کارت‌های شناسایی کارکنان، با یادآوری مداوم به کاربر برای حفظ اخلاق شرکت در حالی که آن را نمایندگی می‌کند، به فروش و بازاریابی کمک می‌کند.

نشان‌های نام در نقش‌های روبه‌روی مشتری ضروری هستند. داشتن توانایی شناسایی شخص به سرعت بخشیدن به توسعه روابط قابل اعتماد و پایدار بین مشتری و اعضای تیم شما کمک می کند.

نحوه چاپ کارت شناسایی پی وی سی

برای چاپ کارت شناسایی پی وی سی ، باید از چاپگر اختصاصی استفاده کنید که برای چاپ روی PVC یا سایر مواد تخصصی طراحی شده است. این چاپگرها توسط طیف وسیعی از تولیدکنندگان از جمله نیسکا، مجیکارت، زبرا، فارگو، دیتا کارت و داسکام ساخته می شوند و طیف وسیعی از قابلیت ها را ارائه می دهند. ما می توانیم بر اساس نیازهای شما توصیه هایی ارائه کنیم.

 

چاپ کارت شناسایی

مدل‌های چاپگر از ماشین‌های سطح ابتدایی برای مشاغلی که فقط به چاپ‌های کوتاه نیاز دارند تا چاپگرهایی با حجم بالا که قادر به چاپ هزاران کارت با ویژگی‌های امنیتی بالا هستند، از جمله رمزگذاری کنترل دسترسی داخلی را شامل می‌شود.

شما میتوانید برای اطلاع بیشتر از انواع پرینترهای چاپ کارت پی وی سی را با مشخصات فنی به صفحه پرینتر چاپ کارت پی وی سی مانی کارت مراجعه کنید. مانی کارت همه پرینتر ها را با ضمانت اصل بودن کالا و یک سال گارانتی به شما عرضه میکند.

چاپگرهای کارت پی وی سی رومیزی دارای ردپای کوچکی هستند که آنها را برای حمل و نقل بین مکان ها ایده آل می کند. آنها هوشمند به نظر می رسند و به راحتی روی دسکتاپ پذیرایی، رویداد یا دفتر جا می شوند.



چاپ کارت شناسایی خود را برون سپاری کنید

اگر فقط به تعداد کمی کارت شناسایی چاپ شده نیاز دارید یا نیازی به چاپ منظم آنها ندارید، می توانید چاپ کارت شناسایی خود را به یک سرویس اختصاصی مانند بخش چاپ داخلی مرکز کارت شناسایی, برون سپاری کنید. مانی کارت چاپ کامل کارت شناسایی عکس دار را ارائه می دهد. شرکت مانی کارت می تواند طرح شما را از قبل روی کارت چاپ کند، و در زمان چاپ داده های شخصی سازی شده را اضافه کند.

 

چاپ کارت شناسایی

نمونه کارت شناسایی مانی کارت

مانی کارت طیف وسیعی از گزینه ها را ارائه می دهد که می توانند به شما کمک کنند تا به نتیجه دلخواه خود برسید و می توان آنها را با خرید چاپگر یا با برون سپاری چاپ خود به خدمات چاپ کارت شناسایی به دست آورد. برای اطلاعات بیشتر به صفحه چاپ کارت پی وی سی مانی کارت مراجعه کنید.

در راهنمای چاپ کارت های پی وی سی مانی کارت، اطلاعات مفیدی از جمله نحوه کار چاپگرها، انواع چاپ موجود و نحوه استفاده حداکثری از کارت شناسایی خود را خواهید یافت.

​​چاپگرهای کارت پی وی سی چگونه کار می کنند؟



استفاده و درک چاپگر کارت پی وی سی ساده است، اما اکثر آنها با چاپگرهای جوهرافشان یا لیزری استاندارد که در ادارات رایج هستند متفاوت عمل می کنند. متداول ترین چاپگر کارت پی وی سی موجود در بازار، چاپگر مستقیم به کارت است که به دلیل سرعت چاپ بالا برای کسانی که حجم بالایی را چاپ می کنند ایده آل است.

انواع مختلفی از چاپگرهای کارت پی وی سی در بازار موجود است که بسته به نیاز شما می تواند نتایج متفاوتی را در اختیار شما قرار دهد. بر خلاف چاپگرهای اداری، اکثر چاپگرهای کارت پی وی سی با ریبون کار می کنند.



چاپگرهای مستقیم به کارت

برای چاپ کارت شناسایی خود، به سادگی یک کارت پی وی سی خام را از طریق سر چاپ وارد کنید یا کارت خود را روی قیف ورودی قرار دهید. چاپگرهای کارت پی وی سی از انواع مختلفی از ریبون ها استفاده می کنند که بسیاری از آنها از پنل های رنگی مختلفی تشکیل شده اند. به عنوان مثال، یک ریبون استاندارد یک YMCKO است که از (زرد، سرخابی، فیروزه‌ای، مشکی و روکش) تشکیل شده است و روکش پوشش محافظی برای طراحی شما ایجاد می‌کند. اگر فقط به چاپ یک رنگ نیاز دارید، می توانید نوارهای تک رنگ نیز تهیه کنید.



وقتی کارت پی وی سی خام خود را وارد می کنید، سر چاپگر ریبون شما را در دماهای مختلف گرم می کند و رنگ را به کارت شما منتقل می کند. تغییرات دما بسیار حساس است و چاپگر را قادر می‌سازد تا حدود 16 میلیون رنگ را تا هر 24 ثانیه چاپ کند و به شما امکان می‌دهد سایه‌های دقیق‌تری در طرح یا لوگوی شما ایجاد کند.

چاپگرهای مستقیم به کارت پی وی سی معمولاً دارای کیفیت چاپی بین 300 و 600 نقطه در اینچ (نقطه در اینچ) هستند، که آنها را برای چاپ شناسه های عکس واضح و برای کسب و کارهایی که نیاز به چاپ سریع کارت های خود دارند، بسیار مناسب است.



انتقال مجدد چاپگرهای کارت

نوع دیگری از چاپگر کارت پی وی سی موجود چاپگر کارت شناسایی مجدد است. اگرچه خرید و اجرا کمی گران‌تر است، اما چاپ مجدد برای چاپ لبه به لبه، با نرخ خطای کم و قابلیت چاپ روی کارت‌هایی که 100% صاف نیستند، مانند کارت‌های برجسته، عالی است.

با استفاده از ریبون روکش، کارت شناسایی دارید که می تواند مدت طولانی تری نسبت به یک کارت شناسایی معمولی ساییده شود. با توجه به ماهیت فرآیند چاپ، چاپگرهای انتقال مجدد نیز برای چاپ روی کارت‌های هوشمند کنترل دسترسی، مانند کارت‌های MIFARE® یا HID، مناسب هستند.

چاپگرهای انتقال مجدد برای مشاغلی که به ویژگی های امنیتی اضافی برای کارت های خود نیاز دارند یا کسانی که از کارت های شناسایی چاپی با سیستم های کنترل دسترسی خود استفاده می کنند ایده آل هستند.

پرینترهای جوهرافشان

یک معرفی نسبتا جدیدتر به بازار چاپگر کارت پی وی سی جوهرافشان است. مانند چاپگری که در خانه استفاده می کنید، این چاپگرها از هد چاپ و کارتریج جوهر برای چاپ طرح شما استفاده می کنند.

در گذشته، استفاده از چاپ جوهر افشان برای کارت ها چالش برانگیز بود. این عمدتاً به دلیل دماهای بالای مورد نیاز برای چسباندن جوهر به انواع کارت های مختلف است که در نتیجه کیفیت کمتری نسبت به چاپگرهای مستقیم به کارت یا انتقال مجدد دارد. اما امروزه کیفیت این پرینتر ها بالا تر رفته است.

مانی کارت با سال ها سابقه, پرینتر های چاپ کارت را با ضمانت اصل بودن کالا و گارانتی یک ساله به شما عرضه میکند. برای دریافت قیمت ها و مشاوره رایگان با شماره

02188442844 تماس بگیرید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *