تبلیغات

تبلیغات

5 اشتباه رایج زمان طراحی وب سایت از آکادمی شادمان

site-tarahi-esht

بزرگترین اشتباهات رایج زمان طراحی وب سایت از یکسری منابع غیر معتبر سرچشمه میگیرند که قصد داریم در این مقاله به برخی از مهم‌ترین اشتباهات مرگبار زمان طراحی وب سایت بپردازیم.

برای پیش گیری از این اشتباهات به این مواردی که در ادامه مطرح مینماییم زمان ساخت وب سایت در کرج، تهران، مشهد و دیگر شهرها و استانهای ایران توجه کنید و آنها را مدنظر قرار دهید تا بعدا مجبور به پرداخت هزینه‌های اضافی نشوید. خیلی از کسب و کارها برای افزایش کانال های بازاریابی خود به دنبال طراحی وب سایت هستند و قصد دارند در نتایج جستجوی مشتریان خود قرار بگیرند اما بعد از طراحی سایت به موارد پایه‌ای سئو توجه نمیکنند و این تصور را دارند که فقط با طراحی وب سایت میتوانند فروش خود را افزایش دهند، در صورتیکه طراحی وب سایت بدون سئو هیچوقت مشکل فروش و بازاریابی یا حتی برند سازی شما را برطرف نمیکند! چون تا وقتی در نتایج جستجو قرار نگیرید اصلا دیده نمی شوید که بخواهید از آن برای افزایش تعداد مشتریان خود استفاده کنید.

بنابراین زمان طراحی وب سایت باید به شرکت یا تیم طراحی وب سایت خود این نکات را گوشزد کنید که وب سایت شما باید قابلیت توسعه و سئو را داشته باشد تا بتوانید روی محتوایی که در سایت خود منتشر میکنید تغییرات لازم را جهت بهینه سازی محتوا انجام دهید و برای اینکار چون شما دانش برنامه نویسی ندارید میبایست سایتتان را به صورت داینامیک طراحی کنند.

طراحی وب سایت داینامیک

طراحی وب سایت داینامیک به شما این امکان را میدهد که به آسانی بتوانید بخش های اصلی وب سایتتان را مدیریت و ویرایش کنید. در این نوع طراحی وب سایت ها هر شخصی بدون نیاز به دانش برنامه نویسی میتواند سایت را مدیریت کند و در سایت مطالب یا محصولات خود را قرار دهد و همچنین صفحات نامحدودی نیز بسازد. خوش بختانه وردپرس یک سایت ساز فوق العاده برای ساخت وب سایت های داینامیک میباشد که به صورت رایگان این امکان را به کاربران میدهد. در حال حاضر اکثر وب سایت ها با وردپرس ساخته میشوند چون دارای امکانات فوق العاده و اکثرا رایگان میباشد و توسط هر شخص امکان شخصی سازی آن وجود دارد. شما با وردپرس میتوانید سایت‌های فروشگاهی، شرکتی، تجاری، پزشکی، تخفیف گروهی، رزرواسیون و… را بسازید.

 

آکادمی شادمان

طراحی وب سایت با سئو

 همانطور که در ابتدا کمی به سئو اشاره کردیم وب سایت شما باید موارد مهمی را مانند ریسپانسیو، سرعت لود بالا، امکان لینک سازی داخلی، امکان انتشار مقاله و… را داشته باشد تا بتوانید روی سئو سایتتان کار کنید که به نتایج اول موتورهای جستجو برسید. سئو یک بخش جدا نشدنی از کسب و کار آنلاین میباشد و هیچ شرکت یا مجموعه بزرگی بدون سئو معروف نشده است! برای اینکه بتوانید اقدامات لازم را برای سئو سایتتان بدست بیاورید میتوانید به بخش سئو سایت در آکادمی شادمان مراجعه نمایید و اطلاعات بیشتری از نحوه تدوین استراتژی سئو، تحقیق کلمه کلیدی، ابزارهای بررسی سئو سایت و… را بدست آورید.

همچنین بخوانید  بهترین روش های فیشیال صورت با دستگاه

سئو وب سایت

سئو یک عملیات زمان بر و طولانی است که نیاز به تجربه و گذشت زمان از طراحی وب سایت میباشد. در این مدت زمانی که میگذرد ممکن است گوگل آپدیت های مختلفی را ارائه کند که بعضی از این آپدیت ها قطعا روی نتایج جستجو تاثیر میگذارد و ممکن است بعضی از صفحات شما که در نتایج اول گوگل بودند به رتبه های پایین تر و بعضی از صفحات پایین تر به رتبه های بالاتر منتقل شوند.

این جا به جایی رتبه ها طبیعی است و اگر شما استانداردهای موتورهای جستجو را رعایت کرده باشید خیلی کم پیش می آید که افت رتبه داشته باشید و این استانداردها را میتوانید با مشاهده آموزش های سئو یا مطالعه مقالات سئو یاد بگیرید و آن ها را بکار بگیرید تا همیشه وب سایتتان را در نتایج اول جستجو قرار دهید.

 

آکادمی شادمان

توجه به سرعت لود و ریسپانسیو بودن سایت

سرعت لود سایت یکی از عوامل مهم زمان مشاهده سایت برای کاربران است و اگر وب سایت شما سرعت لود پایینی داشته باشد قطعا نمیتوانید کاربران زیادی را جذب کنید، چون اکثر کاربران زمان جستجو چند وب سایت را باز میکنند و هرکدام که زودتر از بقیه وب سایت ها باز شود به بررسی آن سایت میپردازند و اگر آن سایت نیاز کاربر را مرتفع کند دیگر به وب سایت شما مراجعه نمیکند و وب سایت شما را بدون اینکه مشاهده کند میبنند و این باعث کاهش رتبه های سایت نیز میشود.

وب سایتتان باید در تمام دستگاه ها مثل موبایل، تبلت، کامپیوتر، لپ تاپ به خوبی نمایش داده شود و المان های بکار رفته در طراحی وب سایت قابل کلیک باشند. ریسپانسیو بودن سایت از سال 2015 ضروری شده است چون اکثر کاربران در حال حاضر با موبایل به جستجو و خرید میپردازند. بنابراین اگر قالبی که برای سایتتان انتخاب میکنید ریسپانسیو نباشد بخش زیادی از کاربران خود را از دست میدهید!

تولید محتوا بعد از طراحی وب سایت

بعد از طراحی سایت شما میبایست در سایتتان تولید محتوا کنید اما تولید محتوا برای مخاطبان هدفتان! اینکه فقط تولید محتوا کنید و بعد منتظر نتیجه باشید اشتباه است چون مخاطبان شما محتواهایی را میپسندن که اطلاعات ارزشمندی را به آنها ارائه دهد نه اینکه فقط یک نوشته باشد که مثل عموم وب سایت ها منتشر میکنند. تولید محتوا یعنی گفتن یکسری رازها و تکنیک ها از آن حوزه ای که دارید فعالیت میکنید. حتما زمان تولید محتوا به سئوی محتوا نیز توجه کنید! سئوی محتوا یعنی استفاده از تگ های عنوان، توضیحات متا، اسکیماها و… که میتواند در سئو سایت شما نیز بسیار تاثیر گذار باشد.

همچنین بخوانید  آواز خوش میلیاردر شدن من در شهر پیچید

در صورتیکه قصد داشتید اطلاعات بیشتر از اشتباهات طراحی وب سایت و ساخت سایت فروشگاهی کسب کنید میتوانید به سایت آموزشی آکادمی شادمان مراجعه نمایید تا به صورت مفصل در این خصوص اطلاعات کاملی بدست آورید. سایت academyshadman.com به صورت تخصصی در زمینه ساخت فروشگاه اینترنتی و سئو سایت فروشگاهی جهت افزایش کانال‌های بازاریابی و فروش اینترنتی فعالیت میکند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *