تبلیغات

تبلیغات

آموزش خرید تتر از صرافی ایرانی اکسیر

c3b510a8-39a0-481c-867f-0b1f40b02147

ممکن است به دلایل مختلف تصمیم گرفته باشید که تتر بخرید، برای انجام این کار کافی است به یک صرافی خوب و مطمئن مراجعه کنید. می‌توانید از طریق صرافی ایرانی «اکسیر» این کار را انجام دهید. در این مطلب آموزش خرید تتر از صرافی ایرانی اکسیر، ارائه شده است. پس با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

مختصری درباره تتر

تتر یکی از انواع رمز ارزهای موجود در بازار است. این ارز دیجیتال توسط کمپانی «تتر لیمیتد»، در سال 2014، راه‌اندازی شد و توسط آن کنترل می‌شود. تتر را با نماد USDT نشان می‌دهند.

برخلاف بسیاری از رمزارزها از جمله بیت کوین ، تتر پشتوانه دارد و پشتوانه آن، دلار آمریکاست؛ به همین دلیل، در گروه «استیبل کوین»ها قرار می‌گیرد.

ارزش یک تتر برابر با یک دلار آمریکاست و تقریبا همیشه ثابت است. در حال حاضر، تتر قابل خرید و فروش، معامله و ذخیره کردن بوده و خرید آن برای ایرانی‌ها نیز امکان‌پذیر است.

اهمیت خرید تتر

تتر به دلایل مختلف از جمله ثابت بودن قیمتش، محبوب‌ترین استیبل کوین، در بازار ارز دیجیتال است. این رمز از کاربردهای مختلفی دارد. مثلا برای سرمایه‌گذاری، گزینه مناسبی است. یا مثلا برای پرداخت‌های اینترنتی هم بهتر است از این ارز استفاده شود؛ زیرا قیمت ارزهای دیگر، پیوسته در حال تغییر است و ممکن است ارزش آن‌ها وقتی به دست گیرنده می‌رسند، تغییر کند.

امروزه بیشتر کسب و کارهای آنلاین، درگاه پرداخت با تتر هم دارند. تتر، همچنین برای خرید رمزارزهای دیگر، استفاده می‌شود.

آشنایی با صرافی اکسیر و مزایای خرید از طریق آن

همانطور که می‌دانید، برای خرید هر نوع ارز دیجیتال، دو راه وجود دارد: راه اول، خرید مستقیم از کسی که ارز دیجیتال دارد؛ که روشی ناامن است و امکان کلاهبرداری وجود دارد. راه دوم، اقدام از طریق صرافی‌های دیجیتال است که روشی مطمئن است.

امروزه صرافی‌های زیادی در جهان و ایران برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال، وجود دارند. صرافی‌های خارجی، برای کاربران ایرانی، محدودیت‌هایی قائل شده‌اند و بنابراین مراجعه به صرافی‌های ایرانی، بهتر است.

یکی از صرافی‌های دیجیتال ایرانی، «اکسیر» است. قبل از آموزش خرید تتر از صرافی ایرانی اکسیر، بهتر است با آن آشنا شویم.

این صرافی کار خود را از سال 1396 شروع کرده است. تیم کاری آن، از برترین متخصصان حوزه ارزهای دیجیتال تشکیل شده؛ پلتفرم استانداردی دارد؛ دسترسی به آن آسان است؛ تنوع رمز ارزها بالا و کارمزدها، پایین است و به طور کلی می‌توان خرید و فروش ارزها را سریع و در شرایط امن، انجام داد.

همچنین بخوانید  خرید تشک های خوشخواب، طبی و فنری در فروشگاه مهدتشک

آموزش خرید تتر از صرافی ایرانی اکسیر

خرید تتر از صرافی ایرانی اکسیر، بسیار آسان است؛ برای خرید از طریق این صرافی نیازی نیست، اطلاعات پیچیده دنیای ارزهای دیجیتال را یاد بگیرید. این کار طی چند مرحله ساده، انجام می‌پذیرد. این مراحل در ادامه، ابتدا به صورت تیتروار و سپس به صورت مفصل توضیح داده شده‌اند.

1. مراجعه به سایت صرافی ایرانی اکسیر

2. ثبت نام در سایت و ایجاد حساب کاربری

3. احراز هویت آنی فقط در 10 دقیقه

4. واریز ریال به کیف پول (شارژ کیف پول)

5. خرید رمز ارز

در مواردی که ذکر شد، واژه «کیف پول» ممکن است برای شما ناآشنا باشد. کیف پول در واقع یک نرم‌افزار است (البته می‌تواند سخت‌افزاری هم باشد) که برای خرید و فروش ارزهای دیجیتالی به کار می‌رود.

این نرم افزار را می‌توان روی موبایل یا ویندوز نصب کرد. هر کیف پول یک آدرس، یک کلید عمومی و یک کلید خصوصی دارد. با استفاده از این اطلاعات می‌توان به کیف پول دسترسی پیدا کرد.

لازم به ذکر است که برای خرید تتر از صرافی اکسیر نیاز نیست کیف پول داشته باشید (البته اگر بخواهید می‌توانید)، زیرا کیف پول در محیط کاربری موجود است. در ادامه، در قسمت آموزش خرید تتر از صرافی ایرانی اکسیر، نحوه کار با آن توضیح داده شده است.

آموزش خرید تتر از صرافی ایرانی اکسیر به صورت مفصل و مرحله به مرحله

در ابتدا به سایت این صرافی به آدرس exir.io مراجعه کنید. این صرافی سایت خوبی دارد و کار با آن راحت است.

  • ثبت نام در سایت و ایجاد حساب کاربری:

اگر در سایت هستید، روی دکمه «ثبت نام» کلیک کنید و اطلاعات خواسته شده را با دقت وارد نمایید. در نهایت شما دارای یک حساب کاربری خواهید بود.

  • احراز هویت:

بعد از وارد شدن به حساب کاربری، به بخش «احراز هویت» بروید و اطلاعات خواسته شده که شامل: اطلاعات فردی، شماره موبایل، اطلاعات کارت بانکی و … است را تکمیل نمایید. بعد از تائید شدن هویت، می‌توانید به امکانات پلتفرم اکسیر دسترسی پیدا کنید.

  • شارژ کیف پول:

کیف پول در حساب کاربری موجود است. برای شارژ، ابتدا وارد آن شوید، سپس از قسمت دارایی‌ها، تومان را انتخاب کرده و روی گزینه واریز روبروی آن، کلیک کنید. پس از ثبت مبلغ مورد نظر و اتصال به درگاه اینترنتی، پرداخت را انجام دهید. با این کار پول از کارت بانکی‌تان به کیف پولتان منتقل می‌شود. با این پول، می‌توانید تتر بخرید.

  • خرید تتر:
همچنین بخوانید  خرید VPN آی پی ثابت برای ترید و بایننس

خرید رمز ارز از طریق حساب کاربری و به دو روش آسان و حرفه‌ای، قابل انجام است؛

خرید آسان : از لیست موجود، گزینه تومان/تتر را انتخاب کنید و پس از تعیین مقدار تتری که می‌خواهید بخرید، خرید را انجام دهید. نتیجه خرید در کیف پولتان قابل مشاهده خواهد بود.

خرید حرفه‌ای : در این روش، افراد می‌توانند قیمت خرید تتر را خودشان تعیین کنند. در این صورت، هروقت قیمت تتر در بازار به قیمت تعیین شده کاربر رسید، معامله انجام می‌شود. توجه داشته باشید که در خرید حرفه‌ای کارمزد کمتری، پرداخت می‌کنید.

البته آموزش خرید تتر از صرافی ایرانی اکسیر، در سایت هم به صورت مرحله به مرحله، همراه با تصاویر، ارائه شده است.

نتیجه

در این مطلب، اطلاعاتی راجع به تتر ارائه داده شد. در واقع تتر یکی از پرطرفدارترین رمزارزهای دنیاست. زیرا مانند ارزهای دیجیتالی دیگر، قیمت آن نوسان چندانی ندارد و ثابت است. این ویژگی سبب شده تا از تتر به منظورهای مختلفی از جمله سرمایه‌گذاری استفاده شود.

برای خرید تتر می‌توان به صرافی ایرانی اکسیر، که یک صرافی امن و خوب برای این کار است استفاده نمود. نحوه خرید نیز، در بالا توضیح داده شد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *