تبلیغات

تبلیغات

اکانت قانونی FC24 از فروشگاه معتبر گیم استور

fc24

بازی FC24 به تازگی و در تاریخ 7 مهر ماه منتشر شده است! این بازی در همین روزهای ابتدایی انتشار بسیار سر و صدا به پا کرده و افراد بسیاری به دنبال خرید اکانت قانونی FC24 هستند تا بتوانند به کاربران این بازی جذاب و محبوب بپردازند. این بازی در دو نسخع معمولی و پیشرفته عرضه شده است که نسخه پیشرفته آن امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با توجه به محبوب‌ این بازی و تمایل زیاد به خرید FC24، ما در این مطلب قصد داریم تا به خرید اکانت قانونی FC24 از فروشگاه معتبر گیم استور بپردازیم و شما را برای داشتن خریدی مطمئن راهنمایی کنیم.

پس اگر شما هم علاقه‌مند به گیم و بازی fc24 هستید، تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

بازی FC24 چیست؟

بازی‌های فوتبال فیفا همیشه از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌ها در بین گیمر‌ها هستند. بازی FC24 جدیدترین نسخه از مجموعه‌ بازی‌های فوتبال فیفا است که توسط کمپانی EA Sports ارائه شده است. این بازی تجربه جدید و البته متفاوتی از بازی فوتبال را در اختیار شما قرار می‌دهد.

این بازی دارای گرافیک فوق العاده‌ای است و با بیان دقیق جزئیات، دنیای واقعی فوتبال را برای شما تداعی می‌کند. شما می‌توانید این بازی را به صورت تک نفره یا چند نفره و آنلاین با دوستان خود بازی کنید و با یکدیگر به رقابت بپردازید. همچنین شما می‌توانید به عنوان مدیر تیم در بازی فعالیت کنید و تجربه مدیریت تیم فوتبال را داشته باشید.

شما می‌توانید با خرید اکانت قانونی بازی اف سی 24 آن را بر روی دستگاه‌های کنسول پلی استیشن، ایکس باکس، سیستم‌های کامپیوتری و … اجرا کنید و به بازی بپردازید.

اکانت قانونی FC24

 

بررسی تفاوت‌های fc24 با فیفا

شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که بازی FC24 چه تفاوتی با بازی فیفا دارد و آیا صرف هزینه برای خرید FC24 منطقی است؟ بازی اف سی 24 تجربه بازی فوتبال واقع گرایانه‌تری را در اختیار شما قرار می‌دهد و این موضوع به دلیل سه تکنولوژی جدید استفاده شده در اف سی 24 است. تکنولوژی‌های PlayStyles، HyperMotionV و موتور گرافیکی Frostbite از جدیدترین تکنولوژی‌های به کار رفته در بازی FC24 هستند که سبب ایجاد تجربه‌ای جدید از بازی فوتبال برای شما می‌شوند.

تکنولوژی HyperMotionV سبب شده است تا تمامی حرکات بازیکنان به شکل کاملا دقیق شبیه‌سازی شود و ریزترین حرکات فوتبالیست‌ها نیز در این بازی اجرا می‌شود. همچنین PlayStyles سبب ایجاد سبک بازی منحصربه‌فرد برای بازیکنان و مطابق با دنیای واقعی می‌شود. همچنین این بازی برای ارائه بازی واقع‌گرایانه از تکنولوژی‌های HDR و صدای 3D نیز پشتیبانی می‌کند.

آشنایی با اکانت قانونی FC24 دو دو نسخه

همانطور که گفته شد، بازی فیفا 24 در دو نسخه معمولی و پیشرفته ارائه می‌شود که قصد داریم به بررسی هر کدام بپردازیم. اما پیش از آن بهتر است بررسی کنیم که اصلا منظور از اکانت FC24 چیست؟

همچنین بخوانید  خرید ممبر تلگرام

در گذشته افراد برای خرید بازی‌های کنسول به خرید دیسک‌های فیزیکی روی می‌آورند؛ اما امروزه با توجه به افزایش قیمت دلار و مشکلات موجود، خرید دیسک فیزیکی بازی‌ها مشکلات زیادی را به دنبال دارد و به همین دلیل، خرید اکانت fc24 می‌تواند جایگزین بسیار خوبی برای این دیسک‌ها باشد. شما می‌توانید با خرید اکانت فیفا 24، این بازی را بر روی دستگاه‌های مختلف کنسول، پلی استیشن، کامپیوتر و … اجرا کنید.

این بازی دارای یک نسخه Ultimate edition است که امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ اما هزینه بالاتری نیز دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های نسخه اولتیمیت بازی فیفا 24 می‌توان به امکان بازی بانوان و نیز سیستم Evolutions برای بازیکنان موردعلاقه اشاره کرد.

ظرفیت‌های مختلف اکانت قانونی FC24

اکانت‌های بازی به طور معمول در سه ظرفیت مختلف به فروش می‌رسند و اکانت بازی fc24 نیز از این قاعده مستثنی نیست. شما در صورت اقدام به خرید اکانت FC24 می‌توانید بنا به نیاز خود به خرید هر یک از ظرفیت‌های موجود بپردازید. اما از کجا بفهمیم که کدام ظرفیت برای ما مناسب است؟

  1. اکانت ظرفیت یک: امکان بازی تنها به صورت آفلاین، بدون گارانتی، عدم امکان نصب مجدد و فروش دوباره.

  2. اکانت ظرفیت دو: امکان بازی به صورت آفلاین و آنلاین، گارانتی مادام‌العمر، امکان نصب مجدد و فروش اکانت

  3. اکانت ظرفیت سه: امکان بازی تنها به صورت آنلاین و نیاز به اینترنت برای بازی، گارانتی مادام‌العمر، امکان نصب مجدد و فروش اکانت

اکانت‌های ظرفیت 2 را می‌توان بهترین نوع اکانت FC24 دانست و البته بیشترین قیمت را نیز در بین ظرفیت‌های موجود دارند. اگر به دنبال اکانتی با کمترین قیمت هستید، اکانت‌های ظرفیت 1 برای شما مناسب است.

اکانت قانونی FC24

 

اکانت قانونی FC24 بخریم یا هکی؟

با توجه به محدودیت‌های موجود درباره خرید مستقیم اکانت fc24 از سایت رسمی آن در ایران، سودجویان زیادی به ارائه اکانت هکی این بازی می‌پردازند. اکانت‌های هکی در واقع به اکانت‌هایی گفته می‌شود که توسط افراد خارجی خریداری شده، اما توسط هکرها هک شده و مجددا به فروش می‌رسد.

خرید این اکانت‌ها هم از نظر قانونی و هم از نظر اخلاقی اشتباه است؛ اما با این حال عده‌ای به دلیل قیمت پایین‌تر این اکانت‌ها به سراغ خرید اکانت هکی فیفا 24 می‌روند و از عواقب آن هیچگونه اطلاعی ندارند!

اگر فردی که در حال استفاده از اکانت او به صورت هک شده هستید، متوجه حضور و دسترسی شما به اکانت شود، علاوه بر اینکه می‌تواند تمام دسترسی‌های شما به اکانت خود را قطع کند، می‌تواند با گزارش این هک و دزدی، سبب شود تا دستگاه کنسول شما برای همیشه توسط شرکت سونی قفل شده و از لیست کنسول‌های شرکت سونی خارج شود. پس بهتر است ریسک نکنید و به سراغ خرید اکانت قانونی بازی fc24 بروید.

همچنین بخوانید  معرفی پر کاربردترین تجهیزات شبکه – ویرا شبکه کاسپین

خرید اکانت قانونی FC24 از فروشگاه معتبر گیم استور

حالا که با بازی fc24، مشخصات، ظرفیت‌ها و نسخه‌های مختلف آن آشنا شدیم، نوبت به خرید اکانت FC24 می‌رسد. همانطور که پیش از این نیز گفته شد، این بازی در سه ظرفیت مختلف به فروش می‌رسد که ظرفیت 2، 3 و 1 به ترتیب دارای بالاترین قیمت اکانت fc24 هستند. شما باید پیش از خرید به بررسی دقیق ویژگی‌های این ظرفیت‌ها و قیمت آن‌ها بپردازید و بنا به نیاز خود بهترین آن را انتخاب کنید.

از آن جایی که برخی از سودجویان به فروش اکانت هکی بازی fc24 می‌پردازند، شما باید برای خرید به فروشگاهی معتبر مراجعه کنید تا خیالتان از قانونی بودن و همچنین پشتیبانی اکانت بازی fc24 خود راحت باشد.

ما به شما خرید از فروشگاه اینترنتی گیم استور را پیشنهاد می‌کنیم. فروشگاه گیم استور با حذف واسطه‌ها و دلالان و خرید اکانت به صورت مستقیم و قانونی، اکانت قانونی FC24 را با بهترین قیمت ممکن به شما ارائه می‌کند. گیم استور را می‌توان بهترین و معتبرترین مرکز فروش محصولات گیم در ایران دانست.

پس همین حالا به سایت گیم استور مراجعه کنید و به خرید اکانت قانونی FC24 بپردازید. شما می‌توانید در صورت نیاز به کسب مشاوره و اطلاعات بیشتر برای انتخاب بهترین ظرفیت اکانت بازی فیفا 24 با کارشناسان مجموعه گیم استور تماس بگیرید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *