تبلیغات

تبلیغات

استفاده از لپ تاپ در حال شارژ باعث خرابی باطری می شود؟

charjlaptop

یکی از دغدغه های کاربران زمانی که شارژ باتری لپ تاپ تمام می شود این است که استفاده از لپ تاپ در حال شارژ آیا ممکن است؟ برخی از کاربران به باور اینکه استفاده لپ تاپ در شارژ به دستگاه آسیب می زند، فعالیت خود را پس از پایان شارژ کامل لپ تاپ شروع می کنند.
در واقع استفاده از لپ تاپ در حال شارژ هیچ مانعی ندارد، چرا که به طور معمول باتری لپ تاپ هایی که امروزه موجود هستند از نوع لیتیوم یونی هستند که این امکان را برای کاربران ایجاد می کنند تا بتوانند همزمان که لپ تاپ در حال شارژ است به کار خود نیز بپردازند و هیچ نگرانی از بابت خرابی یا پایین آمدن عمر باتری نداشته باشند.
به طور مثال، فرض کنید شما یک لپ تاپ استوک دانشجویی دارید که شارژ باتری آن به پایان رسیده است، در چنین شرایطی بدون نگرانی از بابت استفاده از لپ تاپ هنگام شارژ شدن می توانید کار خود را همزمان با شارژ شدن ادامه دهید. اما رعایت چند نکته اساسی می تواند سلامت عمر باتری شما را تا حد زیادی افزایش دهد که در ادامه توضیح خواهیم داد.

گرمای تولید شده در هنگام شارژ لپ تاپ، باتری رو خراب می کنه؟

استفاده از لپ تاپ هنگام شارژ شدن ممکن است سبب گرم شدن آن شود. این موضوع می تواند بعد از مدتی سلامت باتری را با مشکل مواجه کند. با توجه به اینکه بیشتر اوقات خرابی باتری ناشی از گرم شدن آن است پس توجه به این موضوع بسیار ضروری است. بنابراین شما می توانید برای جلوگیری از خراب شدن باتری، زمان استفاده از لپ تاپ در حال شارژ یک پایه خنک کننده را به کار ببرید و یا اینکه در محیط خنک از لپ تاپ استفاده کنید.
در نظر داشته باشید که مشکل گرم شدن زمان استفاده از لپ تاپ در شارژ برای همه مدل لپ تاپ ها ممکن است رخ دهد. پس با این حال سعی در خرید لپ تاپ آکبند با قیمت هنگفت نداشته باشد. پیشنهاد ما به شما خرید لپ تاپ استوک است، زیرا نه تنها قیمت لپ تاپ استوک به نسبت مناسب تر است بلکه تمام امکانات و قابلیت های یک مدل پلمپ شده را به خوبی دارد.

 

لپ تاپ

ظرفیت باتری، نکته ای برای استفاده از لپ تاپ هنگام شارژ

استفاده لپ تاپ در شارژ قطعاً آسیب جدی به دستگاه وارد نمی کند اما از آنجایی که ظرفیت باتری لپ تاپ محدود است اگر به طور مکرر آن را به برق شهری متصل کنید عمر باتری را کاهش می دهد. برای کاهش آسیب به باتری، می توانید هنگام استفاده از لپ تاپ در حال شارژ میزان ظرفیت شارژ باتری را بین 20 تا 80 درصد نگه دارید، یعنی به عبارتی از تخلیه کامل باتری پرهیز کنید.
البته برخی از لپ تاپ ها مانند لپ تاپ های گیمینگ برای جلوگیری از فشار آمدن و خرابی باتری، در هنگام بازی باید مستقیماً به برق شهری متصل شوند. اگر شما هم از آن دسته کاربران هستید که به گیم های کامپیوتری علاقه مند هستید ما به شما لپ تاپ hp victus و در صورت داشتن بودجه بیشتر سری OMEN را پیشنهاد می دهیم. این سری از لپ تاپ های اچ پی به تمام قابلیت های لازم که برای یک بازی بی نظیر لازم است بهره مند شده اند که می توانند لذت یک برد واقعی را برای شما به ارمغان داشته باشند.

همچنین بخوانید  با گرامر انگلیسی به درآمد برسید

 

لپ تاپ

کیفیت باتری و شارژر چقدر تو سلامت لپ تاپ تأثیر داره؟

آیا استفاده از لپ تاپ در هنگام شارژ ضرر دارد؟ در حالت کلی استفاده از لپ تاپ هنگام شارژ شدن ضرری برای دستگاه نخواهد داشت. اما شما می توانید برای کارایی بهتر و بیشتر از برندهای معتبر و اصلی در صورت خرابی باتری یا شارژر استفاده کنید. زیرا استفاده از باتری های فیک و با کیفیت پایین خسارت جدی را به لپ تاپ شما وارد خواهند کرد.

 

لپ تاپ

خرید بهترین لپ تاپ از آترین کالا

در حالت کلی استفاده از لپ تاپ در حال شارژ برای فعالیت های کوتاه مدت و روزانه مانعی نخواهد داشت. اما رعایت نکاتی برای حفظ سلامت باتری می تواند طول عمر مفید آن را تا حد زیادی افزایش دهد. با توجه به تقاضای بسیار کاربران به خرید لپ تاپ، ما نیز در فروشگاه آترین کالا مجموعه ای از بهترین و اصلی ترین برندهای روز لپ تاپ را در انواع مدل های استوک و اپن باکس برای مشاهده در اختیار کاربران قرار داده ایم تا در صورت تمایل به خرید بتوانند با تضمین اصالت و سلامت، ارسال سریع و بهترین قیمت، ثبت سفارش خود را نهایی کنند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *