تبلیغات

تبلیغات

بررسی 10 بازی برتر در سال 1402 از نظر کاربران

psxconsole1

۱۰ بازی برتر در سال ۱۴۰۲ را قرار است ما در این مطلب نام ببریم بازی‌هایی که جز بهترین بازی‌ها بودند و طرفدارهای زیادی دارند و علاقمندان زیادی پیدا کردند در سالی که ما در پیش داریم کمپانی‌های زیادی قول بازی‌های جدید را به ما دادند و گفتند که قرار است آپدیت و بازی‌های به روزی را ما شاهد باشیم. تحقیقات نشان داده که در یک سری بازی‌ها قرار است شخصیت های جدیدی را نیز داشته باشیم شخصیت‌هایی که هیجان بازی را چند برابر می‌کنند و شاید بتوانند داستان بازی را به صورت کلی تغییر دهند در ادامه با من همراه باشید تا ۱۰ بازی برتر سال ۱۴۰۲ را برایتان بازگو کنم.

بازی cyberpunk جز ۱۰ بازی برتر در سال ۱۴۰۲

این بازی که در لیست ۱۰ بازی برتر در سال ۱۴۰۲ می‌بینید بازی اکشن ماجراجویی است که در تاریخ ۲۰۲۰ منتشر شد داستان و گیم پلی این بازی در شهر نیویورک روایت می‌شود.

نام شخصیت اصلی بازی ۷ است که مقصد شهر خودش است ولی در واقع نمی‌داند کجاست و باید دنبال شهرش بگردد در این مسیر شخصیت ۷ آدم‌های زیادی را می‌بیند. و شخصیت‌های جدیدی سر راهش قرار می‌گیرد.

10 بازی برتر در سال 1402

این یک بازی با کیفیت است و از گرافیک بالایی برخوردار است و در آن ابزار و تجهیزات به خوبی طراحی شدند همچنین داستان جذاب آن طرفدارهای زیادی را برای خود پیدا کرده این بازی در بین ۱۰ بازی برتر در سال ۱۴۰۲ بوده و پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۲۲ شده است. و پرطرفدارترین بازی استیم در آپریل ۲۰۲۲ انتخاب شد و نفرات زیادی با آن بازی کردند و دوستش داشتند.

بازی gta v

ما حتی اگر اطلاعات کمی هم درباره بازی‌های ویدیویی داشته باشیم باز هم این بازی را می‌شناسیم جدا از اینکه این بازی هر سال در بین بازی‌های برتر در سال‌های مختلف قرار داشته است. این بار اسمش را در بین ۱۰ بازی برتر در سال ۱۴۰۲ می‌بینیم این بازی اکشن ماجراجویی ساخته کمپانی بزرگ rockstar north است تاریخ انتشار این بازی سپتامبر ۲۰۱۳ بوده و دارای سه شخصیت مهم است شخصیت اصلی michel desant و دو شخصیت دیگر به نام‌هایی franaxlin clinton و trevor philips هستند. بازی پرطرفدار دومین بازی پرفروش تاریخ بازی‌های ویدیویی بوده. و همین موضوع نشان دهنده کیفیت بالای آن است. این بازی حالت جهان بازی دارد و شما در گشت و گذارها آزادید همچنین می‌توانید ماشین سواری کنید تیراندازی کنید یا حتی دزدی که جز کارهای اصلی شما زیرا شخصیت اصلی در واقع یک سارق حرفه‌ای است که به راحتی می‌توان از بین پلیس‌ها فرار کند.

بازی red dead redemption

این بازی اکشن ماجراجویی است که به دست کمپانی rockstar games ساخته شده و در واقع یک محیط آمریکایی قدیمی و غرب وحشی دارد. در تاریخ اکتبر ۲۰۱۸ ساخته شده و شخصیت اصلی آن arthur morgan نام دارد که همراه او گروهی دزد دریایی وجود دارد که در سرقت و کاوش در جنگل‌های آمریکا به او کمک می‌کنند اگر شما این بازی را بازی کرده باشید.

همچنین بخوانید  آموزش نرم افزار ویپ (VoIP)

10 بازی برتر در سال 1402

متوجه گرافیک بالای بازی می‌شوید این بازی یک بازی بسیار روان و با کیفیت است همچنین یک نکته خیلی مهم دارد اینکه ماجراجویی در این بازی اصلاً خسته کننده نیست و بازی کردن در این محیط آمریکای قدیمی بسیار لذت بخش است و حالا جز ۱۰ بازی برتر در سال ۱۴۰۲ شده است.

Hitman3

هیتمن که یک آدمکش حرفه ای می باشد سعی دارد که این بار ماموریت خود را در طی مراحل جذابی به اتمام برساند و تمامی دشمنان خود را به قتل برساند و به اندام خود خاتمه دهد در این سری از مجموعه هیتمن شاهد گرافیکی بالاتر نسبت به نسخه قبلی هستیم که جذابیت گیم پلی آن را به وضوح چندین برابر می‌کند و خبر خوبی برای گیمرهای دوستداران ژانر اکشن می باشد

Residentevil

بازی Resident Evil 4 (رزیدنت ایول 4) یکی از بازی‌های معروف و محبوب از سری بازی‌های ترسناک و اکشن است که توسط شرکت Capcom توسعه یافته و منتشر شده است. این بازی ابتدا در سال 2005 برای کنسول‌های نسل ششم و همچنین کامپیوترها عرضه شد و به دلیل موفقیت بزرگ خود، به پلتفرم‌های دیگر نیز منتقل شده است.داستان بازی “Resident Evil 4” در محیطی ترسناک و جنایی جریان دارد. داستان این بازی به نوعی ادامه‌ای از رویدادهای بازی‌های قبلی سری “Resident Evil” است و شما در نقش شخصیت “لئون کندی” (Leon S. Kennedy)، که قبلاً در بازی “Resident Evil 2” نقش اصلی را ایفا کرده بود، قرار می‌گیرید.

Little nightmares

این بازی مفهومی و معمایی در ژانر ترس و بقا نقش آفرینی می کند،

اگر نسخه قبلی این مجموعه را گیم پلی کرده اید حتما متوجه جذابیت چند برابر چندین برابر این نسخه جدید خواهید شد شخصیت اصلی این بازی که مونو نام دارد.

به طور اعجاب انگیزی از تلویزیون خارج می‌شود و به دنیای ترس آوری وارد می‌شود که سعی دارد از فضای پر رمز و راز با جان سالم خارج شود و ترس هایش را پشت سر بگذارد،

10 بازی برتر در سال 1402

بازی لیتل نایتمرز از الگوی سه بعدی پازلی تبعیت می‌کند که کیفیت قابل قبولی را بازتاب کرده و کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کرده

این بازی اکشن-ماجرایی، از محصولات استودیوی بازی‌سازی Valve Corporation است که در مارس 2020 منتشر شد. بازی Half-Life: Alyx در دنیای مجازی روایت می‌شود. شخصیت اصلی بازی، Alyx Vance است که در حال جستجوی خود در شهر است. در طول بازی، با شخصیت‌های مختلفی روبرو می‌شود و ماموریت‌های مختلفی را برای آنها انجام می‌دهد.

 

بازی Half-Life: Alyx با گرافیک بالا و جزئیات دقیق طراحی شده است. ترکیبی از ابزارهای پیشرفته، ایمرسیون فوق‌العاده و داستانی بی‌نظیر باعث شده تا این بازی یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ باشد. در آپریل ۲۰۲۳ نیز این بازی یکی از پرطرفدارترین بازی‌های استیم است.

همچنین بخوانید  لباس عروس یقه دلبری، انتخابی ایده‌آل برای عروس خانم‌های خوش سلیقه

Team Fortress 2

این بازی اکشن، از محصولات استودیوی بازی‌سازی Valve Corporation است که در اکتبر 2007 منتشر شد. بازی Team Fortress 2 یک بازی آنلاین است که در آن بازیکنان به دو تیم تقسیم می‌شوند و باید با استفاده از تجهیزات و تکنیک‌های مختلف، برای کسب پیروزی در برابر دیگر تیم مبارزه کنند.

بازی Team Fortress 2 با گرافیک ساده و جزئیات کمتری نسبت به بازی‌های دیگر طراحی شده است. با این حال، این بازی به دلیل جذابیت جدیدی که به بازی‌های آنلاین اضافه کرده، در آپریل ۲۰۲۳ نیز یکی از پرطرفدارترین بازی‌های استیم است.



The witcher Wild Hunt

این بازی اکشن-ماجرایی، از محصولات استودیوی بازی‌سازی CD Projekt Red است که در می 2015 منتشر شد. بازی The Witcher 3: Wild Hunt در دنیای بزرگی روایت می‌شود که با شخصیت‌های مختلفی پر شده است. شما در نقش Geralt of Rivia قرار دارید که یکی از شکارچیان هیولاها است و در سراسر دنیای بازی، به دنبال کشف رازها و تصفیه هیولاهای بدیل می‌گردید.

 

۱۰ بازی که نام بردم به انتخاب کاربران بوده است و ترتیب خاصی ندارد. شما می‌توانید آن را بر حسب سلیقتان انتخاب کنید و از بازی کردن با آن لذت ببرید.در واقع شرکت‌های سونی و مایکروسافت هر دو تلاش کردند که یک بازی‌های خوبی را به ما ارائه کنند و ما از بازی کردن با کنسول‌های خودمان بیشترین لذت را ببریم و یک تجربه بسیار عالی کسب بکنیم. بازی‌های نام برده هم برای کنسول‌های نسل نهمی و هم نسل هشتمی برای هر دو برند پلی استیشن و ایکس باکس موجود است و شما می‌توانید آن را در سایت ما با قیمت مناسب و کیفیت عالی و اورجینال خریداری بکنید و همچنین خیالتان از خریدتان راحت باشد.

 

منبع : سایت https://psxconsole.ir

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *