تبلیغات

تبلیغات

چگونه متوجه شویم دوربین مخفی، جی پی اس یا شنود برامون کار گذاشته شده

dorbinshenasi

اگر شماهم احساس می کنید که فردی قصد دارد در زندگی شما جاسوسی کند، و با کار گذاشتن دستگاه های جاسوسی به حریم شخصی شما وارد شود یا مدام حس میکنید که یک نفر شمارا زیر نظر دارد و به صدای شما گوش می دهد. تا انتها باما همراه باشید.

دستگاه های جاسوسی معمولا می توانند هرجایی پنهان شده باشند، چیز هایی مانند انواع GPS ، میکروفن و دوربین همیشه برای جاسوسی استفاده شده اند و در مکان هایی مانند ماشین، خانه، هتل، محل کار، اتاق، حمام و… ممکن است یکی از آنها وجود داشته باشد.

اما تمام آنها یک راهکار مشترک دارند، و آن دستگاه آشکار ساز است.

آشکار ساز درواقع محصولی چندکاره وارداتی توسط شرکت داری تک است، که می تواند با قابلیت هایی که دارد تمام دستگاه های جاسوسی را شناسایی و ردیابی کند

قابلیت های آشکار ساز

آشکار ساز از چند بخش متنوع تشکیل شده است، که هرکدام مربوط به شناسایی یک نوع وسیله جاسوسی است.

دوربین مخفی یاب

اولین و پرکاربرد ترین قابلیت این محصول دوربین مخفی یاب است که بیشتر کاربران برای آن این محصول را خریده اند.

در این دستگاه یک لنز بزرگ قرمز رنگ در نظر گرفته شده است، با این لنز تمام دوربین های کوچکی که با چشم غیر مسلح قابل دیدن نیستند را می توانید به سادگی رویت کنید.

فقط کافیست پس از روشن کردن دستگاه لنز را جلوی چشم خود قرار دهید و سپس خوب به محیط از طریق لنز نگاه کنید، بهتر است از فاصله استاندارد 10 سانتی متری تا 10 متری از اجسام قرار بگیرید. زمانی که یک دوربین مخفی در محیط وجود داشته باشد آن در لنز به صورت یک نقطه چشمک زن قرمز مشاهده خواهید کرد.

دوربین های مخفی معمولا در گوشه دیوارها، پریز های برق، مجسمه، ساعت دیواری و… وجود دارد.

مگنت یاب

آهن ربا یا مگنت یاب یکی دیگر از چندین قابلیت این محصول است، بیشتر جی پی ای ها و گاهی اوقات دستگاه های شنود با آهن ربا متصل می شوند و پیدا کردن آنها کار ساده ای نیست، اما با این محصول به سادگی می توانید آنها را پیدا و غیر فعال کنید.

فرکانس یاب

همان طور که ذکر شد تمام شنود یا GPS ها از آهن ربا استفاده نمی کنند و برای یافتن آهنا آشکارساز یک ویژگی دیگر هم دارد.

تمام دستگاه های جاسوسی از خود فرکانسی پخش میکنند و این فرکانس توسط چیپستی که درون این محصول وجود دارد قابل ردیابی است. البته فرکانس ها یکسان نیستند و تمام آنها قدرت مختص به خود را دارند و برای فرکانس یابی فرکانس هایی با قدرت بیشتر باید مدل های پیشرفته تر را تهیه کنید.

همچنین بخوانید  تجربه بهار دل‌انگیز در محلات: طبیعت‌گردی، تفریحات و خوراکی‌های لذیذ

برای استفاده از فرکانس یابی دستگاه کافیست آن را روشن کرده و سپس به آن اجازه دهید به دنبال وسیله جاسوسی باشد، و زمانی که موردی پیدا شود به شما اطلاع دهد. البته برای اطلاع دادن 3 حالت لرزش ، صدا و صدا و لرزش وجود دارد که به صورت دستی قابل تنظیم هست.

همینطور در دستگاه یک مانیتور وجود دارد که در آن یک نمودار برای این ویژگی در نظر گرفته شده تا هرچه به فرکانس نزدیک تر بوده اید نمودار درصد بیشتری را نشان دهد، و با این قابلیت مکان دقیق هرگونه شنود و جی پس اس را پیدا کنید.

مدل های آشکار ساز

 

آشکار ساز به طور کل در 5 مدل K18 , K18s , K68 , M8000 , H009 عرضه می شوند که در کارکرد تفاوت هایی دارند.

اولین و مهم ترین تفاوتی که بین مدل ها وجود دارد توانایی فرکانس یابی است، یعنی هر مدل نسبت به قدرتی که دارد تا یک فرکانس معین را می تواند ردیابی کند.

تفاوت دوم در متریال سازنده آنهاست که 3 مدل اول از پلاستیک ABS ساخته شده اند اما 2 مدل بعدی از آلیاژ آلمینوم در ساختشان استفاده شده است.

تفاوت بعدی نوع مانیتور است که در هر مدل تفاوت های خود را دارد و در هرکدام صفحه نمایش استفاده شده اندازه متفاوتی دارد و نمودار های مختلفی برای هر مدل طراحی شده است.

تفاوت چهارم باتری استفاده شده است که درتمام آنها از باتری قابل شارژ لیتیوم پلیمری استفاده شده اما ظرفیت های یکسانی ندارند.

تنفاوت آخر هم اندازه و سایز آنها است که تمام مدل ها سعی شده کوچک ترین حالت ممکن باشد تا راحت تر حمل شود و در هر جایی بتوان با خود دستگاه را همراه داشته باشید، اما بازهم اندازه ها چند سانتی متری تفاوت دارد.

خرید آشکار ساز

اگر این محصول فوق العاده شمارا هم جذب خود کرده است و فکر می کنید که باید یکی از آنهارا همراه خود داشته باشید، باید این پیشنهاد را به شما بدهم که آن را با کیفیت وارداتی و کمترین قیمت ممکن فقط از فروشگاه داری تک تهیه فرمایید.

فروشگاه داری تک با واردات مستقیم این محصول بی نظیر و فروش در فروشگاه های حضوری و اینترنتی خود این فرصت را ایجاد کرده است که بهترین قیمت بازار را در اخیتار مشتریان خود قرار دهد. پس این فرصت استسنایی را از دست ندهید.

داری تک

 

فروشگاه داری تک همراه با بیش از 15 سال تجربه در تولید و فروش انواع دوربین آندوسکپی و مداربسته توانسته است محصولاتی با رضایت بالا به مشتریان خود ارائه دهد.

همچنین بخوانید  کره‌­ی ثروت را با نون خوردم

 

سخن پایانی

همان طور که در مقاله اشاره شد این دستگاه چند کاره مختص به شناسایی انواع شنود، جی پی اس و دوربین مخفی ساخته شده است، و با قابلیت های متنوع چند راه را برای شناسایی دستگاه های جاسوسی در اخیتار شما می گذارد، تا بتوانید دیگر به هیچ فردی اجازه ورود به حریم خصوصی خود یا خانواده خود را ندهید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *