تبلیغات

تبلیغات

خرید اقساطی گوشی و لپ‌تاپ: فرصت دستیابی به فناوری

lapghesti

اگر می‌خواهید آخرین مدل گوشی‌ها و لپ‌تاپ‌های بازار را داشته باشید، با گوشی‌های باکیفیت عکس بگیرید و صاحب یک لپ‌تاپ پیشرفته شوید، بهترین گزینه خرید گوشی قسطی است. با استفاده از سایت‌های واسطه می‌توانید اعتبار بگیرید و صاحب مدرن‌ترین لپ‌تاپ‌ها و گوشی‌ها شوید. در این مقاله روش خرید اقساطی گوشی و لپ‌تاپ را توضیح می‌دهیم و درباره‌ مزایای آن صحبت می‌کنیم. به‌علاوه، سعی می‌کنیم چند تا از آخرین‌ مدل‌های گوشی و لپ‌تاپ را هم معرفی کنیم.

 

خرید اقساطی گوشی

مزیت‌های خرید گوشی قسطی

با خرید اقساطی گوشی می‌توانید آخرین مدل گوشی‌های سامسونگ، اپل یا شیائومی را خریداری کنید و از ویژگی‌ها و برنامه‌های جذاب آن‌ها لذت ببرید. به‌علاوه، لازم نیست غصه هزینه‌های سنگین گوشی را بخورید و با پرداخت هزینه‌ای منطقی و مقرون‌به‌صرفه گوشی هوشمند محبوبتان را خریداری می‌کنید. توجه کنید که این روش فقط برای خرید گوشی‌های مدل بالا نیست و امکان خرید اقساطی گوشی‌های میان‌رده هم وجود دارد. در حقیقت، با توجه به بودجه خودتان خرید می‌کنید و هزینه‌ گوشی را به صورت ماهیانه پرداخت می‌کنید.

مزیت‌های خرید لپ تاپ قسطی

مهندس‌ها، دانشجوها، دیجیتال مارکترها، برنامه‌نویس و هنرمندها همه به لپ‌تاپ حرفه‌ای و خوب احتیاج دارند. مهم نیست شغل شما چیست و چه کاری با لپ‌تاپ انجام می‌دهید، با توجه به اولویت‌ها و بودجه‌ای که دارید، می‌توانید صاحب بهترین لپ‌تاپ شوید. 

خرید لپ‌ تاپ قسطی به شما اجازه می‌دهد که روی برندهای معروف لپ تاپ دست بگذارید و از خرید لپ‌ تاپ‌های قدیمی و بی‌کیفیت خودداری کنید. به‌علاوه، اگر لپ‌تاپ نامناسب بخرید، احتمالاً، یک یا دو سال بعد باید آن را عوض کنید یا برای تعمیر آن هزینه کنید. با خرید لپ تاپ قسطی دیگر هزینه تعمیرات نمی‌دهید.

 

خرید اقساطی گوشی

با خرید اقساطی گوشی صاحب بهترین برندهای گوشی شوید

بهترین گوشی‌های پرچمدار در سال ۲۰۲۳، گلکسی S23 سامسونگ، آیفون ۱۴ پرو، پیکسل ۷ پرو، وان پلاس ۱۱ و گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ هستند. در این قسمت، هر کدام از این محصولات را به صورت خلاصه معرفی می‌کنیم.

گلکسی S23 سامسونگ

اگر دنبال بهترین گوشی اندرویدی هستید، به هیچ‌وجه گلکسی S23 سامسونگ را از دست ندهید. این گوشی دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی دارد و می‌تواند روی سوژه‌های عکاسی به طور شگفت‌انگیزی فوکوس کند. حتی در سخت‌ترین شرایط نوری هم می‌توانید با این گوشی تصاویر بی‌نظیری ثبت‌ کنید.

آیفون ۱۴ پرو

با خرید قسطی گوشی می‌توانید صاحب جدیدترین گوشی آیفون شوید. پردازنده‌ این گوشی A16 اپل است و از نظر سخت‌افزاری قدرت بالایی دارد. نمایشگر ۶.۱ اینچی و سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی از ویژگی‌های جذاب آیفون ۱۴ پرو هستند.

همچنین بخوانید  تصفیه آب صنعتی چیست و در چه مواردی استفاده می شود؟

پیکسل ۷ پرو

کسانی‌ که اهل نقد و بررسی گوشی‌های مختلف هستند، معتقدند که پیکسل ۷ پرو پیشرفته‌ترین گوشی هوشمند ۲۰۲۳ است. داخل این موبایل از تراشه گوگل تنسور G2 استفاده شده است و می‌تواند با قابلیت Photo Unblur عکس‌های شفاف بگیرد. نمایشگر گوشی ۶.۷ اینچ است و با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی کار می‌کند.

وان پلاس 5G 11

این گوشی اقتصادی‌ترین پرچم‌دار موجود در بازار است و سرعت شارژ بالایی دارد. اگر در طول روز مدام از گوشی استفاده می‌کنید، وان پلاس ۱۱ برای شما مناسب است. نمایشگر باکیفیت Amoled LTPO3 Fluid و تراشه اسنپدراگون ۸ از دیگر ویژگی‌های این گوشی چینی هستند.

گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ

اگر قصد خرید قسطی یک گوشی تاشو را دارید، گلکسی زد فولد ۴ همان چیزی است که دنبالش هستید. این گوشی با نمایشگر ۶.۷ اینچی ساخته شده است و نمایشگر بیرونی آن ۶.۳ اینچ هستند. گوشی هوشمند گلکسی زد فولد می‌تواند به طور همزمان کارهای گوشی، تبلت و لپ تاپ را انجام دهد.

 

خرید اقساطی گوشی

کار با پیشرفته‌ترین لپ‌تاپ‌ها با خرید لپ تاپ قسطی

اپل، اچ پی، دل، لنوو، مایکروسافت و ایسوس بهترین برندهای لپ تاپ موجود در بازار هستند. اگر قصد خرید قسطی لپ تاپ را دارید، می‌توانید از بین محصولات این برندها خریداری کنید. برند ایسوس یک لاین اختصاصی برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ دارد. پس اگر گیمر حرفه‌ای هستید، پیشنهاد ما خرید قسطی لپ تاپ ایسوس است. 

بهترین لپ‌تاپ‌های اداری محصول شرکت‌های اپل، لنوو و ایسوس هستند. با این لپ‌تاپ‌ها می‌توانید کار کنید و درس بخوانید. لپ‌تاپ‌های اپل سیستم عامل خاص خودشان را دارند و با بهترین عملکرد کار می‌کنند. 

برند لنوو سعی کرده است برای هر بودجه‌ای محصول منحصربه‌فرد عرضه کند. بنابراین می‌توانید با هر بودجه‌ای که دارید، لپ‌تاپ لنوو بخرید. محبوب‌ترین مدل‌های لپ‌تاپ لنوو، Thinkpad X1 Carbon و Legion 5 Pro هستند. 

لپ‌تاپ‌های برند ایسوس کانفیگ خوب، وزن سبک و طول عمر فوق‌العاده‌ای دارند. اگر فریلنسر هستید و همراه لپ‌تاپتان سفر می‌کنید، پیشنهاد ما خرید مدل‌های VivoBook Pro 15 OLED Ultra Slim است. 

به دانشجوها خرید لپ‌تاپ‌های دل و اچ پی را توصیه می‌کنیم. لپ‌تاپ‌های دل کیفیت خوبی دارند و با قیمت مناسبی به فروش می‌رسند. لپ‌تاپ‌های برند اچ پی هم با سیستم عامل ۱۱ و پردازنده‌های نسل ۱۲ و ۱۳ اینتل به فروش می‌رسند. 

در نهایت، اگر مهندس، معمار یا گرافیست هستید، بهتر است لپ‌تاپتان را از بین برندهای اچ پی، دل و لنوو انتخاب کنید. برای برنامه‌نویس‌ها لپ‌تاپ‌های ایسوس و ایسر مناسب هستند.

نحوه خرید اقساطی کالای دیجیتال

سایت‌های زیادی در خصوص فروش قسطی کالای دیجیتال فعالیت می‌کنند. توصیه ما این است که به دنبال سایتی باشید که شرایط کمتری برای خرید قسطی دارد و به شما اجازه مقایسه محصولات مختلف را می‌دهد. 

همچنین بخوانید  کنکور و داوطلبان کنکوری

برای خرید اقساطی کالای دیجیتال باید در سایت‌های خرید اقساطی گوشی و لپ‌تاپ ثبت‌نام کنید. ثبت‌نام در این سایت‌ها با شماره تلفن و اطلاعات فردی انجام می‌شود و لازم نیست به بانک یا فروشگاه خاصی مراجعه کنید. 

بهتر است که قبل از ثبت‌نام قسط‌های عقب‌مانده را پرداخت کنید و هیچ قسطی با بانک‌ یا موسسه‌های اعتباری نداشته باشید، چون برای دریافت اعتبار، سابقه بانکی شما بررسی می‌شود. در نهایت، بعد از اینکه گوشی یا لپ‌تاپ دلخواهتان را پیدا کردید، با پرداخت هزینه اولیه منطقی می‌توانید صاحب آن‌ها شوید. پرداخت بقیه هزینه به صورت آنلاین و اقساطی انجام می‌شود. 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *