تبلیغات

تبلیغات

چرا گوش دادن به آهنگ برای روحیه مفید است ؟

listen-song

سوالی که پرسش خیلیاس این است چرا انسان گوش دادن به آهنگ رو دوس دارد یا اصلا چرا انسان ها در هر قوم و در هر جغرافیا و زبانی که باشند به موسیقی اهمیت میدهند و در تمامی ساعات روزانه و شبانه زندگی خود به آهنگ گوش میدهند .

جواب خیلی سادس همانظور که دانشمندان و انواع روانشناسان گفته اند و نظریه داده اند موسیقی کاملا برای روحیه انسان مفید و پر از انرژی های مفید روحی و روانی می باشد .

ابونصر فارابی دانشمندی که حتما اسم را هزاران بار شنیده اید در مورد گوش دادن به آهنگ در یکی از نظریات خود می گوید : موسیقی علم شناسایی الحان است و شامل دو علم است؛ علم موسیقی عملی و علم موسیقی نظری.

ابوعلی سینا نیز برای گوش دادن به آهنگ نظر جالبی دارد : موسیقی علمی است ریاضی که در آن از چگونگی نغمه‌ها از نظر ملایمت و سازگاری، و چگونگی زمان‌های بین نغمه‌ها بحث می‌شود.

پس با این همه تواصیف در مورد موسیقی می توان گفت که گوش دادن به موسیقی می تواند کاملا مفید باشد منتها به شرطی که موسیقی مجاز بوده و سازگار با روحیه باشد وگرنه کی سری موسیقی ها وجود دارند که روحیه را خدشه دار کرده و روان شنونده را کاملا آلوده کرده و از بین می برد .

ما هم مثل تمامی کسانی که شنونده موسیقی و دانلود آهنگ هستن به آهنگ گوش میدهیم منتها هدف از این مقاله کوتاه و مفید چه می باشد ؟ شاید تا بحال از خودتون پرسیده باشین که هدف این همه تعریف و تمجید از دادن دلالی علمی درباره گوش دادن به آهنگ چیست ؟ بیل درست متوجه شدید ما در این مقاله می خواهیم سایتی را برایتان معرفی کنیم که بهترین آهنگ هارا برایتان مهیا می کند

شما میتوانید با مراجعه به این سایت روزانه شنونده میلیون ها آهنگ از این سایت بزرگ باشید شاید با خودتون بگویید میخواهم چه سایت را برایتان معرفی کنیم

این سایتی سایتی نیست جز سایت بزرگ اوپن موزیک سایتی که مطمئن هستم اسم آن را شنیده اید یا بطور تصادفی از خدمات موسیقی آن استفاده کرده اید.

 

گوش دادن به آهنگ

در بسیاری از فرهنگ‌ها، موسیقی بخش مهمی از شیوه زندگی مردم است، زیرا در مراسم مذهبی، مراسم و جشن‌های رسمی (به عنوان مثال: جشن فارغ‌التحصیلی و ازدواج)، فعالیتهای اجتماعی (به عنوان مثال رقص) و فعالیتهای فرهنگی اعم از آواز مبتدی کارائوکه تا بازی در گروه مبتدی فانک یا آواز خواندن در گروه کر به صورت گروهی نقش اساسی را ایفا می‌کند.

همچنین بخوانید  چگونه با افراد موفق ارتباط برقرار کنیم؟

مردم ممکن است موسیقی نواختن برایشان همچون سرگرمی باشد؛ مانند نوجوانی که در یک ارکستر ویولونسل می‌نوازد، یا به عنوان یک نوازنده، یا خواننده حرفه ای کار می‌کنند. صنعت موسیقی شامل افرادی است که آهنگ‌ها و قطعات موسیقی جدیدی (مانند ترانه‌سراها و آهنگسازان) می‌سازند؛ افرادی که موسیقی اجرا می‌کنند (شامل ارکستر، نوازندگان گروه جاز و گروه راک، خوانندگان و رهبران هستند)، افرادی که موسیقی ضبط می‌کنند (متشکل از تهیه‌کنندگان موسیقی و ضبط صدا هستند)، افرادی که تورهای کنسرت برگزار می‌کنند، و افرادی که ضبط موسیقی و نت موسیقی را به مشتریان می‌فروشند. حتی هنگامی که آهنگی یا قطعه ای اجرا می‌شود منتقدان موسیقی، روزنامه نگاران موسیقی و محققان موسیقی ممکن است قطعه و عملکرد آن را بررسی و ارزیابی کنند.

برای دانلود آهنگ خارجی می تواید روی لینک آن کلیک نمایید تا از آهنگ های خارجی و لاتین نهایت لذت را ببرید .

همچنین برای دانلود انواع آهنگ باشگاه می توانید از سایت بزرگ اوپن موزیک بهره ببرید سایت اوپن موزیک به لطف مسئولان در تمامی زمینه ها آهنگ ها برای کاربران خود آماده کرده است .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *