تبلیغات

تبلیغات

اسپرسوساز سیج

espersosij

اسپرسوساز سیج

 

اسپرسو ساز سیج یکی از انواع دستگاه‌هایی است که باید در دسترس هر فرد علاقه‌مند به قهوه باشد. افراد با سلیقه‌های متفاوت، انواع قهوه را انتخاب می‌کنند؛ اما قهوه اسپرسو همیشه یکی از بهترین و پرطرفدارترین نوع آن بین مردم بوده است. نحوه عمل‌آوری اسپرسو اهمیت بسیاری دارد و دستگاهی که آن را می‌سازد، باید به‌طور حرفه‌ای عمل کند. در این مقاله قصد داریم در خصوص این وسیله کارآمد، بیشتر آشنا شویم و کارایی آن را باهم بخوانیم.

 

اسپرسو ساز سیج چه نوع دستگاهی است؟

 

اسپرسوساز سیج

در ابتدا باید بدانید که با یک برند انگلیسی بسیار قوی در صنعت قهوه‌سازها طرف هستید که تلاش خود را به‎ کار می‎گیرد تا محصولاتش را بر اساس نیاز مشتریانش طراحی کند. سلیقه هر فردی در نوشیدن قهوه متفاوت است و به دست آوردن طعم‌های متفاوت آن نیز بستگی به نحوه عمل‌آوری دستگاه دارد. این دستگاه از تکنولوژی جدیدی جهت تبدیل دانه‌های آسیاب شده قهوه، به یک نوشیدنی خوشمزه با کف استفاده می‌کند.

تنها کافی است نوع قهوه موردعلاقه خود را در نظر گرفته و از بین دستگاه‌های اسپرسو ساز سیج، یکی از مدل‌های مناسب خود را انتخاب کنید. ازجمله این مدل‌ها می‌توان به آسیاب‌دار، بدون آسیاب، اتوماتیک، دستی، دارای صفحه لمسی و …. اشاره کرد. در ادامه تعدادی از مدل‌های پرطرفدار را باهم بررسی می‌کنیم:

دستگاه اسپرسو ساز با صفحه لمسی و آسیاب‌دار

این دستگاه کارآمد یکی از مدل‌های اتوماتیک و فوق‌العاده برند سیج به شمار می‌رود که تجربه کاربری آن بسیار راحت و آسان در نظر گرفته شده است؛ یعنی تنها با لمس کردن یک دکمه به‌راحتی می‌توانید قهوه موردنظرتان را تهیه کنید.

این مدل لمسی 5 نوع تنظیمات برای آسیاب، 3 نوع برای حرارت شیر، 8 نوع برای دمای آب و 4 نوع تنظیمات برای فشار بخار دارد؛ یعنی دامنه انتخاب وسیعی از عمل‌آوری قهوه را پیش روی شما گذاشته و با یک لمس می‌توانید انتخاب کنید که کدام قهوه را برایتان بسازد. صفحه نمایشگر لمسی و رنگی، نکته قوت آن بوده و کار با دستگاه را بسیار راحت می‌کند.

اسپرسو ساز آسیاب‌دار حرفه‌ای

اگر به دنبال دستگاهی حرفه‌ای برای تهیه قهوه هستید، پیشنهاد ما به شما، این مدل دستگاه از بین اسپرسو سازهای سیج است؛ زیرا به شما اجازه می‌دهد تا قهوه مخصوص موج سوم را به‌راحتی آماده کنید. این اسپرسو ساز، سنسورهای هوشمند دما دارد که می‌تواند فشار، دما و زمان را تنظیم کند. این تنظیمات به‌طور خودکار انجام می‌شود و دستگاه شما را یک باریستای حرفه‌ای در نظر می‌گیرد.

اسپرسو ساز به همراه دو مخزن

این مدل اسپرسو ساز یکی از خاص‌ترین دستگاه‌های سیج به شمار می‌رود که ویژگی‌ها و کارایی بالایی دارد. برای این اسپرسو ساز دو مخزن آب به‌طور جداگانه در نظر گرفته شده که یکی برای تولید آب جوش و دیگری برای تولید بخار است.

همچنین بخوانید  نقد و بررسی گوشی سامسونگ a32 4g

ویژگی که گفته شد، امکان گرم کردن شیر و درست کردن قهوه را به‌طور هم‌زمان به کاربر می‌دهد و نمایشگر LCD آن، فشار، دما، زمان و …. را در لحظه نمایش می‌دهد.

 

آیا کار با دستگاه اسپرسو ساز برند سیج آسان است؟

 

اسپرسوساز سیج

بله، کار با دستگاه اسپرسو ساز سیج مانند آبمیوه گیری سیج بسیار راحت بوده و می‌تواند قهوه‌ای باکیفیت را بدون نیاز به باریستا، ارائه دهد. قبل از استفاده و تولید قهوه مورد نظر باید دستگاه خود را راه‌اندازی کنید و برای این کار نیاز به انجام کارهای زیر دارید؛

ابتدا باید فیلتر آب را درون آب سرد قرار دهید؛ یعنی آن را به مخزن water متصل کنید، سپس آن را با آب پر کرده و دستگاه را به برق متصل می‌کنید. حال باید دستگاه را روشن کرده و صفحه لمسی را ببینید، با لمس آن می‌توانید مدل قهوه مورد نظرتان را انتخاب کنید.

قهوه‌ای که مد نظر شماست، با انجام تنظیمات مرتبط از طریق صفحه لمسی آماده می‌شود. این تنظیمات شامل تعداد قهوه مورد نظر، نوع قهوه، حجم، دمای آب، فشار بخار، شیر و … هستند. امکان ذخیره کردن این تنظیمات در برنامه‌های پیش‌فرض دستگاه مورد نظر وجود دارند؛ در این صورت دیگر نیاز نیست هر بار تنظیمات مورد نظر را انتخاب کنید؛ تنها با لمس یک مورد می‌توانید قهوه همیشگی را از دستگاه بخواهید.

مرحله تهیه قهوه

قطعات مورد نظر شما باید برای تهیه قهوه، به دستگاه متصل باشند؛ مثلا باید چرخ چین را در حالت مناسب قرار داده و آن را قفل کنید. دانه‌های قهوه باید درون فیلتر چرخ چین قرار گرفته یا در محفظه آسیاب قرار گیرند تا با لمس دکمه آسیاب، به پودر تبدیل شوند.

خرد شدن دانه‌های قهوه کاملا به نوع قهوه‌ای که می‌خواهید تهیه کنید، بستگی دارد و به‌راحتی می‌توانید درجه خردشدگی را تغییر دهید. پس‌ازاینکه فیلتر پر شد و پودر مناسب را ایجاد کردید، می‌توانید فنجان قهوه‌خوری خود را در جای مناسب قرار دهید. در این مرحله با فشار دادن دکمه CUP1 یا CUP2 می‌توانید قهوه ساز را برای تهیه قهوه موردنظرتان، فعال کنید. در عرض چند ثانیه نوشیدنی گرم و دلخواهتان به‌راحتی از مخزن خارج خواهد شد و درون فنجان شما قرار می‌گیرد.

استفاده از بخار آب

برای اینکه در روند تهیه قهوه خود از بخار آب یا آب داغ استفاده کنید، دکمه STEAM را برای بخار و دکمه HOT WATER را برای آب جوش بفشارید. در مرحله بعد باید نازل بخار را درون آب یا درون شیر قرار داده و دکمه استیم را بزنید، حال می‌توانید فشار بخار را به‌اندازه دلخواه تغییر بدهید.

 

دیگر محصولات سیج

علاوه بر دستگاه اسپرسو ساز، یکی از موارد پرطرفدار این برند، ماشین آشپزخانه سیج است که عمل مخلوط کردن و تهیه خمیر را انجام می‌دهد. به کمک این محصول سیج می‌توانید شیرینی و نان را به‌طور حرفه‌ای انجام دهید و تبدیل به یک قناد یا نانوا شوید.

همچنین بخوانید  پردرآمدترین رشته های آرایشگری کدامند؟

در لیست موارد پرطرفدار این برند، آبمیوه گیری سیج نیز دیده می‌شود که از طریق آن می‌توانید به‌راحتی آب انواع میوه و سبزیجات را تهیه کنید. این محصول دهنه مناسبی برای ورود میوه دارد و هنگام کار کردن هیچ‌گونه حرارتی تولید نمی‌کند.

 

تهیه دستگاه‌های برند سیج

برند انگلیسی قوی سیج انواع اسپرسو ساز سیج را روانه بازار کرده تا افراد بتوانند از چشیدن قهوه موردعلاقه خود، نهایت لذت را ببرند. آبمیوه گیری سیج، ماشین آشپزخانه سیج و دیگر موارد آن را می‌توانید به‌راحتی از فروشگاه گاستروبک جرمنی تهیه کنید. این فروشگاه نمایندگی فروش محصولات سیج را از شرکت دریا دریافت کرده و بهترین محصولات و خدمات را به مشتریان ارائه می‌دهد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *