تبلیغات

تبلیغات

چگونه از ساند کلاود آهنگ دانلود کنیم ؟آموزش دانلود اهنگ از ساند کلاد

How-to-download-music-from-SoundCloud

می خواهید از ساند کلاد آهنگ دانلود کنید اما نمی دانید چطور از ساند کلا آهنگ دانلود کنید ؟ نگران نباشید در ادامه نحوه دانلود اهنگ از ساند کلاد آورد شده است .

ساند کلاد یکی از بزرگترین سایتهای پخش کننده موسیقی در جهان است ، اما اگر آهنگی را پیدا کردید که به خصوص دوست دارید ، دانلود آن همیشه ساده نیست . اگر خواننده تصمیم گرفته است آهنگ را برای دانلود در دسترس قرار دهد ، به طور معمول لینک ” دانلود رایگان ” درست بالای جعبه نظر را مشاهده خواهید کرد ، و میتوانید از ساند کلاد اهنگ دانلود کنید با تک تیپ همراه باشید .

با این وجود محدودیت هایی وجود دارد و بسته به میزان عضویت این هنرمند ، آهنگ ها فقط می توانند بارها و بارها دانلود شوند . کاربران رایگان دارای محدودیت دانلود 100 بار در هر آهنگ هستند ، کاربران حرفه ای 1000 و کاربران Pro Unlimited دانلود نامحدود برای آهنگ های خود دارند. بنابراین ، حتی اگر آنها می خواهند کار خود را در دسترس قرار دهند ، اگر به این محدودیت بر بخورند ، امکان پذیر نخواهد بود.

قبل از دانلود آهنگ از ساند کلاد، در نظر داشته باشید که بسیاری از هنرمندان از این بستر برای کسب درآمد کار خود استفاده می کنند و برای بخشی از درآمد خود به آن اعتماد می کنند. اگر هنرمند از این کار خوشحال است ، آهنگ های ساند کلاود را دانلود کنید و هرگز آهنگ های دانلود شده را بدون اجازه توزیع نکنید .

آموزش دانلود اهنگ از ساند کلاد (SoundCloud)

یکی از بهترین دانلود کننده های رایگان آهنگ از ساند کلاد ، ابزار KlickAud است. این ابزار آنلاین به شما امکان می دهد موسیقی را با فرمت MP3 دانلود کنید ، و اغلب با ویژگی های جدید به روز می شوید . اگر این ابزار مشکل داشت می توانید ، از سایت Soundcloud Downloader Online به صورت آنلاین اهنگ مورد نظر را از ساند کلاد دانلود کنید .

استفاده از KickAud بسیار آسان تر است و آهنگ دانلود شده شامل آلبوم است که در پخش کننده رسانه شما ظاهر می شود. در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است:

  • URL یا آدرس اهنگ انتخابی خود را از SoundCloud کپی کنید .
  • آن را درون کادر URL در KickAud یا سایت قرار دهید .
  • بر روی دانلود “Download” کلیک کنید و چند ثانیه صبر کنید تا پردازش کامل شود .
  • سپس بر روی ” Download the Song ” کلیک کنید .
همچنین بخوانید  Dual boot یا ماشین مجازی : کدام یک برای شما مناسب است؟

تبدیل فرمت اهنگ های دانلود شده از ساند کلاد

MP3 یک فرمت همه کاره است ، اما اگر برای نیازهای شما مناسب نیست ، می توانید به راحتی آهنگ های بارگیری شده خود را با استفاده از نرم افزار Any Video Converter Free به یک نوع فایل دیگر تبدیل کنید. با وجود نام آن ، این نرم افزار رایگان فایل های صوتی را به خوبی و همچنین فیلم ها مدیریت می کند ، و تقریباً از هر نوع فایل اصلی پشتیبانی می کند. آموزش استفاده از برنامه در ادامه آمده است :

یک یا چند فایل MP3 را در پنجره اصلی AVC Free بکشید .
یک فرمت خروجی را با استفاده از منوی کشویی انتخاب کنید .
مقصد را در قسمت تنظیمات اصلی ” Basic settings ” در پایین سمت راست انتخاب کنید.
روی گزینه ” Convert now ” کلیک کنید .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *