تبلیغات

تبلیغات

نقد و بررسی گوشی سامسونگ a32 4g

samsung1

گوشی سامسونگ a32 یک میان‌رده از سری a است و فقط با مجهز شدن به صفحه نمایش بهتر که تا به حال در گلکسی‌های پرچمدار دیده شده، کمی به چشم می‌آید. شما با دانستن همه چیز درباره گوشی سامسونگ a32 می‌توانید تصمیم به خرید این گوشی بگیرید.

این گوشی با پنل 90 هرتزی بهترین چیزی نیست که تا به حال دیده‌اید. اما برای گوشی‌های میان‌رده گلکسی سطح  پایین، این یکی از نقاط قوت گوشی سامسونگ a32 محسوب می‌شود که هیچ کس انتظار آن را نداشت.

قبل از خرید گوشی سامسونگ بهتر است همه چیز درباره گوشی سامسونگ a32 را بطور کامل بررسی کنید. نقاط ضعف گوشی سامسونگ a32 شامل مواردی است که شاید برایتان مهم باشد.

از دیگر نقاط قوت گوشی سامسونگ a32 می‌توان به چند ویژگی جالب دیگر مانند باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی، تنظیمات چهار هسته‌ای 64 مگاپیکسلی و جدیدترین نرم‌افزار اندروید و سامسونگ اشاره کرد.

مشخصات گوشی سامسونگ a32

دانستن همه چیز درباره گوشی سامسونگ a32 قبل از خرید آن اهمیت زیادی دارد. این گوشی در فوریه 2021 عرضه شد و دارای صفحه نمایش لمسی 6.40 اینچی است. سامسونگ گلکسی A32 4G از پردازنده هشت هسته‌ای MediaTek Helio G80 با فرکانس 2 گیگاهرتز استفاده می‌کند.

از مشخصات گوشی سامسونگ a32 این است که دارای سیستم‌عامل اندروید بوده و 6 گیگابایت رم دارد. از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند و از شارژ سریع اختصاصی پشتیبانی می‌کند.

در بررسی گوشی سامسونگ a32 4g مشاهده شد که از نظر دوربین، دارای یک دوربین چهارگانه در پشت با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.8 است. یک دوربین 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.2، یک دوربین 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.4 و یک دوربین 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.4 نیز دارد.

همچنین دوربین عقب دارای فوکوس خودکار است. این دوربین جلویی برای عکس‌های سلفی و یک سنسور 20 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.2 دارد.

از دیگر مشخصات گوشی سامسونگ a32 می‌توان به این اشاره کرد که دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی است که می‌توان آن را از طریق کارت microSD (تا 1000 گیگابایت) افزایش داد.

این گوشی دارای ابعاد x 73.60 x 8.40 158.90 میلی‌متر و وزن آن 184.00 گرم است و در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و بنفش عرضه می‌شود. از دیگر مشخصات گوشی سامسونگ a32 گزینه‌های اتصال آن است که شامل Wi-Fi ،GPS و USB Type-C است. سنسورهای موجود در گوشی شامل شتاب سنج، سنسور نور محیط، سنسور مجاورت و حسگر اثر انگشت است.

یکی از ویژگی‌هایی که باعث شده این گوشی قدیمی به نظر برسد، حاشیه‌های بزرگ اطراف صفحه نمایش است که نقاط ضعف گوشی سامسونگ a32 به شمار می‌رود. قبل از خرید بهتر است راهنمای خرید گوشی سامسونگ را مطالعه کنید تا بهترین گوشی را خریداری کنید. شما باید به بررسی گوشی سامسونگ a32 4g پرداخته و نقاط ضعف و قوت آن را با هم مقایسه کنید.

همچنین بخوانید  ترفندهای تولید محتوا محصول نویسی که تا به حال نمی دانستید!

نقد و بررسی گوشی سامسونگ a32 4g

نقاط قوت گوشی سامسونگ a32

گوشی گلکسی a32 مانند سری گلکسی a52، a72 و s21 از طراحی خاصی برخوردار است. در طراحی آن سعی شده زوایای اضافی را حذف کنند تا خوش دست‌تر به نظر برسد و مانند سامسونگ a31 دوربین‌های برجسته نداشته باشد.

وقتی پنل پشت گوشی را ببینید متوجه می‌شوید ته کاملا یکدست و صاف است اما خبری از محکم بودن نیست و حس می‌کنید گوشی خالی است، آن فضا فاصله بین مادربورد و لایه داخلی پنل است که با ضربه زدن کاملا حس می‌کنید.

از دیگر نقاط قوت گوشی سامسونگ a32 می‌توان به باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی که دارد اشاره کرد. همچنین برای افرادی که دارای بودجه محدودی هستند می‌تواند انتخاب خوبی باشد زیرا قیمت نسبتا ارزان‌تری نسبت به گوشی‌های پرچمدار سامسونگ دارد.

اگر به دنبال یک گوشی معمولی برای انجام کارهای روزمره هستید گلکسی a32 گزینه خوبی است اما اگر به یک گوشی حرفه‌ای‌تر برای فیلمبرداری نیاز دارید می‌توانید گلکسی a32 5g را انتخاب کنید.

برای خرید گوشی سامسونگ بهترین سایت خرید گوشی a32 می‌توانید به بهترین سایت خرید گوشی مراجعه کنید و بعد از بررسی کامل مشخصات گوشی اقدام به خرید آن کنید.

نقد و بررسی گوشی سامسونگ a32 4g

نقاط ضعف گوشی سامسونگ a32

سامسونگ گلکسی a32 4g با وزن کم 184 گرم عرضه می‌شود. از نقاط ضعف گوشی سامسونگ a32 این است که برای انتقال داده‌ها NFC ندارد، شارژ بی‌سیم ندارد، همچنین دارای پورت مادون قرمز نیست.

در بررسی گوشی سامسونگ a32 4g می‌بینیم که سامسونگ برای آن مانند بسیاری از گوشی‌های میان‌رده دیگر بازار از 64 و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 4، 6 و 8 گیگابایت حافظه رم استفاده کرده است و نکته قابل توجهی در این رابطه وجود ندارد.

پردازنده‌های این گوشی انتظارات بالایی را برآورده نمی‌کنند و اگر طرفدار بازی‌های سنگین هستید این گوشی انتخاب خوبی نیست. همچنین نسبت به مدل پیشین خود یعنی سامسونگ a31 پیشرفت و ارتقا چندانی نداشته است.

همچنین بدنه آن از جنس پلاستیک بوده و وقتی آن را در دست می‌گیرید حس لوکس و خاصی نمی‌دهد که شاید برایتان خوشایند نباشد. همچنین پنل پشتی مات نبوده و اثر انگشت روی آن باقی می‌ماند. با توجه به تمامی این نکته‌ها انتخاب و خرید ای گوشی به سلیقه خودتان بستگی دارد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *